|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
btw: Mindfold uit M-town maakt ook emo-metal valt me nu te binnen http://www.mindfold.nl tof bandje groeten Stijn |
|
Waarom eigenlijk Emo metal ??? Moet je janken als je de muziek hoort ? |
|
LOL!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Tja ik weet ook niet alles |
|
quote: offtopic: leuke sig, maar hij klopt niet echt het is: 'I keep the bible in a pool of blood, so that none of it's lies can affect me!' No meat is sweater |
|
quote: Hai MBMarduk, Bedankt voor de tips. We zullen zeker gaan kijken wat we er mee kunnen doen. Ik vind het fijn dat je jouw kritiek op een positieve manier brengt, ook al is het niet jouw cup of tea. Het enige wat ik nog wilde vermelden is dat jij waarschijnlijk naar de oudere nummers hebt geluisterd (dat zijn er zes uit het jaar 2000, met de vorige zangeres). De nieuwste nummers van vorig jaar november zijn de twee laatste MP3's die je kunt downloaden op onze website, getiteld: Surrender en Despair. Het zijn wel de twee langzaamste, rustigste nummers van ons, dus houd daar aub rekening mee. Dit jaar in maart komt een nieuwe c.d. van ons uit met hardere, snellere nummers. Zou jij mij ook kunnen vertellen wat je van de laatste twee MP3's vind? Laat het me maar even weten. Liefs, Sirene Fuck all arrogant people! |
|
Hmm.. ik heb nog een CD van Trisomy in de kast staan.. In mijn We, the Gods tijd nog geregeld met Michiel van Trisomy contact gehad en gepraat over eventuele gezamenlijke optredens maar die zijn er nooit gekomen.... |
|
Emo-metal = G.A.Y. Dit slaat nergens op. |
|
Maar een optreden in regio Groningen...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Is ook G.A.Y. Dit slaat nergens op. |
|
ROFL!!! Laat maar aan Mörke over om weer leven in de brouwerij te brengen maareh... volgens mij ben je licht-dyslexisch en lees je "Trisodomy" |
|
Hey Greycloak, We doen ons best om een keer in de buurt van Groningen op te treden. Het is wel lastig om te regelen, want over het algemeen vragen zalen vooral bandjes uit de buurt van Groningen en niet verder weg. Zodra je verder weg woont wordt je een beetje als een outsider gezien en kan je bijvoorbeeld niet eens meedoen aan een popwedstrijd ofzo (= een eenvoudige manier om aan een optreden te komen). Mocht het ons een keer lukken, laten wij het op tijd weten hoor! Liefs, Sirene Fuck all arrogant people! |
|
quote: YEAH !!!! |
|
Beste mensen van het forum, Op dit moment staat er zowel een interview met heel Trisomy als een interview met de zangeres (Irene Visser) apart op de website van Cursed with Oblivion: http://home.wanadoo.nl/seventh.son/index.htm Indien je nieuwsgierig bent naar ons, kan ik je die site van harte aanbevelen. Liefs, Sirene Fuck all arrogant people! |
|
Beste mensen van het forum, Ik heb even de concertagenda aangepast bovenaan. Verder staat er op de website www.musicfrom.nl bij de column 'De week van...', De week van Irene Visser (Trisomy). In deze week zaten wij nèt met zijn allen in de studio en hebben wij twee optredens gehad. Hoe het er daar allemaal aan toe ging, kun je lezen in die column. Liefs, Sirene Fuck all arrogant people! |
|
De concertagenda is weer aangepast Liefs, Sirene Fuck all arrogant people! |
|
En wederom is de concertagenda aangepast. Liefs, Sirene Fuck all arrogant people! |
|
quote:Cool, maar allemaal net wat te ver weg. Hebben jullie geen homepage? Zo ja, zou je die in je profiel kunnen opnemen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hej, ik vind emocore al erg ruk, en ik heb geen vertrouwens dat een stap beter zal zijn bij EMO metal, emocore, is een vande redenen dat ik gestopt ben met hardcore punkenz luisteren, en nu ook metal? lijkt mij niet echt dat het samen zou gaan... And my marlboro light |
|
Emo-Metal... Wat wordt het dan... Black Metal ist schade! Cut your flesh and hug a tree! Dit slaat nergens op. |
|
Onze website: www.trisomy.nl Wat betreft de term emo-metal slaat deze op de emotionele vrouwenzang met de grote constante sfeerafwisseling in de muziek, meer niet. TERINGHERRIE is het in ieder geval niet. Best te pruimen, al zeg ik het zelf. Liefs, Sirene Fuck all arrogant people! |
|
Onze website: www.trisomy.nl Wat betreft de term emo-metal slaat deze op de emotionele vrouwenzang met de grote constante sfeerafwisseling in de muziek, meer niet. TERINGHERRIE is het in ieder geval niet. Best te pruimen, al zeg ik het zelf. Liefs, Sirene Fuck all arrogant people! |
|
Concertagenda bovenaan dit topic is weer bijgewerkt. See you there! Liefs, Sirene Fuck all arrogant people! |
|
Bij dat concert in Metropool, Hengelo (tezamen met Epica en Whispering Gallery) zal ik er zeker bij zijn... Is nog wel een beetje ver weg (neem aan dat het 20 december 2003 is? ), da's tenminste een beetje in de buurt... Ben ook wel benieuwd naar de live performance van Epica namelijk... Dus da's dan 2 vliegen in één klap! ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |