|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Thanks! Toevallig ben ik in december naar Haarlem geweest en weet ik nu waar het is! |
|
Nog maar 1 nachtje slapen... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Iedereen die vanavond gaat : VEEL PLEZIER!!!! HET GAAT SUPER KICK WORDEN!!!! Ik heb er zin in!!!!!! |
|
wrijf het er maar weer lekker in veel plezier gasten The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
ah godverdomme is het vanaamp? |
|
quote: EN HET HEERSCHTE GODVERDOMME. Alleen jammer van die belachelijke voorprogramma, stelletje homo's waren het! Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Misfits was geweldig! Toen American Psycho werd gespeeld was er geen houden meer aan. Ik heb me de hele avond kapot gepit en heb nu overal pijn (en een hele vage ruis in mijn oor ) Ze kunnen zeggen wat ze willen --> het was die 16 euro dik waard. Ik nog handtekening van Jerry en de gitarist Idd was het voorprogramma enigsinds stemmingbedervend. Die gast wist niet hoe hij een optreden moet geven... Maarja.. Misfits was een avond om nooit te vergeten Vintersorg!? Heb ik jou gezien??? [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 05-02-2003 10:27] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
1 tip:als je met de auto gaat niet in de parkeer garage zetten bij een benzine pomp!!!!!! |
|
Komt ie nou mee Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Geen idee of je mij heb gezien, zou best kunnen, ik had Darkthrone T-shirtje aan met trainingsjeckje los erover (hehehe) Het was een LEGENDARISCH CONCERT!!!!!! geweldig gewoon!!!! Vette nummers, vette sfeer alleen in nu maar weer een keer bewezen dat ik een SCHURFT HEKEL AAN PUNKERS HEB!!!!!!! Wat een mongolen zijn dat toch zeg!! Maar het was super! |
|
quote: hebben ze ook oud werk gespeeld? geluid een beetje goed? show? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Oude werk is gespeeld, maar soms viel aan één kant de boxen uit en zelfs op een begeven moment aan allebei de kanten! Maar over het algemeen was er een best goed geluid |
|
quote: Hadden een beetje probleempjes met de PA geloof ik ja, maar het geluid zelf was wel erg goed! Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Viel iemand het op dat er 3 eikels met leren jassen vol spikes liep te pitten? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Haha, eentje heb ik vol op zijn smoel geslagen Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Goed zo, ik heb toch lekkere dingen gevoeld dan tegen die gast aangeduwd word. FF un vraagje, aan het begin van het concert kwam er een gast op het podium die net zón gezicht had en zulke kleding en handschoenen als de oude misfits. Hij zong 2 nummers en is daarna het publiek ingebleven. HEEFT IEMAND ENIG IDEE WIE HIJ IS?? Volgens anderen was dat de oude zanger van Misfits, iemand anders beweerd dat dat iemand was van Black Flack. Ik zou het graag willen weten omdat ik een handtekening van hem heb Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Was de zanger van de Tribute Misfits band uit Nederland |
|
quote: Hey, heb jij MSN!? |
|
quote: (2.5 uur later) en u heeft mij al aangemeld |
|
quote: oude zanger was Glenn Danzig.. dat lijkt me stug dus The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Ik zag um zingen in ineens stond ie naast me --> ik heb er un handtekening van maar ik wist niet eens wie ie was Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Dude je hebt een handtekening gevraagt van een derde rangs zangertje van een punkband die nieteens z'n eigen nummers kan schrijven |
|
dude, ik zag um eerst zingen op ut podium en ineens staat ie naast je. Put yourself in my position: wat zou jij doen als je straalbezopen dat overkwam?? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Heeft er iemand foto's van dit mooie optreden? En zou ie deze willen mailen of hier op ZM zetten? Alvast bedankt! voor jou Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |