![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zit ik net achter mijn pc af te vragen waarom hij zo traag is. Start ik de task manager op. Zit daar een proces bij met de naam c-dillacdc11ba processortijd te slurpen zonder dat ik ooit eerder gehoord had van dat proces. Dus ik dat proces gekilled. Vervolgens neem ik een kijkje in de services lijst. En ja hoor daar staat hij tussen. Ik kon me niet herinneren dat ik die ooit eerder geinstalleerd had. Vervolgens ga ik op internet zoeken naar die naam blijkt het gvd gewoon spyware te zijn die meekomt bij een "LEGALE" installatie van UT2003. Gaan ze mij GODVERDOMME monitoren of ik het spel niet copieer. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit gevraagd ben of ik wilde dat het geinstalleerd werd .... schandalig ![]() Meer info: http://www.privacyandspying.com/privacy-c_dilla.html Dus check je services lijst of je taskbar of dat proces er tussen staat. Of draai ad-aware nog een keertje ![]() |
|
Ja er gebeuren echt bandieten-praktijken op het internet. Toen ik mijn computer voor het eerst installeerde; heb ik een dagje allerlei software gedownload. Nou aan het eind van de dag heb ik weer ge-format, want ik had ik weet niet hoeveel dubieuze programma's lopen ![]() Ik vind dat daar wetten voor moeten komen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Normaal ben ik er ook zo achter ... maar nu heeft het toch wel wat langer geduurd. Normaal lees ik hiet wel op tijd over op internet. Maar nu had ik nog nooit eerder gehoord van deze organisatie. Kwalijke zaak. ![]() |
|
tering zeg ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Waar kan je dat downen?? Ik ben ook wel benieuwd, al geloof ik dat ik alles al handmatig verwijderd heb al. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
www.download.com bv, gewoon ff zoeken met google er zijn div mirror sites Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: dat dacht je... ![]() ![]() |
|
shiiiiit en je moet ook alles met de hand per stuk aanvinken om het te verwijderen zucht... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote:Ja dat is echt een domme optie ![]() ![]() |
|
quote: Haha!! NIETSCH!!!! Ik ben te goed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Het zou me niks verbazen als dat adaware vol spyware zat ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: nou ik heb meteen weer een vrij, blij en beschermd gevoel zo zonder spyware ![]() ![]() (ik installeer ook bagger veel) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: LOL Ze kunnen natuurlijk altijd onder 1 hoedje spelen met anderen. ![]() ![]() |
|
quote:ach die doubleclick cookies en zo interesseren me geen zak ... maar als ze iets gaan installeren dan word ik er niet zo blij van. ![]() |
|
Ik had ook iets van 13 dubieuze cookies, en ook 1 proggie ... thanks voor de adaware tip guys ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Nee, volgens mij is het met de rechtermuisknop mogelijk om alles in een keer te selecteren. Stond er vorige week achter toen ik mijn stagair dwong alle fileshare zooi te deinstalleren en addaware te draaien. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Wel opletten wanneer je kazaa lite draait. Die zet ook een bestand neer wat hij nodig heeft om te functioneren. Adaware wil deze ook weg halen (niet doen dus) I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: wel opletten als je Kazaa wilt installeren, vink "I do not accept the agreement" aan ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: adware waarschuwt je hiervoor.. I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: Nou, bij mij niet ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Kazaa Lite heeft een dummy dll. ![]() De oude ad-aware vind die overigens wel(terwijl het eigenlijk geen spyware is dus), maar de nieuwe niet. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 28-01-2003 22:00] ![]() |
|
Suspicious keys found : 3 eeeuhm, en nu??? ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Selecteren en doorgaan...toch? ![]() ![]() |
|
ah, had remove components auto niet aangezet. ![]() Oud Vuil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |