|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Of hoogpolig borsthaar door kippevel! |
|
Vikingkledij? Gewoon beetje zoeken op internet, er is zat te vinden. Maar misschien is dit een begin: http://www.lplg.nl/supplier/suppl_nl.htm Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Koud staal...murrrrrrr cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Is een LS van Amon Amarth ook goed |
|
quote: Blonderen is mega- verwijfd (en heb ik niet nodig ), mijn baard vlechten?, mwa mag, dus CHECK, lederen broek? heb ik ook...CHECK...... LS van Viking metalband?, CHECK Viking lijf?, mmh tja niet echt opscheppen, de randjes er terug af werken, dus , bijna CHECK ...Waar ben ik weer mee bezig I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ff dat t shirt uitlaten dan he, eneh mannen verven hun haar ook zwart waarom dan niet blond?? |
|
Ik ben zelf ook helemaal weg van viking kleding en festifals er is een winkeltje in Munster dat heet teufelskuche, en daar verkopen ze ook vrij vaak marienkolders enz. ik zal ff voor julie kijken, want ik hen nog wel een paar adressen ook voor schot/ierland liefhebbers waar ze ff heen kunnen surfen om te checken wat er te krijgen is. Ik heb zelf ook vaak een mini kilt aan, dat doet het toch vaak wel goed bij het mannelijke publiek! |
|
quote: ...voor een ijzeren tijdperk! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: een kilt viking??? |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
jezus, hol een schaap uit wees blond en 80% viking it is.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Oei, wat een bummer... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
aan de starter van deze topic: http://www.jelldragon.com/index.htm op deze site staan verschijdene artikels,of het betrouwbaar is weet ik niet succes |
|
quote: Kerel, dit topic is al zo oud dat de topicstarter waarschijnlijk al is overleden. spelfout weggehaald... |
|
Malienkolder, zelf maken? Niet zo moeilijk. Wel heb je er een tijdje voor nodig |
|
quote: weet jij hoe het moet? |
|
Ja. 1. Koop een hele hoop ringetjes. 2. Ga naar een pagina waar het wordt uitgelegd. Een vriendin van me heeft het destijds gedaan. Ik zal haar een keer vragen naar die pagina's |
|
quote: de tering, je hebt duidelijk internet... Je moeder. |
|
tnx |
|
quote: |
|
quote: Wil je zelf ook vikingkleding? |
|
quote: Welzeker, maar ik wil er geen fortuinen aan uitgeven |
|
quote: homo |
|
Complimenteus.. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |