|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
vulgair is stoer! No meat is sweater |
|
quote: Neh, dan knallen ze je een kogel door de hasses Dit is veiliger Life doesn't get much better than this! |
|
Ik vind die muziek om te kotsen. En die vent al helemaal, dit soort uniform-dragende hitler-fans verknoeien het voor mensen zoals mij die wel iets zinnigs te vertellen (denken) te hebben over de misdaden van het judeo/christendom en de trots op eigen cultuur en achtergrond, zonder elke vorm van raciale bedoelingen. Ik ben ook niet vies van een band als Bound for Glory ofzo, maar dat is toch wel van een heel ander kaliber als deze op militaire kleding geilende ruigpoot. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Als je het maar weet |
|
Moeten zulke mensen niet ingeslapen worden. |
|
quote:Jawel, maar bij gebrek aan hersenen kunnen ze niet hersendood verklaard worden |
|
ehm...lullen in het lultopic! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:erm dan ben je net zo erg bezig |
|
quote:jij hebt ook altijd wel de meest nuttige en doordachte opmerkingen he. |
|
Hmm, vreemd dat het niemand opgevallen is: De gast achter deze "band" is niemand minder dan ex-Incantation Uber-grunter Craig Pillard. |
|
ken ik niet... Je moeder. |
|
Ik vind het altijd jammer dat er zo allergisch gereageerd wordt op extreem rechts terwijl bands met een extreen links imago geen probleem vormen, zie RATM of SOAD. Niet dat ik bands met zo'n soort imago nu ondersteun laat ik dat voorop stellen, maar het gaat me gewoon om de politieke indoctrinatie van de nederlanders. gelukkig heeft Pim Fortuyn het een beetje doorbroken, maar het si er nog steeds rechts = fout Links = Goed Dat is natuurlijk niet waar, het is alleen zaak niet in extremen te vallen. Ik weet ook zker dat als er mensen zijn die extreem rechtse sympathieen hebben dit niet zullen DURVEN uitten in een topic als dit, gewoon omdat ej er dan uit ligt. Ik kende een aantal zgn. "skinheads" en buiten de politiek waren het echt prima gasten, niets mis mee, waarom zouden di slechter zijn dan Zack de la Rocha met zijn walgelijke geroggel! |
|
Durf het trouwens geen muziek te noemen, vind er dan ook weinig aan! |
|
quote: Ik ben het geheel met je eens, alleen er lopen ook heel wat lui rondlopen die denken dat: rechts = goed links = fout maar goed,muziek en politiek is voor mij strikt gescheiden. ik moet toegeven dat ik toch wel effe moet slikken bij extreme teksten (zowel links als rechts als boven als onder)maar als de muziek goed is dat is toch het belangrijkste. het is trouwens wel zo dat men toch wle toleranter wordt. vroeger sloegen heel wat mesne opt tilt bij slayer (angel of death) en daar hoor je toch niemand over? |
|
quote: muziek? waar? tussen die geknipte speeches door, die wasmachine? Je moeder. |
|
Slayer's - Angel of Death was alleen een verwoording van de holocaust waarin met name de daden van kamparts mr Mengele werden beschreven als ik me niet vergis. Dit heeft dus niets temaken met left or rightwing shit dus waarom zou ik dan mensen hierover moeten horen klagen? |
|
quote: Precies! |
|
quote: Acvh wat naief, Kerry King's hond heet Rommel, hij loopt te pas en onpas met 3de reich symbolen rond Jeff kan er ook wat van, die gasten zijn wel degelijk door nazisme gefascineerd! wat denk je dat als een journalist vraagt aankerry "ben je nazi?", dat hij dan instemmend antwoord? Natuurlijk niet want dan krijgen z geen pers meer, geen goede recenties en een hoop weerstand. Ik weet niet wat voor symphatieen slayer heeft, interesseert em ook niet, maar zo impliciet kun je wel je conclusies trekken! de ROCKHARD is helemaal ziek op dat gebied, alles wat maar een beetje naar rechts neigt 9en dan hoeft het helemaal niet EXTREEM rechts te zijn) komt er niet in. Een band die bepaalde teksen bezigt ( en die hoeven niet eens extreem te zijn) moet schriftelijk afstand don van het "rechtse" gedachtengoed anders worden ze geboycot! daar kots ik op, er is ook nog zoiets als vrijheid van meningsuiting, zonder dat het nu weer gelijk antisemitisch of weet ik veel hoeft te worden. verder vind ik de rockhard overigens een prima blad lee het veel liever dan de aardschok, maar dat hypocriete anti-rechtse. Die Duitsers die ik tegenkom op wacken zijn lang niet allemaal zo "links" als de rockhard de metal scene toeschrijft, sommige zelfs ver daarvan, maar da's een anders verhaal. de meeste metal fans die ik ken zijn niet extreem links, of links, ook niet extreem rechts, wtf let the music do the talking en laat iedereen in zijn waarde. laat ik het zo zeggen als metal fan ben je op bepaalde gebieden altijd progressief daar metal nog steeds geen breed geaccepteerde muziekstroming is, en je toch een beetje rebelleer. En ook ik ben voor een beter milieu, maar ik zal op bepaalde gebieden ook rechts denken, ik dat beperkende gedoe! Een ding weet ik wel de juiste partij iser niet voor mij, het is altijd een kiezen uit kwaden. Of het zou een BIER PARTIJ of METAL PARTIJ moeten zijn! |
|
Duitse bladen (wat voor bladen dan ook) zullen voorlopig nog steeds wel zo overspannen reageren op wat voor nazi-sympathieën dan ook. Dat land loopt nog steeds kreupel van schuldgevoel. En mochten er wat 'rebelse' geluiden komen, dan stuurt men wel Eli Wiesel er weer eens op af die de Duitse kindertjes gaat vertellen dat het HUN schuld is dat zoveel joden zijn gestorven zestig jaar terug. Enfin -- dat Kerry King z'n hond Rommel noemt vind ik vooral humor; ik denk dat ik de mijne echter De Gaulle of zo zou noemen . Jeff Hanneman is/was wat serieuzer met z'n derde rijk-fantasieën denk ik zo. En ach, ze houden het wel mooi uit met een Chileen in de band (Araya). Zo eng is het allemaal niet -- de 2e Wereldoorlog was een vreemde tijd, en de nazi-symboliek straalt gewoon veel kracht uit en zal altijd mensen blijven fascineren (adelaars, fantasy-achtige benamingen van materieel voertuig en legerdivisies, mystieke 'ordes' (SS enzo), enorme massabetogingen, etc.). 't Is allemaal wat overspannen gedoe van tegenwoordig. Het is niet zozeer 'anti-rechts' maar wel 'anti-totalitair' of zoiets dergelijks. Iedereen krijgt tegenwoordig dankzij TV gevoed dat ze moeten doen wat ze zelf willen (dus: zelf het TV programma uitkiezen dat je wil kijken), en dat elke keus legitiem is, dat iedereen z'n eigen ding moet doen, ook al is het waardeloos. En alles wat daar haaks op staat, dient vakkundig neergesabeld te worden. Zo houdt het systeem zich mooi in stand. Geloof niemand. Maar luister ook niet naar belachelijke wasmachinemuziek met Hitler-speeches . |
|
Ik heb ook ooit een verhaal gelezen dat een dochter van Hanneman ( klopt dit? ) enkel met BARBIES mag spelen Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Stond dit in de Tina of Yes? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: AAARRRGGGGHHH, LØLLEN OVER DE MUZIEK. Oww wacht...d'r IS geen... |
|
Ik vind het ook mar een beetje een in-de-wilde-weg-mensen-afschrikkend-"bandje" Niet mijn stijl in ieder geval... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
sturmführer is heeeeeeeeeeeeele goeie muziek ik luister het dagelijks. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |