![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ok-danks en mozilla? signature ![]() |
|
AAARGH ShoppingDealFactory hoe kom ik daar vanaf in Mozilla Firefox?? signature ![]() |
|
Als je minder van die achterlijke sites bezoekt kun je het wellicht voorkomen. Zelfs zonder firefox. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Staat het bij extensies? Volgens mij kan je het in dat geval gewoon uitzetten en/of verwijderen. ![]() |
|
nee, enkel adblock, flashblock en googleprivate geen andere signature ![]() |
|
quote: http://blog.mitechmate.com/shopping-deal-factory-virus-uninstall/ Veel plezier, Bartnos. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Dit verbaast mij altijd aan jou. De meest onmogelijke onzin weet je op te vinden en nu wordt het moeilijk? Je hebt er zeker nog niet aan gedacht om in Google te zoeken op 'ShoppingDealFactory'? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
thanx oww, n ja, als je dat opzoekt dan krijg je antitoestanden die nog meer brol op je PC zetten signature ![]() |
|
Dat soort adware kan je makkelijk verwijderen door je lijst van plugins even na te kijken. Daarnaast zal je in je program files (x86) folder vast ook de nodige raar benoemde mapjes vinden. Op beide plaatsen de boel uitfilteren + nog wat standaard cleanertjes eroverheen en bij mij was het probleem alweer opgelost. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |