|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
mooi zo doe je best hahah |
|
|
|
Konden we er maar een paar de strot doorsnijden... zo'n stuk of 150 hahahha |
|
quote: Hahahaha ja die is cool!! http://movies.ogrish.com/buddwyer.zip Zenial |
|
Hahahaha!!! Het ultieme CUT YOURSELF AND WORSHIP SATAN!!! |
|
quote: Was het niet "cut your flesh and worship satan" ?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
als ie dood zou zijn dan was er werkelijk justice en nog ruimte over in de cel die voor hem zou zijn. 2 vliegen in een klap. maar nu nu krijgt die lijer nog geld om in het ziekenhuis te liggen ook |
|
Was wel een pleurislijer, die vent. Een meisje van 9 optakelen in z'n prive SM ruimte en vervolgens verkrachten. En vijfentwintig jaar geleden had-ie ook al z'n neefje vermoord. Wat een wereld. |
|
quote: zou btw 30 maanden moeten zitten, nou nou oje oje |
|
Ik vraag me af hoe lang hij heeft moeten zitten voor de moord op dat neefje. Vindictief geneuzel à la 'dood aan al die gasten!!!' is onnodig, maar duidelijk is wel dat er iets goed mis is met de strafmaat in dit land . |
|
Geheime sm-kamer.. Je moet toch wel heel ziek in je hoofd zijn om een kind van 9 daar geblinddoekt heen te voeren. Dat kind zal daar ook wel psychische problemen mee hebben en krijgen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Waar halen jullie die SM-verhalen vandaan? 11.45: restate my assumptions |
|
|
|
aah ok.. ik had er nog niets over gelezen vanmiddag op teletekst enzo, vandaar.. 11.45: restate my assumptions |
|
Lekker laten doorbloeden, zou ik zeggen If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Wat een zielig figuur inderdaad! Als ze het gevangenis verblijf nou echt tot een vreselijk iets maken dan plegen er misschien meer zelfmoord en dat ruimt op zoals S_S zei.Ook een leuke strategie is om voor je ze dropt in een cel met 2 zeer agressieve gevangenen nog even die 2 andere in te fluisteren wat die gast heeft gedaan zoals bekend hebben verkrachters het soms erg zwaar in de gevangenis |
|
quote: moet je eens kijken op www.rotten.com ik heb d'r nog nooit gekeken, maar op school keken een paar klasgenootjes eens, allemaal bizarre ongelukken enzo... (hoofden die rondvliegen, geplette lichamen) ik ga d'r ook niet kijken ook Groeten! sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote: Hallo, die site is gewoon eerstejaarsmateriaal voor studenten geneeskunde hoor. Niets goors aan. |
|
quote: inderdaad! zijn keus! sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote: sorry hoor... ik vind 't goor... kijk, een sneetje is niks aan, 100 sneetjes is best pijnlijk, maar als je lichaam over 100 vierkante meter verspreid ligt dan... sjah vies... kun je darmkanker van krijgen (straatvuil?) sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote: Doe het dan goed .. wordt astronaut |
|
quote: Nou ja, ik studeer toevallig medische wetenschappen, en ik kan je vertellen dat de resultaten van evt. optredende darmkanker als gevolg van asfaltsedimentatie verwaarloosbaar zijn t.o.v. BIJVOORBEELD oxidatie door blootstelling aan uitlaatgassen, uitdroging, of de effecten van de lokale insectenpopulatie. Anyway, rotten.com is gaaf. Doet je doorhebben dat je slechts vlees en bloed bent. Ik zou zeggen, neem een kijkje. Als je er niet tegen kunt, zet je maar een zonnebril op . |
|
quote: whahaha! ja idd! dan is het meer dan een vierkante 100meter roken is dodelijk, maar astronaut - afijn- niet grappig meer... sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote: lol door deze post twijfelde ik ff of je een jongen of meisje was |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |