|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziek: http://teletekst.nos.nl/gif/107-01.html wat een aap! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-01-2003 16:10] Bruce Banner |
|
Welke moderator verandert de topic titel even in STROT ipv dtrot?? Bruce Banner |
|
sinds waneer mag je mes mee nemen dan |
|
ja beetje raar jah. moeten ze echt wel beter gaan controleren ofzow. en trouwens.. waar slaat het op dat als je iets heb gedaan en je krijgt straf je je strot door gaat snijden... weet je hoeveel troep dat geeft... oke er ligt dan wel geen vloerbedekking in de rechtbank maar goed kant vast niet zijn voor de houtvloer. |
|
Als ze dat allemaal nou doen... scheelt een hoop belasting geld. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Volgende keer wat dieper snijden. Die sukkel kan ook nix goed doen he? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Inderdaad, of van te voren, netjes thuis in je eigen badkuip. Sterf je tenminste in een vertrouwde omgeving. ...Wat een rukker zeg... Bruce Banner |
|
quote:wat nou vertrouwde omgeving. gewoon makkelijk schoon te maken. ff de kraan opendraaien. en jah hetz ou ook een hoop geld en tijd schelen.... |
|
bi jeen rechtbank moet je toch altijd door zo'n metaalpoort? vraag me af hoe hij daardoorheen kwam Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:jah idd.. ze moeten echt beter op letten, wat als ie nou een pistool mee had genomen en ff mensen dood ging schieten... dat zou best kut zijn |
|
Ik kan me nog een filmpje herinneren dat ook in de rechtzaal was. Waar een vent zich met een pistool door de kop schoot. GVDme die liep echt HELEMAAL leeg. |
|
misschien was het wel zo'n plastic mesje, dat verklaart ook waarom die gast het overleeft heeft... No meat is sweater |
|
quote:dat zou best wel dom zijn jah... |
|
quote: dat was Bud Dwyer en dat was trouwens tijdens een persconferentie. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 29-01-2003 16:34] No meat is sweater |
|
quote: Ohw .....ja kan ook. Is al een tijd geleden dat ik dat gezien heb. |
|
Problemen lossen van zelf op !!! Ik wou dat ze dat allemaal deden, dan hadden we ook geen cellen tekort [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 29-01-2003 16:36] Wiegen Meister ! |
|
quote: op www.ogrish.com staat ie als het goed is wel. No meat is sweater |
|
jammer dat et mislukt is Je moeder. |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja die site ken ik. Dat is echt zo´n site waar je naar moet kijken als je aan het eten bent. Smakelijk! |
|
vind je dat goor dan? No meat is sweater |
|
Djeezus, er zijn dus nog 2 van dit soort gevallen geweest vandaag!!!!!!! is het nationale "schop een rel in de rechtbank-dag?" Bruce Banner |
|
zozo, het was me inderdaad wel het dagje wel in de rechtbank/gevangenis: - 1 zelfmoordpoging - 1 moordpoging op gevangenismedewerkster - 1 gijzeling op officier van justitie I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Mooi zo gaat goed met Ned. hahahahaha |
|
Voor morgen staan d'r weer een aantal politicus in de agenda |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |