IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Izegrim Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2003 11:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 10:59 schreef Inside-Lie het volgende:
Origineel ruk ja!

Tja een blekkie uit zeeland .. dan krijg je dat ...

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 03-02-2003 11:06 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 3 februari 2003 11:01 schreef Jenje het volgende:
Tja een blekkie uit zeeland .. dan krijg je dat ...

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 03-02-2003 15:03 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ik heb alles van ze, behalve die nieuwe, en die schijnt nogal goed te zijn, ben benieuwd.

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 26-03-2003 20:49 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 15:03 schreef humanator het volgende:
ik heb alles van ze, behalve die nieuwe, en die schijnt nogal goed te zijn, ben benieuwd.

Ik heb bijwijze van grap de nieuwe Izegrim gekocht in Arnhem voor 9,95.
Ik heb de cd gelijk gedraaid in de auto.
En naar 2x draaien valt deze cd even goed tegen zeg. Het is niet te geloven, dat men 90 punten krijgt toegeworpen van Robbie Wonink in de Aardschok. Soms Wonink afgezuigd voor 50 euro.
De nummers 1 en 2 dacht ik even naar Pestilence te luisteren.
De nummer 3 Warmonger begint met een Nile intro om gelijk uit te barsten in een Arch Enemy achtig geluid.
De rest raast als een nieuwe Pestilence voorbij, tot het laatste nummer, dat hadden ze beter thuis kunnen laten, slap geouwehoer over niks. Die lui bespelen hun instrumenten beheerst, de zangeres is niet altijd even goed op alle nummers, vooral op Warmonger duikt dat op. Deze mensen kunnen niet tegen kritiek, maar een advies kunnen ze in de zak steken, drop de zangeres, zoek een grunter en speel Death Metal.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2003 20:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Raar overigens dat na alle ophef rondom Izegrim ze niet eens inde top 3 van de voorronde van metal battle zjin gekomen

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 27-03-2003 10:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Alsof altijd de beste bands doorgaan met zo'n Metal Battle...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 27-03-2003 12:55 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

nieuwe cd is erg goed...

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Septimus
Usericon van Septimus
Posted 31-03-2003 17:23 by Septimus Wijzig reactieProfiel van SeptimusQuote dit bericht

Tjep, ik ken ze wel. Komen hier uit zupthen. Ben aantal keren bij de in de oefenruimte geweest. Wel geinig inderdaad. Kennen jullie Slayne al uit zutphen dan. Zeker de moeite waard om 's te proberen.

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 31-03-2003 19:26 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 31 maart 2003 17:23 schreef Septimus het volgende:
Tjep, ik ken ze wel. Komen hier uit zupthen. Ben aantal keren bij de in de oefenruimte geweest. Wel geinig inderdaad. Kennen jullie Slayne al uit zutphen dan. Zeker de moeite waard om 's te proberen.
slayne

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 14-06-2003 17:55 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 21:26 schreef Rasputin het volgende:
O god, dat nummer waarin ze zo kreunt kan je compleet downloaden!!

Jah man, ik stond echt met een paal in mijn broek naar die gasten te kijken tijdens dat nummer. Bij punchent Stench in Rijssen. Lui hebben we brute nummers jah.

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 15-06-2003 13:26 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 17:55 schreef Nimmer nuchter het volgende:
Jah man, ik stond echt met een paal in mijn broek naar die gasten te kijken tijdens dat nummer. Bij punchent Stench in Rijssen. Lui hebben we brute nummers jah.

Ehehe die paal kwam (bij mij tenminste) niet alleen door dat gekreund. Die krijg ik zo ook wel van die zangeres...

Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-06-2003 13:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ah, ik zie dat de heren metalheads hun reputatie als trieste wanhopige rukkers weer waarmaken.

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Posted 16-06-2003 9:12 by 4 stringed axe Profiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

[offtopic geblaat]

[Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-06-2003 20:49]

istari
Usericon van istari
Posted 16-06-2003 9:25 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

en ik die dacht dat deze topic over Izegem ging

Nimmer nuchter
Posted 16-06-2003 19:21 by Nimmer nuchter Profiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

[offtopic geblaat]

[Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-06-2003 20:50]

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Posted 16-06-2003 19:45 by 4 stringed axe Profiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

[offtopic geblaat]

[Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-06-2003 20:51]

Nimmer nuchter
Posted 17-06-2003 20:44 by Nimmer nuchter Profiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

[offtopic geblaat]

[Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-06-2003 20:51]

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-06-2003 20:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

ON TOPIC, rukkers!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-06-2003 20:52 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

en vanaf nu

ON TOPIC!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 17-06-2003 20:53]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Posted 18-06-2003 0:44 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

ECHO... echo... echo

Nimmer nuchter
Posted 18-06-2003 14:53 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 20:52 schreef beli mawr het volgende:
en vanaf nu

<FONT size=32>OFF TOPIC!!!!!!!!</FONT>

, we kappen er mee

Nimmer nuchter
Posted 18-06-2003 15:07 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

np: White fluid rebel

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-06-2003 15:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 15:07 schreef Nimmer nuchter het volgende:
np: White fluid rebel

ik ook
en ik moet zeggen dat die langzamere passages wel wat hebben.

godver! deze muziek heeft duidelijk een andere stem nodig...

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 18-06-2003 15:11]

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 19-06-2003 12:19 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Er zijn 3 redenen waarom ik - ondanks alle negatieve verhalen die de ronde doen over deze band - Izegrim bestaansrecht gun:

1. De zangeres is bijzonder sensueel. Niet in de zin dat zij sappig is of nymfomaan, maar zij heeft iets ontzettend klungeligs/klunzigs in zich wat een concert van Izegrim altijd een tenenkrommende belevenis is die je eigenlijk niet wilt missen.

2. De zangeres zingt met een stem dat uitnodigt om haar massaal te verkrachten met het hele publiek. Haar zang moet wel gelijk zijn aan de eerste paarroepen van Australopithicussen in hoge paarnood na jaren van gedwongen onthouding. Ik bedoel dit niet grof, en ik weet zeker dat zij mijn woorden begrijpt en instemmend zal knikken op mijn wetenschappelijke analyse.

3. Volgens mij zijn de genoemde 2 redenen genoeg om Izegrim te respecteren.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Posted 19-06-2003 12:36 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

Kijk jij snapt het... Aleen omschrijf jij het wat netter

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com