|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind juist weeping nights een erg mooie cd.. maar haalt het voor mij niet bij umbersun i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
de nieuwe cd Sunwar The Dead is erg indrukwekkend. duidelijk een totaal nieuwe richting ingeslagen. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 25-08-2004 18:32] |
|
Een cd review en binnenkort ook een interview met deze Frans / Oostenrijkse muzikanten kun je vinden op http://www.gothtronic.com ! Tevens een compleet Summer Darkness verslag. De vertaling volgt na komend weekend. |
|
Ik heb Winds devouring men en een promotje van weeping nights, beiden vind ik wel ok klinken, wel erg veel verschil tussen deze twee. Binnenkort maar eens verder kijken als ik wat meer geld heb. [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 31-08-2004 23:59] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Als ik Winds... even weglaat (is niet te vergelijken met het 'oude' werk) dan heb je met Weeping Nights het meest rustige werk in handen. Geef 'The Umbersun' eens een luisterbeurt zou ik zeggen, maar ga er wel even voor zitten. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ach Les tenebres du dehors hebben ze nooit meer geevenaard, maar dat heeft nog geen enkele andere band in dat genre gepresteerd . |
|
quote: Ik zal het eens beluisteren, bedankt [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 01-09-2004 16:41] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Eerste nummer overslaan |
|
Eerste nummer van The Umbersun is het gaafste Elend nummer ooit. Die sample van de nieuwe cd klonk bij veel te veel het zelfde als de vorige (niet echt slechte, maar ook niet super cd). |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |