IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Izegrim Vorige pagina | Volgende pagina
Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 19-06-2003 14:40 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 12:19 schreef bonobo het volgende:
Er zijn 3 redenen waarom ik - ondanks alle negatieve verhalen die de ronde doen over deze band - Izegrim bestaansrecht gun:

1. De zangeres is bijzonder sensueel. Niet in de zin dat zij sappig is of nymfomaan, maar zij heeft iets ontzettend klungeligs/klunzigs in zich wat een concert van Izegrim altijd een tenenkrommende belevenis is die je eigenlijk niet wilt missen.

2. De zangeres zingt met een stem dat uitnodigt om haar massaal te verkrachten met het hele publiek. Haar zang moet wel gelijk zijn aan de eerste paarroepen van Australopithicussen in hoge paarnood na jaren van gedwongen onthouding. Ik bedoel dit niet grof, en ik weet zeker dat zij mijn woorden begrijpt en instemmend zal knikken op mijn wetenschappelijke analyse.

Mooi omschreven jongen, nou afwachten of je niet gemodereert word

3. Volgens mij zijn de genoemde 2 redenen genoeg om Izegrim te respecteren.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-06-2003 14:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

waarom zouden ze?

ik heb ze gemist dus kan niet oordelen maar lekker boeiend of het kut klinkt, alst maar overtuigend is... maar ik vrees dat dat niet het geval is...

Je moeder.

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 19-06-2003 19:36 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

Ik vind het maar triest dat die posts van Nimmer Nuchter en mij zijn verneukt door die knakker. Er werd toch al niets nuttigs gemeld op deze topic...

Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 19-06-2003 22:02 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

ik heb ze geinterviewed voor metalfan, ook al haten ze interviews en ze zjin best ok

Do androids dream of electric sheep?

Pasz
Usericon van Pasz
Posted 25-06-2003 22:54 by Pasz Wijzig reactieProfiel van PaszQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 21:21 schreef Rasputin het volgende:
ZE waren de support van Pungent Stench in de baroeg.
HI-LA-RISCH!!
Muziek is heel behoorlijk, maar die vocals.
Mijn god, ze kán niet grunten en tot overmaat van ramp begon ze ook nog eens midden in een nummer op belachelijke wijze in de microfoon te grunten.
Ik kwam echt niet meer bij.

Het is ook geen grunten. Diepe deathgrunts passen niet bepaald bij thrashy style van Izegrim!

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 25-06-2003 23:02 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

Pasz heeft gelijk....

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-06-2003 23:12 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 juni 2003 12:19 schreef bonobo het volgende:
Er zijn 3 redenen waarom ik - ondanks alle negatieve verhalen die de ronde doen over deze band - Izegrim bestaansrecht gun:

1. De zangeres is bijzonder sensueel. Niet in de zin dat zij sappig is of nymfomaan, maar zij heeft iets ontzettend klungeligs/klunzigs in zich wat een concert van Izegrim altijd een tenenkrommende belevenis is die je eigenlijk niet wilt missen.

2. De zangeres zingt met een stem dat uitnodigt om haar massaal te verkrachten met het hele publiek. Haar zang moet wel gelijk zijn aan de eerste paarroepen van Australopithicussen in hoge paarnood na jaren van gedwongen onthouding. Ik bedoel dit niet grof, en ik weet zeker dat zij mijn woorden begrijpt en instemmend zal knikken op mijn wetenschappelijke analyse.

3. Volgens mij zijn de genoemde 2 redenen genoeg om Izegrim te respecteren.

je bent de bassiste vergeten

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 25-06-2003 23:15 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 13:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Ah, ik zie dat de heren metalheads hun reputatie als trieste wanhopige rukkers weer waarmaken.

haha als geen anderen

And my marlboro light

Pasz
Usericon van Pasz
Posted 25-06-2003 23:23 by Pasz Wijzig reactieProfiel van PaszQuote dit bericht

Hey thanx, Demogorgon!

D'r zijn een paar mensen hier op dit forum die wat tegen Izegrim hebben en ik vraag me af waarom dat is! Zover ik weet heeft Izegrim nooit op dit forum lopen zieken. Het enige wat de band met ZM heeft te maken is dat een paar bandleden en ik op een beschaafde manier teleurgesteld hebben gereageerd op een (in hun en mijn ogen) niet helemaal objectieve review.

Wat is nou precies de reden dat mensen als Rasputin en Bonobo (hoe oud zijn jullie eigenlijk?) zo maf praten over Izegrim?

[Dit bericht is gewijzigd door Pasz op 25-06-2003 23:24]

Pasz
Usericon van Pasz
Posted 25-06-2003 23:27 by Pasz Wijzig reactieProfiel van PaszQuote dit bericht

En mochten de mensen die zich aangesproken voelen de reden hier niet durven te posten, je mag me ook mailen op gr0und_zer0_(at)hotmail.com.

[Dit bericht is gewijzigd door Pasz op 25-06-2003 23:27]

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 25-06-2003 23:30 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 22:54 schreef Pasz het volgende:
Het is ook geen grunten. Diepe deathgrunts passen niet bepaald bij thrashy style van Izegrim!
Ik vind grunts prima bij thrash passen anders...

Ik vind de CD wel goed, maar live konden jullie me niet echt boeien helaas.

[edit] en oh ja dit is nou eemaal een triest forum de laatste tijd...

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-06-2003 23:33]

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-06-2003 23:30 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

bonobo moet je niet serieus nemen.
rasputin heeft gewoon een mening en als die het niet helemaal vriendelijk uitdrukt. maar dat hoort er gewoon bij bij een band hebben, ook negatieve kritiek moet je kunnen verdragen en anders moet je maar met niks komen. ik hoop alleen ze een keer live te kunnen zien maar toen in de baroeg kon ik niet en ze staan haast nooit ergens aan deze kant van het land

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 25-06-2003 23:31 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Zonder gekheid, ik vind Izegrim helemaal geen slechte band. Technisch/compositorisch zit het degelijk inelkaar en de zangeres grunt op de CD niet onaardig. Het is echter weer de zoveelste middelmatige band uit Nederland waar eigenlijk niemand op zit te wachten. En retro-thrash is weer hopeloos achterhaald.

Toch denk ik dat de band meer in zich heeft dan het tot nu toe is uitgekomen. Met andere woorden: pak het professioneel aan of kap ermee.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

Pasz
Usericon van Pasz
Posted 25-06-2003 23:31 by Pasz Wijzig reactieProfiel van PaszQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 10:57 schreef Jenje het volgende:
Ej don't fock met disabuse. die gasten heerschen en zijn stem klinkt tenminste nog origineel.

Ik vind de stem van Krisz anders ook behoorlijk origineel klinken!

Of je die sound mooi vind, ligt aan je smaak. Ik kan zeggen dat Krisz een uitstekende zangeres is want:

- Haar timing is zeer goed
- Haar stemvolume neemt niet af (tenzij dynamiek gewenst is uiteraard)
- Haar stem is origineel en past zeer goed bij de muziek

Pasz
Usericon van Pasz
Posted 25-06-2003 23:32 by Pasz Wijzig reactieProfiel van PaszQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 23:30 schreef McDoom het volgende:

Ik zit niet in die band hoor.

Deathgrunts en thrash? Dacht het niet!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-06-2003 23:33 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 juni 2003 23:30 schreef McDoom het volgende:

[edit] en oh ja dit is nou eemaal een triest forum de laatste tijd...

ik vraag me af of je weleens thrash gehoort hebt

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 25-06-2003 23:34 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

bonobo is overigens al 32 jaar true waarvan 25 als metalhead. Ja, bonobo is een echte kenner van metal en zijn woorden moet men serieus nemen.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 25-06-2003 23:35 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 23:32 schreef Pasz het volgende:
Ik zit niet in die band hoor.

Ah, zo kwam je over.

quote:
Deathgrunts en thrash? Dacht het niet!
Ach ja meningen verschillen...

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-06-2003 23:35]

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-06-2003 23:35 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 juni 2003 23:34 schreef bonobo het volgende:
bonobo is overigens al 32 jaar true waarvan 25 als metalhead. Ja, bonobo is een echte kenner van metal en zijn woorden moet men serieus nemen.

niet als et een ventje is die uit is om te zijken.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 25-06-2003 23:36 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 23:33 schreef arrebar het volgende:
ik vraag me af of je weleens thrash gehoort hebt
moet ik hier ook nog serieus op ingaan?

Ik denk dat ik meer thrash ken dan jij, snotneus!

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-06-2003 23:38]

Pasz
Usericon van Pasz
Posted 25-06-2003 23:39 by Pasz Wijzig reactieProfiel van PaszQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 23:34 schreef bonobo het volgende:

32, En dan dit schrijven:

quote:
De zangeres zingt met een stem dat uitnodigt om haar massaal te verkrachten met het hele publiek. Haar zang moet wel gelijk zijn aan de eerste paarroepen van Australopithicussen in hoge paarnood na jaren van gedwongen onthouding. Ik bedoel dit niet grof, en ik weet zeker dat zij mijn woorden begrijpt en instemmend zal knikken op mijn wetenschappelijke analyse.

Lekker volwassen, kerel!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-06-2003 23:40 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 juni 2003 23:36 schreef McDoom het volgende:
moet ik hier ook nog serieus op ingaan?

Ik denk dat ik meer thrash ken dan jij, snotneus!

als dat echt zo het geval was dan had je toch wel geweten dat thrash en grunts niet samengaan

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2003 23:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 23:23 schreef Pasz het volgende:
D'r zijn een paar mensen hier op dit forum die wat tegen Izegrim hebben en ik vraag me af waarom dat is! Zover ik weet heeft Izegrim nooit op dit forum lopen zieken. Het enige wat de band met ZM heeft te maken is
dat een paar bandleden en ik op een beschaafde manier teleurgesteld hebben gereageerd op een (in hun en mijn ogen) niet helemaal objectieve review.

Ik was en ben de recensist. EN ik blijf bij mijn MENING (dus niet objectief nee).
D'r is niemand van de redactie die wat tegen Izegrim heeft. Grappige is dat ik op Noordschok een (volgens mij) bandlid van Izegrim (iig de vriend van de zangeres) tegen ben gekomen en ik heb een leuk gesprek met hem gehad over de review. Hij waardeerde en respecteerde mijn positie en mijn mening, ik vice versa.

Overigens was hij ook niet zo blij met alle ophef die mensen als jij nu weer maken, want dat is namelijk geen goede reclame voor Izegrim.

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 25-06-2003 23:45 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

pasz, er bestaat op deze planeet nog zoiets als gezonde, foute humor. En goede humor zoals tentoongesteld door bonobo is een teken van intelligentie.

Is bonobo dan zo intelligent?
Dat is een retorische vraag.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2003 23:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd iedereen weet dat je zo dom alst achterend van een primaat bent.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com