|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe jij hebt sinds de debuut cd geen Elend meer gehoord? Zenial |
|
quote: Wat bedoel je daar precies mee? Elend heeft altijd "grunts" (ik zou het meer screams noemen) gehad ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
heb ze toch al vaker gehoord zonder de grunts hoor, maar les tenebres du dehors blijft mijn favoriet! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
*plaatje van een eland* "Eland" [Dit bericht is gemodereerd door Claw op 31-03-2003 9:48] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ROFL Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hey, ik heb (al) een review gevonden http://www.vampster.com/artikel/show/?id=8521&PHPSESSID=586879630ab7515aa2111aed6d1d6e94 I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb hem zelfs al gedownload Zenial |
|
en ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Nog niet geluisterd. Teveel leukere dingen gedownload.. hehe... ik zal t volgende week wel melden hoe ik m vond... Zenial |
|
quote: volgende week !! damn jij hebt inderdaad dan veel gedownload !! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Tijd om dit om te dopen tot het officiele Elend topic (mods, titel change pls? ) De nieuwe cd "Winds Devouring Men" is binnen. En hij is vernieuwend. Bijna alle vocalen zijn mannelijk en clean en er wordt veel meer gebruik gemaakt van percussie. Verder is het wel duidelijk Elend: diepgaande, complexe Darkwave/Neoclassic. Al met al een prachtcd, die je wel een aantal keren moet luisteren voordat je hem kunt beginnen te waarderen. Artwork van de cd is trouwens ook ontzettend mooi... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Grmblblm... net nu ik geen geld heb. Alhoewel.. verleidelijk... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Heb 'm ook Heerlijke plaat. Vooral heel erg mooi opgebouwde nummers. Artwork is idd ook mooi, alleen die CD is er bij mij zo moeilijk uit te krijgen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Misschien een extra zetje in de rug: er is een limited edition digipack met bonus track. Ik weet niet *hoe* limited hij is, maar misschien wil je er wel snel bij zijn Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ja het is jammer dat ze van die digipack zo'n raar bouwwerk hebben gemaakt. Maar je hoeft de cd er ook maar 1 keer uit te halen. Daarna blijft ie in je cd-speler Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
In het boekje van de nieuwe cd 'Winds Devouring Men' staan 2 URLs: http://www.elend-music.com en http://www.ensemble-orphique.com Maar euhm, beide sites doen niets :| Weet iemand iets over een officiele Elend site? this user is dead |
|
Weet iemand waar mp3's te krijgen zijn? Ik ga zoiets niet blind aanschaffen.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
this user is dead |
|
quote: ah thnx Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Winds Devouring Men is overigens weer het eerste deel van een 3-luik (waarvan het thema me niet echt duidelijk is ). En voor de personen die het grote bombasme wat missen op de laatste (ik alleszins niet, vind de laatste fantastisch ), de volgende, die in 2004 zou moeten verschijnen, zou terug heel wat extremer zijn.....Voor mij ist al gelijk wat ze doen |
|
Aha! Dan ben ik zeer benieuwd naar de volgende natuurlijk. Then again, dat was ik toch wel. Ik ben toch alleen bang dat het nooit meer zo wordt als de eerste drie (vier) CDs, omdat ze het bombastische juist ingeperkt hebben om het geheel "uitvoerbaarder" te maken... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Goeie informatie. Maar waar komt het vandaan? En wat zou het Thema dan precies zijn? Want ik geloof dat je sarcastisch was, maar mij is het niet duidelijk. En nee, ik ben bang dat het vorige meesterlijke Drieluik niet zal worden overtreffen. (Helmet: de "4e" cd 'Weeping Nights' hoort er niet echt bij en is ook erg saai imo) En heeft dit nieuwe drieluik al een naam, het vorige heette "Officium Tenebrarum" quote: -http://www.geocities.com/Athens/Oracle/4019/frames.html this user is dead |
|
quote:Vandaar dat de 'vier' ook tussen haakjes staat inderdaad En ja, hij is een stukje saaier dan het Officium Tenebrarum inderdaad, maar nog steeds wel supermooi. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
[quote]Op 27 augustus 2003 16:38 schreef JFrost het volgende: Goeie informatie. Maar waar komt het vandaan? En wat zou het Thema dan precies zijn? Want ik geloof dat je sarcastisch was, maar mij is het niet duidelijk. En nee, ik ben bang dat het vorige meesterlijke Drieluik niet zal worden overtreffen. (Helmet: de "4e" cd 'Weeping Nights' hoort er niet echt bij en is ook erg saai imo) En heeft dit nieuwe drieluik al een naam, het vorige heette "Officium Tenebrarum" Ik heb die informatie geloof ik van een interview op www.wallsoffire.de (zeer interessant interview overigens), en daar vermeld hij dat het weer een 3-luik wordt. Maar volgens mij heeft hij de thematiek er niet bij vermeld, geloof ik...En tevens meldt hij dat de volgende weer wat extremer zal zijn (hoewel ik niet precies weet in welke richting dat zal zijn). Btw. ik was echt niet sarcastisch.Ik vind de nieuwe, meer melancholische en romantische benadering verre van slecht. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |