|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Let op, éénmalig Nederlands optreden!! |
|
hmm hmm cool .. kut dat het doordeweeks is |
|
Ja, da's inderdaad jammer maar met tours helaas niet altijd te voorkomen. |
|
Shit 13,80 voor de NS en dan nog entree en ook op een donderdag? Jammer. Off-topic: Ik zag dit op de Baroeg agenda: Vr. 21 Maart: The Crown (S brutal death) "BRUTAL DEATH", The CROWN??? Eerder "Thrash'n'Roll" o.i.d. hahaha! |
|
Woohoo I'm there! Zenial |
|
Morgion moet ik natuurlijk eens zien. |
|
We'll be dooming the place down see you next week on Reverend Bizarre, Pim |
|
Gaan er nog ZM-ers? |
|
quote: Donderdag?? Nope, heb toch nog geen geld tegen die tijd. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Speciaal voor mijn verjaardag dit concert ... maar ik ga denk ik niet ... beetje duur als ik niet op mijn OV kan Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ja, ik speel zelf (met pantheist) hier en sample http://www.firebox.fi/records/sample/pantheist.mp3 |
|
by the way, ik ben ook al naar de gigs gaan zien in london en parijs, morgion is ongelooflijk goed!!! extreem vet en heavy! de andere bands zijn ook geniaal byu the way!! be there in Rotterdam op donderdag, en op vrijdag laatste tourdatum in frontline, gent |
|
Hehehe ik weet al lang hoe Pantheïst klinkt Ik wil errug graag, even kwestie van tijd en geld creeren en dan ben ik er! |
|
Ik ga hopelijk ook heen... |
|
quote: Misschien gaan we wel samen Lekker knus |
|
Jammer, ik had wel gewild, moet alleen werken en kan die avond onmogelijk vrij krijgen, mmmm balen |
|
quote:Het is dan ook McDoomination. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
present |
|
quote: ik ga zeker wel in tegenstelling tot rasputin maar gezien mijn post-dichtheid denk ik niet dat ik een volwaardig zm er te noemen ben And my marlboro light |
|
quote: Is het btw nog nodig om te reserveren? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hey Jenje, heb je nog interesse om te gaan? |
|
quote: Niet nodig, maar het mag wel |
|
quote:Interesse wel, tijd/geld niet |
|
Ik ben er uiteraard ook! |
|
We're Dooomed! Doooooomed I tell you! DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMED!!!!!!!! Hehehehe ik heb d'r zin in! Zenial |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |