IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Metal and Evil Vorige pagina | Volgende pagina
AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 14-08-2001 16:39 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Ik geloof nergens in wat een religie genoemd kan worden. Geen god, duivel of wetenschap.

Ik denk meer na over mijn eigen wereld en de wereld waarin ik leef dan dat ik nadenk over een onvatbare wereld met goden en duivels. Ben ook geen wetenschapper die de oorsprong van alles moet weten.

Maar mijn denkbeelden zijn dermate verwrongen dat ik die voor me hou.


Forward into the light, forward into infinity!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 14-08-2001 16:53 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Verwrongen?

Ik denk dat u verbaasd zou staan...

Maar zou wil eens willen weten wat u dan verwrongen noemt.


Dead things grow from deep inside...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-08-2001 17:17 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Suicide, think about it.... consider it!

Vind ik persoonlijk al verwrongen.





SheRa
Usericon van SheRa
Posted 14-08-2001 17:41 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik niet...



Dead things grow from deep inside...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-08-2001 18:29 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

ach, verschil moet er zijn he...





AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 14-08-2001 19:21 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Om het beestje een mooie naam te geven (die niet helemaal past):

Natuurtechnische misantropie... (maar dan zonder dat gehaat)

Dat natuurtechnische is nogal onduidelijk zo dus dat zal ik toelichten met een voorbeeldje.

1. Neem een bos.
2. Zorg dat daar genoeg voedsel aanwezig is om goed te kunnen leven.
3. Neem een mens 'van een bepaalde categorie'.
4. Kom na een maand terug.
5. Constateer of deze persoon nog leeft.
6. Herhaal dit een statistisch aanvaardbaar aantal keer.
7. Trek dan de conclusie of de mensen 'van deze categorie' van die orde zelfstandig levensvatbaar zijn.

Als het antwoord nee is: totale annihilatie van die categorie.
Als er twijfel mogelijk is: zelfstandige toets.

Kan iemand natuurtechnisch zelfstandig overleven? is dus de vraag. Als het nee is geld het vooroordeel 'you're a drag upon our economy', wat hier daadwerkelijk zo is.

Kijk maar eens naar wat een zwaar invalide persoon kost: speciale behandelingen, dagelijkse zorg van minstens twee mensen, enz. En waarvoor? Om iets in leven te houden wat niet mag/kan zijn.

Als je wel kan overleven ben je een volwaardig lid van de samenleving.

<AltMazter: Ben ik Hitlertje aan het spelen?>


Forward into the light, forward into infinity!


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 14-08-2001 19:28 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2001 19:21 schreef AltMazter het volgende:

Als je wel kan overleven ben je een volwaardig lid van de samenleving.




Ga ik in mee!!



Heads I win, tails you lose


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-08-2001 23:50 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2001 15:31 schreef SheRa het volgende:
"Mijn geloof", of hoe je het ook wilt noemen past niet in een hokje. Ik zou niet even uit kunnen leggen hoe ik wat dat betreft in elkaar zit. In ieder geval is het in niets gebaseerd op bestaande religies, hoewel er ongetwijfeld overeenkomsten met meerdere zijn.


Hier sluit ik me volledig bij aan


bla...bla...bla...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-08-2001 0:47 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 14 augustus 2001 19:21 schreef AltMazter het volgende:

Als je wel kan overleven ben je een volwaardig lid van de samenleving.

<AltMazter: Ben ik Hitlertje aan het spelen?>



nee Adolfje


Suck my piss


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 15-08-2001 3:03 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2001 19:21 schreef AltMazter het volgende:
Om het beestje een mooie naam te geven (die niet helemaal past):

Natuurtechnische misantropie... (maar dan zonder dat gehaat)


Vind ik i.d.d. een mooie omschrijving.

En als uw ideeën verwrongen zouden zijn, zijn die van mij dat ook, hoewel ze anders zijn (heb wel eens de term nihilisme gebruikt, maar ik ben niet bekend met de juiste definitie daarvan, en neem ook aan dat het voor een groot deel niet klopt). Misschien is dat voor sommigen zo, maar dat geldt dan wat mij betreft meestal ook andersom.


Dead things grow from deep inside...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 15-08-2001 10:01 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ik reken mij zelf tot de schare van agnosten...

(al offer ik wel iedere volle maan 6 maagden aan Baal...)

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 15-08-2001 11:07]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 15-08-2001 11:07 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

-- quote ipv edit --


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 15-08-2001 12:42 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2001 16:39 schreef AltMazter het volgende:
Ik geloof nergens in wat een religie genoemd kan worden. Geen god, duivel of wetenschap.

Ik denk meer na over mijn eigen wereld en de wereld waarin ik leef dan dat ik nadenk over een onvatbare wereld met goden en duivels. Ben ook geen wetenschapper die de oorsprong van alles moet weten.

Maar mijn denkbeelden zijn dermate verwrongen dat ik die voor me hou.


als je in god geloofd moet je toch ook in satan geloven, toch? of heb ik dat nou verkeerd? want hoe kan je nou in het goede geloven als er geen kwade is?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-08-2001 21:54 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Het kwade kan ook in de mens zelf zitten, dat had God niet voorzien.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 15-08-2001 22:58 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Van alles is er een tegenpool, behalve als het altijd (of eeuwig) is.

God???
Ligt te slapen of is andere werelden scheppen ofzo....hier is-tie niet.

Suicide??
Niet mijn stijl
Maar als je niet bang bent voor de dood heb je altijd een uitgang

Metal=evil???
Welnee, maar de muziek is dermate geschikt om persoonlijke demonen uit te drijven

????
Drink eigenlijk nauwelijks



Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 16-08-2001 0:33 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 15 augustus 2001 12:42 schreef elmar het volgende:
als je in god geloofd moet je toch ook in satan geloven, toch? of heb ik dat nou verkeerd? want hoe kan je nou in het goede geloven als er geen kwade is?

Ja, als je satanisten ziet als mensen die SATAN Worshippen...
Maar er zijn ook satanisttische stromingen die niet van een satan uitgaan. Zij zijn NIET christelijk en (dus volgens Christenen)satanisten. Overigens betekende STN (Satan) "adversary", dus "he who opposes". Deze groepering satanisten gelooft niet in het kwaad, maar in voor jezelf opkomen e.d.. Dat wel in zoverre dat het Christelijke "turn the other cheek" met voeten wordt getreden.

IKKE geen satanist. Geen geloof whatsoever...



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 16-08-2001 1:53 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2001 10:01 schreef Lord Morgoth het volgende:
ik reken mij zelf tot de schare van agnosten...

(al offer ik wel iedere volle maan 6 maagden aan Baal...)


die je vantevoren toch wel eerst bruutverkracht hebt, toch??
Anders hebbie er weinig aan gehad....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2001 2:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dan zijn ze toch geen maagd meer als je ze offert ??
En in het boekje "Hoe offer ik een maagd in vier handige stappen" staat toch echt dat ze tijdens de offering maagd moet zijn.
Kijk daarna kuj der alsnog overheen ..


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 16-08-2001 10:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Sjeez Bint... En dat studeerd dan bedrijfskunde? Triest hoor

En waarom zou je ze eerst bruut verkrachten? Daarneem je toch gewoon 6 andere maagden voor


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 16-08-2001 10:40 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

...

"But then this victim. .. tell me clearly what it was. You suppose that I know already. Perhaps I do know, but I have reasons for wishing you to tell me."

"It was, according to the magic ritual, a young goat of a year old, virgin, and without defect."

"A real young he-goat?"

"Doubtless. Understand that it was neither a child’s toy, nor a stuffed animal."

Eliphas breathed again.

"Good," thought he; "this man is not a sorcerer worthy of the stake. He does not know that the abominable authors {157} of the "grimoire," when they spoke of the ‘virgin he-goat,’ meant a little child."

...


Forward into the light, forward into infinity!


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 16-08-2001 15:56 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

Ik geloof in niets, nou ja, nee, misschien geeneens in mezelf. Vroeger dacht ik altijd, dat alle mensen om me heen, de hele wereld, voor mij leefde, dat iedereen zich aan mij aan paste (nu weet ik wel beter) en daar kon ik zo verdrietig van worden, dat zij alles al wisten... dat ik niets zelf meer kon regelen... dat iedereen constant aan me kleefde...
ik was 8

ik heb een vriend gehad, die is atheist... yah..misschien net zo erg als het geloof in god or something.

ik zou wel meer van het satanisme af willen weten, al is dat totaal niet omdat ik... euh.. mezelf ben.


Ik vergiet als zeef hebben


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 16-08-2001 21:20 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Reactie op Altmazters theorie: het overleven van een individu of soort als de mens is slechts gedeeltelijk afhankelijk van de fysieke gesteldheid of de slimheid van de mensen. Het zorgen voor elkaar en gevoelens als empathie spelen ook een hele belangrijke rol in het succesvol zijn van de mens als soort. Met andere worden ik vind jou benadering zeer kort door de bocht.



AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 16-08-2001 23:43 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

[edit: quote weg... staat hierboven]

Overleven van een soort is slechts het samenvoegen van een mannetje en een vrouwtje.... meer niet, er vloeien kinderen uit voort die ...

Gevoelens zijn benodigde substanties voor gemeenschapsvorming; de sleutel tot een succesvolle soort.
Mensen maken gehuchten die uitgroeien tot dorpen enz.... maar dat is geen vereiste voor een gemeenschap.
Nomaden van vroeger en nu zijn ook nog goed te vergelijken met verschillende (succesvolle) apensoorten. Die leven in groepen.
Dit is ook te zien bij heel veel andere soorten. Van kippen tot olifanten enz.

Om een succesvolle soort te creeeren zie je dat de natuur consequent de zwakkeren af laat sterven bij de geboorte of tijdens hun leven. De mens vertoont dit gedrag niet meer door doorgeslagen gevoelens voor anderen.

[edit: de natuur laat zwakkeren ook afsterven tijdens de zwangerschap in de vorm van een miskraam]

Een foetus van 26 weken wordt als levensvatbaar beschouwd... maar is het niet.
90% van de babies die het overleven zijn lichamelijk gehandicapped en de andere 10% is dermate achtergesteld in de ontwikkeling dat deze op scholen voor 'moeilijk opvoedbare kinderen' terechtkomen. Dit zijn zwakkeren...

[edit: ... die normaal gesproken afgestoten worden door de natuur. Die periode van foetus tot baby is een kunstmatige ingreep, een manipulatie van de natuurwetten.]

Kan nog wel meer bedenken van wat ik slecht vind aan de menselijke soort.

Een prachtig voorbeeld van het natuurlijk afstoten van zwakkeren is te zien in het voortplantingsgedrag van ratten... die ruiken genetische fouten en er wordt dus al voor het paren gezorgd voor een gezonde soort.

[edit: ik heb geen bewijzen maar een miskraam kan best wel eens komen doordat het lichaam tijdens de zwangerschap fouten ziet... een miskraam kan ook anders opgewekt worden...]

[Dit bericht is gewijzigd door AltMazter op 17-08-2001 12:31]


Forward into the light, forward into infinity!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 17-08-2001 23:28 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

hmmm. Dit is niet helemaal wat ik bedoelde met dit topic maar toch bedankt.......


bla...bla...bla...


The Black-FoX
Buaidh no bàs
Usericon van The Black-FoX
Posted 21-08-2001 11:28 by The Black-FoX Wijzig reactieProfiel van The Black-FoXQuote dit bericht

ik vraag mij af of er soms zoiets bestaat als "White Metal", dat zou dan ongeveer het tegengestelde moeten zijn van Black Metal.
metal met met bijbelse invloeden in plaats van satanische.

als iemand mij hier inligtingen over kan bezorgen, mail me dan , ik zal je eeuwig dankbaar zijn.


the mercy of the lord is neverending


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen