|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
mmm hij staat er net niet op rasputin post eens een plaatje van mijn kaaklijn bitte?? And my marlboro light |
|
kijk eens aan jongen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
mijne is zwak "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:ja :D wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
de mijne is vooral bruin |
|
Mijn kaaklijn is fantastisch! En bovenstaand is absoluut oncharmant. Voor de bezitter dezes aarsches:ik heb medelijden met een eventuele vriendin en als je al geen vriendin had is die optie vanaf nu oook wel uitgesloten. |
|
quote: Wat zie ik op die lessenaar? Is dat iets voor 2 instrumenten, of speel je gewoon harp? |
|
quote: 2 instrumenten? kan goed dat er gitaar tabs bij de partijen voor mijn bariton staan , speel het allebij wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
boeiuh |
|
quote: lol! |
|
Goh, wat een verbazing wekkend onderwerp. Ik vind mijn kaaklijn helemaal niet mooi / fijn. Vind hem veel te breed, recht & vierkant en had dus van mij wel heel wat ronder en kleiner gemogen. Niet dat die erg groot en/of breed is maar wel te breed voor wat ik zou willen. Valt heel simpel wat aan te doen: Ze kunnen je huid rond je kaak open snijden en dan zagen ze stukje bot van je kaak af (en halen wat huid weg). Maar dat is niet mij manier van doen, ik verstop me gewoon onder mijn baard. Voor de gene die het net andersom wil, dus een breedere kaak wil vrees niet er is ook hoop voor u ze kunnen namelijk kaken ook breeder en vierkanter maken door stukjes "kaak" toe te voegen (dmv siliconen). ~ We are a virus with shoes |
|
Ik dacht dat ik alles had gezien met dat rare roos topic. Maar dit slaat echt alles, Wat krijgen we de volgende keer. Wie heeft de mooiste anus. Immortal Pride |
|
quote: whow Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Mijne is gewoon scheef |
|
die van mij heb ik nooit echt op gelet eigenlijk, ik denk een beetje rond ofzo Kankerlul |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |