|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
NO!!!!! Bruce Banner |
|
helaas niet The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Te duur, te ver, te dinsdag. Ik ga spijtig genoeg dus niet, maar anders had het ook twijfelachtig geworden ivm met absentie van danzig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Te DUUR???? Maar 18 eurotjes, Te VER??? Ik woon in Houten --> das pas ver Dinsdag.... ...Het is de kater waard Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
18 pleuro voor 1 band? nee laat maar. en zeker niet voor die band |
|
Tja..... Weetje--> het is mijn muziek ook niet egt (tenzij ik GENOEG bier opheb) Maar zon band moet je gewoon een keertje zien, TOG? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
niet voor 18 euro |
|
Als Danzig erbij was had ik ZEKER WEL gekomen. Zonder hem vind ik er weinig aan ... ik vind trouwens de eerste 2 platen van Danzig zelf nog gaver .. ook nog NOOIT ( ) live gezien ... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: nieuwe misfits zijn idd toch dat niet meer om bij te bleiten soms... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Is al topic over...... Ik ga er wel heen! Heb een kaartje kunnen bemachtigen, word zeker kick! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 29-01-2003 19:27] |
|
|
|
kwoon er redelijk dichtbij (half uurtje fietsen) maar kga niet. Vind de band niet zo super. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Mooi zo --> ik zie je daar wel Bier lust je vast wel Mij herken je aan --> 2 meter lang, spikes en mijn kettingen aan me broek Zijn er nog meer mensen die WEL gaan? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
sorrie ik woon te dichtbij |
|
Jammer te horen dat er hier weinig belangstelling voor is. Asterix, ik zie jou nog. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
morgen .... hoop dat er mensen zijn die ff willen vertellen hoe het was... playlist jatten ofzo. ... ik kan er helaas niet bij zijn ... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik zal voor je drinken Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: hehehe is goed ! damn leek me echt gaaf The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik zit nu op school en ik zit iedereen er over te vertellen...... Alleen niemand boeit het enige fuck Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Je bent gewoon een mietje! Maargoed, ik gaat wel. Toch wel leuk, al komen er waarschijnlijk nogal veel 14 jarige punkers. Die kennik mooi wegbeuken Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Er moet een leeftijdsgrens komen op concerten. Tegenwoordig voel ik me bejaard |
|
Weet iemand waar die fucking tent zit in Haarlem, want ik ben er nog nooit geweest namelijk, uitgangspunt Centraal Station |
|
geen danzig = geen misfits And my marlboro light |
|
En daar ben ik het 100 % mee eens ... Danzig is trouwens wel heersch, vooral de 2e plaat "II - Lucifuge" Snakes of Christ, geniaal nummer !! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |