|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
waarom zouden ze? ik heb ze gemist dus kan niet oordelen maar lekker boeiend of het kut klinkt, alst maar overtuigend is... maar ik vrees dat dat niet het geval is... Je moeder. |
|
Ik vind het maar triest dat die posts van Nimmer Nuchter en mij zijn verneukt door die knakker. Er werd toch al niets nuttigs gemeld op deze topic... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
ik heb ze geinterviewed voor metalfan, ook al haten ze interviews en ze zjin best ok Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Het is ook geen grunten. Diepe deathgrunts passen niet bepaald bij thrashy style van Izegrim! |
|
Pasz heeft gelijk.... |
|
quote: je bent de bassiste vergeten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: haha als geen anderen And my marlboro light |
|
Hey thanx, Demogorgon! D'r zijn een paar mensen hier op dit forum die wat tegen Izegrim hebben en ik vraag me af waarom dat is! Zover ik weet heeft Izegrim nooit op dit forum lopen zieken. Het enige wat de band met ZM heeft te maken is dat een paar bandleden en ik op een beschaafde manier teleurgesteld hebben gereageerd op een (in hun en mijn ogen) niet helemaal objectieve review. Wat is nou precies de reden dat mensen als Rasputin en Bonobo (hoe oud zijn jullie eigenlijk?) zo maf praten over Izegrim? [Dit bericht is gewijzigd door Pasz op 25-06-2003 23:24] |
|
En mochten de mensen die zich aangesproken voelen de reden hier niet durven te posten, je mag me ook mailen op gr0und_zer0_(at)hotmail.com. [Dit bericht is gewijzigd door Pasz op 25-06-2003 23:27] |
|
quote:Ik vind grunts prima bij thrash passen anders... Ik vind de CD wel goed, maar live konden jullie me niet echt boeien helaas. [edit] en oh ja dit is nou eemaal een triest forum de laatste tijd... [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-06-2003 23:33] |
|
bonobo moet je niet serieus nemen. rasputin heeft gewoon een mening en als die het niet helemaal vriendelijk uitdrukt. maar dat hoort er gewoon bij bij een band hebben, ook negatieve kritiek moet je kunnen verdragen en anders moet je maar met niks komen. ik hoop alleen ze een keer live te kunnen zien maar toen in de baroeg kon ik niet en ze staan haast nooit ergens aan deze kant van het land "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Zonder gekheid, ik vind Izegrim helemaal geen slechte band. Technisch/compositorisch zit het degelijk inelkaar en de zangeres grunt op de CD niet onaardig. Het is echter weer de zoveelste middelmatige band uit Nederland waar eigenlijk niemand op zit te wachten. En retro-thrash is weer hopeloos achterhaald. Toch denk ik dat de band meer in zich heeft dan het tot nu toe is uitgekomen. Met andere woorden: pak het professioneel aan of kap ermee. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Ik vind de stem van Krisz anders ook behoorlijk origineel klinken! Of je die sound mooi vind, ligt aan je smaak. Ik kan zeggen dat Krisz een uitstekende zangeres is want: - Haar timing is zeer goed - Haar stemvolume neemt niet af (tenzij dynamiek gewenst is uiteraard) - Haar stem is origineel en past zeer goed bij de muziek |
|
quote: Ik zit niet in die band hoor. Deathgrunts en thrash? Dacht het niet! |
|
quote: ik vraag me af of je weleens thrash gehoort hebt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
bonobo is overigens al 32 jaar true waarvan 25 als metalhead. Ja, bonobo is een echte kenner van metal en zijn woorden moet men serieus nemen. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Ah, zo kwam je over. quote:Ach ja meningen verschillen... [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-06-2003 23:35] |
|
quote: niet als et een ventje is die uit is om te zijken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:moet ik hier ook nog serieus op ingaan? Ik denk dat ik meer thrash ken dan jij, snotneus! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-06-2003 23:38] |
|
quote: 32, En dan dit schrijven: quote: Lekker volwassen, kerel! |
|
quote: als dat echt zo het geval was dan had je toch wel geweten dat thrash en grunts niet samengaan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik was en ben de recensist. EN ik blijf bij mijn MENING (dus niet objectief nee). D'r is niemand van de redactie die wat tegen Izegrim heeft. Grappige is dat ik op Noordschok een (volgens mij) bandlid van Izegrim (iig de vriend van de zangeres) tegen ben gekomen en ik heb een leuk gesprek met hem gehad over de review. Hij waardeerde en respecteerde mijn positie en mijn mening, ik vice versa. Overigens was hij ook niet zo blij met alle ophef die mensen als jij nu weer maken, want dat is namelijk geen goede reclame voor Izegrim. |
|
pasz, er bestaat op deze planeet nog zoiets als gezonde, foute humor. En goede humor zoals tentoongesteld door bonobo is een teken van intelligentie. Is bonobo dan zo intelligent? Dat is een retorische vraag. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Idd iedereen weet dat je zo dom alst achterend van een primaat bent. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |