|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
ik heb alles van ze, behalve die nieuwe, en die schijnt nogal goed te zijn, ben benieuwd. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik heb bijwijze van grap de nieuwe Izegrim gekocht in Arnhem voor 9,95. Ik heb de cd gelijk gedraaid in de auto. En naar 2x draaien valt deze cd even goed tegen zeg. Het is niet te geloven, dat men 90 punten krijgt toegeworpen van Robbie Wonink in de Aardschok. Soms Wonink afgezuigd voor 50 euro. De nummers 1 en 2 dacht ik even naar Pestilence te luisteren. De nummer 3 Warmonger begint met een Nile intro om gelijk uit te barsten in een Arch Enemy achtig geluid. De rest raast als een nieuwe Pestilence voorbij, tot het laatste nummer, dat hadden ze beter thuis kunnen laten, slap geouwehoer over niks. Die lui bespelen hun instrumenten beheerst, de zangeres is niet altijd even goed op alle nummers, vooral op Warmonger duikt dat op. Deze mensen kunnen niet tegen kritiek, maar een advies kunnen ze in de zak steken, drop de zangeres, zoek een grunter en speel Death Metal. |
|
Raar overigens dat na alle ophef rondom Izegrim ze niet eens inde top 3 van de voorronde van metal battle zjin gekomen |
|
Alsof altijd de beste bands doorgaan met zo'n Metal Battle... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
nieuwe cd is erg goed... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Tjep, ik ken ze wel. Komen hier uit zupthen. Ben aantal keren bij de in de oefenruimte geweest. Wel geinig inderdaad. Kennen jullie Slayne al uit zutphen dan. Zeker de moeite waard om 's te proberen. |
|
quote:slayne |
|
quote: Jah man, ik stond echt met een paal in mijn broek naar die gasten te kijken tijdens dat nummer. Bij punchent Stench in Rijssen. Lui hebben we brute nummers jah. |
|
quote: Ehehe die paal kwam (bij mij tenminste) niet alleen door dat gekreund. Die krijg ik zo ook wel van die zangeres... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Ah, ik zie dat de heren metalheads hun reputatie als trieste wanhopige rukkers weer waarmaken. |
|
[offtopic geblaat] [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-06-2003 20:49] Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
en ik die dacht dat deze topic over Izegem ging |
|
[offtopic geblaat] [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-06-2003 20:50] |
|
[offtopic geblaat] [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-06-2003 20:51] Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
[offtopic geblaat] [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-06-2003 20:51] |
|
ON TOPIC, rukkers! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
en vanaf nu ON TOPIC!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 17-06-2003 20:53] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ECHO... echo... echo Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: , we kappen er mee |
|
np: White fluid rebel |
|
quote: ik ook en ik moet zeggen dat die langzamere passages wel wat hebben. godver! deze muziek heeft duidelijk een andere stem nodig... [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 18-06-2003 15:11] |
|
Er zijn 3 redenen waarom ik - ondanks alle negatieve verhalen die de ronde doen over deze band - Izegrim bestaansrecht gun: 1. De zangeres is bijzonder sensueel. Niet in de zin dat zij sappig is of nymfomaan, maar zij heeft iets ontzettend klungeligs/klunzigs in zich wat een concert van Izegrim altijd een tenenkrommende belevenis is die je eigenlijk niet wilt missen. 2. De zangeres zingt met een stem dat uitnodigt om haar massaal te verkrachten met het hele publiek. Haar zang moet wel gelijk zijn aan de eerste paarroepen van Australopithicussen in hoge paarnood na jaren van gedwongen onthouding. Ik bedoel dit niet grof, en ik weet zeker dat zij mijn woorden begrijpt en instemmend zal knikken op mijn wetenschappelijke analyse. 3. Volgens mij zijn de genoemde 2 redenen genoeg om Izegrim te respecteren. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Kijk jij snapt het... Aleen omschrijf jij het wat netter Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |