|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
het hele woord "Satanist" komt uit de middel eeuwen, toen de kerk erg machtig was. en mensen die niet in de kerk geloofde werden door de kerk gezien als demonen, satans mensen, dus satanisten. en dat is de hele wereld bij gebleven. MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Even nog over White Metal; Er schijnen wel degelijk goede bands te bestaan. Pas geleden las ik nog een recensie van een Cd van de band Slechtvalk. Dat is (volgens mij) ook White Metal. Ik dacht zelfs dat een of andere muzikant van Cirith Gorgor hier aan geholpen heeft?!! Wel vreemd maar ja, muziek = muziek, vin ik |
|
Er zijn nog wel wat bandjes, mortification bijvoorbeeld(Death Metal) het ouwe schijnt wel goed te zijn qua muziek. En tourniquet en narnia(powermetal, scijnt ook goed te zijn) Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
bedankt voor de tips, ik zal eens opzoek gaan ik ben intussen wel tot de vaststelling gekomen dat slechtvalk een nederlandse black metal band is [Dit bericht is gewijzigd door The Black-FoX op 22-08-2001 22:05] the mercy of the lord is neverending |
|
[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-08-2001 22:56] Suck my piss |
|
quote: Ja, maar wel christelijke black metal ofzo, stond in de aardschok... Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Black, Death, Thrash, Power en wat nog meer kan White Metal zijn (mits de enige norm christelijke teksten). 't lastige van White Metal is dat het christelijke metal is, maar andere normen zijn (mij iig) onbekend (of bestaan niet). |
|
Christelijke black metal is ook zoiets stoms, black metal staat (stond) voor : An occult and malevolent form of metal music, with a strong focus towards blasphemy as well as Satanism. Vocals tend to be more eminent than the deep growls of death metal, being very sharp and piercing at times. The vociferous echo of the guitars, and tormenting fusillade of drums give the music a grim and eerie feel. Nou ja, ik heb er geen problemen mee dat er christelijke bm is, zolang de muziek maar goed is. Om de teksten ga het niet echt, als ze nou hail Jesus of hail Satan zingen, tis allemaal 1 pot nat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |