|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Verwrongen? Ik denk dat u verbaasd zou staan... Maar zou wil eens willen weten wat u dan verwrongen noemt. Dead things grow from deep inside... |
|
Suicide, think about it.... consider it! Vind ik persoonlijk al verwrongen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik niet... Dead things grow from deep inside... |
|
ach, verschil moet er zijn he... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Om het beestje een mooie naam te geven (die niet helemaal past): Natuurtechnische misantropie... (maar dan zonder dat gehaat) Dat natuurtechnische is nogal onduidelijk zo dus dat zal ik toelichten met een voorbeeldje. 1. Neem een bos. 2. Zorg dat daar genoeg voedsel aanwezig is om goed te kunnen leven. 3. Neem een mens 'van een bepaalde categorie'. 4. Kom na een maand terug. 5. Constateer of deze persoon nog leeft. 6. Herhaal dit een statistisch aanvaardbaar aantal keer. 7. Trek dan de conclusie of de mensen 'van deze categorie' van die orde zelfstandig levensvatbaar zijn. Als het antwoord nee is: totale annihilatie van die categorie. Als er twijfel mogelijk is: zelfstandige toets. Kan iemand natuurtechnisch zelfstandig overleven? is dus de vraag. Als het nee is geld het vooroordeel 'you're a drag upon our economy', wat hier daadwerkelijk zo is. Kijk maar eens naar wat een zwaar invalide persoon kost: speciale behandelingen, dagelijkse zorg van minstens twee mensen, enz. En waarvoor? Om iets in leven te houden wat niet mag/kan zijn. Als je wel kan overleven ben je een volwaardig lid van de samenleving. <AltMazter: Ben ik Hitlertje aan het spelen?> Forward into the light, forward into infinity! |
|
quote: Ga ik in mee!! Heads I win, tails you lose |
|
quote: Hier sluit ik me volledig bij aan bla...bla...bla... |
|
quote: nee Adolfje Suck my piss |
|
quote: Vind ik i.d.d. een mooie omschrijving. En als uw ideeën verwrongen zouden zijn, zijn die van mij dat ook, hoewel ze anders zijn (heb wel eens de term nihilisme gebruikt, maar ik ben niet bekend met de juiste definitie daarvan, en neem ook aan dat het voor een groot deel niet klopt). Misschien is dat voor sommigen zo, maar dat geldt dan wat mij betreft meestal ook andersom. Dead things grow from deep inside... |
|
ik reken mij zelf tot de schare van agnosten... (al offer ik wel iedere volle maan 6 maagden aan Baal...) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 15-08-2001 11:07] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
-- quote ipv edit -- Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: als je in god geloofd moet je toch ook in satan geloven, toch? of heb ik dat nou verkeerd? want hoe kan je nou in het goede geloven als er geen kwade is? |
|
Het kwade kan ook in de mens zelf zitten, dat had God niet voorzien. |
|
Van alles is er een tegenpool, behalve als het altijd (of eeuwig) is. God??? Ligt te slapen of is andere werelden scheppen ofzo....hier is-tie niet. Suicide?? Niet mijn stijl Maar als je niet bang bent voor de dood heb je altijd een uitgang Metal=evil??? Welnee, maar de muziek is dermate geschikt om persoonlijke demonen uit te drijven ???? Drink eigenlijk nauwelijks ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Ja, als je satanisten ziet als mensen die SATAN Worshippen... Maar er zijn ook satanisttische stromingen die niet van een satan uitgaan. Zij zijn NIET christelijk en (dus volgens Christenen)satanisten. Overigens betekende STN (Satan) "adversary", dus "he who opposes". Deze groepering satanisten gelooft niet in het kwaad, maar in voor jezelf opkomen e.d.. Dat wel in zoverre dat het Christelijke "turn the other cheek" met voeten wordt getreden. IKKE geen satanist. Geen geloof whatsoever... |
|
quote: die je vantevoren toch wel eerst bruutverkracht hebt, toch?? Anders hebbie er weinig aan gehad.... |
|
Dan zijn ze toch geen maagd meer als je ze offert ?? En in het boekje "Hoe offer ik een maagd in vier handige stappen" staat toch echt dat ze tijdens de offering maagd moet zijn. Kijk daarna kuj der alsnog overheen .. |
|
Sjeez Bint... En dat studeerd dan bedrijfskunde? Triest hoor En waarom zou je ze eerst bruut verkrachten? Daarneem je toch gewoon 6 andere maagden voor Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
... "But then this victim. .. tell me clearly what it was. You suppose that I know already. Perhaps I do know, but I have reasons for wishing you to tell me." "It was, according to the magic ritual, a young goat of a year old, virgin, and without defect." "A real young he-goat?" "Doubtless. Understand that it was neither a child’s toy, nor a stuffed animal." Eliphas breathed again. "Good," thought he; "this man is not a sorcerer worthy of the stake. He does not know that the abominable authors {157} of the "grimoire," when they spoke of the ‘virgin he-goat,’ meant a little child." ... Forward into the light, forward into infinity! |
|
Ik geloof in niets, nou ja, nee, misschien geeneens in mezelf. Vroeger dacht ik altijd, dat alle mensen om me heen, de hele wereld, voor mij leefde, dat iedereen zich aan mij aan paste (nu weet ik wel beter) en daar kon ik zo verdrietig van worden, dat zij alles al wisten... dat ik niets zelf meer kon regelen... dat iedereen constant aan me kleefde... ik was 8 ik heb een vriend gehad, die is atheist... yah..misschien net zo erg als het geloof in god or something. ik zou wel meer van het satanisme af willen weten, al is dat totaal niet omdat ik... euh.. mezelf ben. Ik vergiet als zeef hebben |
|
Reactie op Altmazters theorie: het overleven van een individu of soort als de mens is slechts gedeeltelijk afhankelijk van de fysieke gesteldheid of de slimheid van de mensen. Het zorgen voor elkaar en gevoelens als empathie spelen ook een hele belangrijke rol in het succesvol zijn van de mens als soort. Met andere worden ik vind jou benadering zeer kort door de bocht. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
[edit: quote weg... staat hierboven] Overleven van een soort is slechts het samenvoegen van een mannetje en een vrouwtje.... meer niet, er vloeien kinderen uit voort die ... Gevoelens zijn benodigde substanties voor gemeenschapsvorming; de sleutel tot een succesvolle soort. Mensen maken gehuchten die uitgroeien tot dorpen enz.... maar dat is geen vereiste voor een gemeenschap. Nomaden van vroeger en nu zijn ook nog goed te vergelijken met verschillende (succesvolle) apensoorten. Die leven in groepen. Dit is ook te zien bij heel veel andere soorten. Van kippen tot olifanten enz. Om een succesvolle soort te creeeren zie je dat de natuur consequent de zwakkeren af laat sterven bij de geboorte of tijdens hun leven. De mens vertoont dit gedrag niet meer door doorgeslagen gevoelens voor anderen. [edit: de natuur laat zwakkeren ook afsterven tijdens de zwangerschap in de vorm van een miskraam] Een foetus van 26 weken wordt als levensvatbaar beschouwd... maar is het niet. 90% van de babies die het overleven zijn lichamelijk gehandicapped en de andere 10% is dermate achtergesteld in de ontwikkeling dat deze op scholen voor 'moeilijk opvoedbare kinderen' terechtkomen. Dit zijn zwakkeren... [edit: ... die normaal gesproken afgestoten worden door de natuur. Die periode van foetus tot baby is een kunstmatige ingreep, een manipulatie van de natuurwetten.] Kan nog wel meer bedenken van wat ik slecht vind aan de menselijke soort. Een prachtig voorbeeld van het natuurlijk afstoten van zwakkeren is te zien in het voortplantingsgedrag van ratten... die ruiken genetische fouten en er wordt dus al voor het paren gezorgd voor een gezonde soort. [edit: ik heb geen bewijzen maar een miskraam kan best wel eens komen doordat het lichaam tijdens de zwangerschap fouten ziet... een miskraam kan ook anders opgewekt worden...] [Dit bericht is gewijzigd door AltMazter op 17-08-2001 12:31] Forward into the light, forward into infinity! |
|
hmmm. Dit is niet helemaal wat ik bedoelde met dit topic maar toch bedankt....... bla...bla...bla... |
|
ik vraag mij af of er soms zoiets bestaat als "White Metal", dat zou dan ongeveer het tegengestelde moeten zijn van Black Metal. metal met met bijbelse invloeden in plaats van satanische. als iemand mij hier inligtingen over kan bezorgen, mail me dan , ik zal je eeuwig dankbaar zijn. the mercy of the lord is neverending |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |