IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Noordschok! Voorrondes + Festival Vorige pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-02-2003 10:43 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 1:59 schreef Greycloak het volgende:
Hee Schaffelaer, ik krijg nog een biertje van je!

Yep!

Wat vond je d'r trouwens van? Ik vond Obtuse be-hoor-lijk tegenvallen. Misschien had ik er teveel van verwacht of zo, dat kan weer komen door die superpromo van ze.

Seizure daarentegen was wel lekker . De presentatie is naar mijn idee juist wat te "lief" voor de muziek, maar da's misschien persoonlijk: 't is wel origineel!

ps Dood aan het 16-jarig slipknot publiek, dat om een of andere reden net als vorig jaar massaal kwam opdagen bij de noordschok voorronde.

Dear dirty delightful old drunken old days

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2003 12:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Obtuse, klonk wel lekker, alleen was de presentatie nogal stijfjes, iets wat je van Mats tijdens Seizure niet kan zeggen. Wat zal die gozer moe geweest zijn zeg!
Maar goed, als de hoeveelheid nekklachten die ik na een concert heb een beetje een goede indicatie zijn van de kwaliteit van het concert, dan krijgt Seizure toch een dikke 8.
En ik snap niet wat die puberende jochies toch doen bij een metal concert. Het Snotlip gehalte van de bands was toch vooral erg laag. Vreemd.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-04-2003 12:46 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

*kick*

Hèhè, ik wist wel dat er al eentje was. Nou ja, dan kan deze wel dicht als we hier verder gaan:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=671878

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 15-04-2003 13:30]

Touché, pussycat!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com