|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: OMdat ze wannabee hitlers zijn ... |
|
Godverdomme, dan heb ik een hele kast vol nazi propaganda liggen Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Hmm .... Ik verdenk Dagobert Duck ook van sympathiën richting unser Adolf. |
|
quote: juist meer naar de jodendom... rijke jood ... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Hehhee LOL. Maarre, verder in lultopic voor Der Ubersturmbahnfuhrer bastard admin from hell langs komt en uns aufschliest. |
|
Gaap, oh wat zijn ze stoer. Als ze in Detroit gedropt worden piepen ze wel anders. Stelletje mietjes. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 02-02-2003 23:15] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: h The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Als iedereen in Detroit gedropt wordt zijn het mietjes -- geen argument dus . Overigens denk ik dat de waarde heren van Sturmführer een beetje uit de tijd zijn. Er zijn effectievere manieren om propaganda te maken... en dit is er niet één. Kreuzweg Ost heeft dan toch een iets andere insteek (ben er overigens niet kapot van). |
|
quote: hè, snap je ff niet... what the hell did i do? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:Ik denk dat ie ut over SturmFuhrer heeft |
|
Hou je bek man. Ik gebruik ook geen symbolen in m'n avatar. Maar die symbolen hadden NIETS met de 'oh zo vreselijke' periode WOII te maken !! Als ik alexander de Grote in m'n avatar zet dan is er niets aan de hand, maar wee o wee als ik meneer Barbie d'r inzet ... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ow ok ... i'm confused ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Oops, het is maar 1 gast, maar ik wilde dus duidelijk maken dat het allemaal stoere praat is, maar iets uitvoeren doet hij niet. Ik kots op dit soort mensen (En ja, ik had het over SturmFuhrer) [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 02-02-2003 23:20] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Hoe weet je dat, ken je hem? Ik begrijp best dat je pukkels kunt krijgen van bepaalde politieke stromingen, maar is dit niet gewoon wat dom gelul van jouw kant? Wat zit iedereen toch te miepen? Het is een naziband, okay, post dan niets of praat over de muziek. |
|
Ik zal eens luisteren Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Van die sample tracks word ik ook niet veel wijzer [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 02-02-2003 23:24] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Tja, je hoeft het ook niet leuk te vinden of zo, maar iedereen schreeuwt maar 'wat een pleurislijer' en 'wat een mietje' -- confusing politics, personalities and music. Ikzelf ben ook behoorlijk wantrouwig naar de muziek toe, propaganda en muziek gaan NMNZHENBM niet samen. Maar ja, wat die vent verder doet moet-ie zelf weten. |
|
land van vrije meeningsuiting dacht ik zo... en what the fuck is NMNZHENBM The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Naar mijn niet zo heel erg bescheiden nietszeggende mening ? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Life doesn't get much better than this! |
|
Haha, ik kan quoten editten niet meer onderscheiden Life doesn't get much better than this! |
|
Neukend . |
|
quote: okee wereld afkorting !! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: En dan gelijk weer zo vulgair! Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |