|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Net als de rest! |
|
quote: Boot heb je sowieso goed.. en over mijn kaaklijn.. Who gives a shit.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: kerel? ken je ICP? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 31-01-2003 17:09] Suck my piss |
|
OEI.. die is laag.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik vind m'n jukbeenderen mooier dan m'n kaaklijn |
|
quote: zucht ... 2 clichee opmerkingen bij het posten van een foto Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik vind jukbeenderen ook interessanter dan kaaklijnen... |
|
Wat doe jij online? |
|
Voornamelijk mensen irriteren |
|
kdacht dat je naar brugge ging (om kaaklijnen te spotten -> kijk, ontopic!) |
|
Nee, ik besloot dat sommige jukbeenderenliefhebbers me misschien niet graag zagen komen |
|
Hmm... Zie ik je morgen dan? |
|
Mogelijk |
|
Zie mijn avatar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: damn, . is dat lijn of baardgroei? Oud Vuil. |
|
quote: Da's lijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: op de 1 of andere manier ben ik hier aan het grinnikken. lijn. hehheh. ik zat ff te loeren op deze peecee naar fotos van mij met een kaaklijn, maar ik kan er geen lijn in ontdekken. Oud Vuil. |
|
vin de mijne nogal hoekig (let niet op shirt, had ik gekregen ) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:jij hebt een calvin klein kaak lijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
met andere woorden... gewoon lekker Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
mijn kaaklijn als het goed is. maar het is niet goed. nu wel, wat een kaaklijn, en die jukbeenderen ook. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 01-02-2003 15:26] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: O schone jonckvrouw |
|
quote:Is dat iets goeds? |
|
mijn kaaklijn zie links, en ja in het echt ben ik nog veel lelijker (en heb ik ook langer haar) And my marlboro light |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |