|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe en terecht. maar wel weer leuk voer om uit te lachen als je zoiets op straat tegenkomt Je moeder. |
|
quote: wtf |
|
quote: gij bent op uw site anders ook wel te zien in niet-alledaagse kledij he |
|
quote: klopt! soms in de zomer lopen hier ook wel eens van die verklede idioten rond, geweldig hoe die zwaar terecht door de hele wereld uitgelachen worden Je moeder. |
|
quote: Ik zeg dan ook niet dat ik het lelijk vind En daarbij waren die foto's voor fotoshoots en loop ik in het dagelijksleven eigenlijk nooit zo rond. |
|
quote: Wanneer wil je die vikingkleding gaan dragen dan? Bij het uitgaan? Naar school? |
|
quote: Ach ja, ieder zijn ding. [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 18-04-2008 17:18] |
|
quote: als je als (Viking Metal) groep optreedt vind ik dat het veel overtuigender overkomt, dan dat je gewoon droog je tekst zingt of je lied speelt. Een beetje show mag er altijd bij |
|
quote: |
|
o dan valt het nog wel mee ja zolang je maar niet de hele avond in je clownskostuum in de zaal blijft lopen hehe Je moeder. |
|
quote: Ah, jullie zingen ook in het Oudnoors? |
|
quote: enkel met een drinkhoorn |
|
quote: Een death metal band komt ook beter over als de bandleden dood op het podium staan..... spelfout weggehaald... |
|
quote: |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hildófr op 18-04-2008 17:23] |
|
spelfout weggehaald... |
|
en hop, de hele dag klunen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: :') het meest kansloze object bij concerten. zelfs met een enorme zwarte dildo in je hand loop je minder voor lul :') Je moeder. |
|
quote: hilarisch |
|
mensen met drinkhoorns zijn idd hilarisch :') Je moeder. |
|
quote: NIET spelfout weggehaald... |
|
wel Je moeder. |
|
spelfout weggehaald... |
|
spelfout weggehaald... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |