|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Een cel aanbieden in het land van etnische herkomst, lijkt me een vreselijk mooie gedachte. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het lijkt me geen slecht idee als mensen zelf aas inzetten. Iemand die dronken door het park loopt, en als er vier gasten hem in elkaar gaan trappen duiken er vijftig man uit de struiken om die vier gasten eens aan te pakken... Zenial |
|
quote:anders ben je ff stil ofzow... lees zelf eens mijn eerste post |
|
quote:hehehehe, dat is op zich ook helemaal geen slecht idee. De politie zou ze, in tegenstelling tot een groep grote boze bouwvakker-achtige gasten, geen afgedonderd pak slaag geven . . . There is no religion higher than Truth! |
|
Stelletje vuile vieze klootzakken...in een nat leer pak in de Sahara zetten!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Is deze man mishandeld door een groepje jongeren omdat het een kankerpatiënt is? Misschien hebben ze de man wel mishandeld omdat ze dachten dat hij racistisch was omdat hij een kaal hoofd had, wat eigenlijk ook weer discriminatie is. Deze mensen verdienen in ieder geval een langzame en pijnlijke dood, of ze nou een kankerpatiënt mishandelen of iemand die kerngezond is. |
|
Jezus.. oh wat een verassing Het zijn allochtonen, dat had ik nu echt NIEEEEEEEEET VERWACHT.... Het bloed stroomt weer onder mn nagels ja ... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: sorry.... ik moet even lachen hoor. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Natuurlijk maakt het niet uit wie er mishandeld wordt, het blijft altijd een laffe daad die heel zwaar bestraft zou moeten worden. Maar toch geeft het voor mij een extra lading als het gaat om iemand die totaal weerloos is. Ze durven nogal . |
|
quote:Ik heb begrepen dat crimineel gedrag ras gebonden is. Zoals je zo mooi insinueert wordt verwacht dat het allochtone jongeren zijn, wat niemand verbaast want crimineel gedrag komt bijna alleen maar voor bij allochtone jongeren. Allochtonen die zich goed gedragen, en autochtone jongeren die een crimineel achtergrond hebben, zijn uitzonderingen op de regel. Als gekeken wordt naar wie allemaal de maatschappij upfucken met hun "conduct", zijn het bijna aleen maar allochtonen! Zoals ik al eerder zei, is crimineel gedrag ras-gebonden. Alle niet arische rassen hebben een grotere neiging tot crimineel gedrag dan het pure arische ras. Als in de krant wordt vermeld dat er iemand is neergestoken of doodgeslagen kunnen we haast direct concluderen dat het allochtonen zijn. De degelijke autochtoon is niet in staat zulk een maatschappelijk ongehoord gedrag te vertonen puur omdat hij/zij inziet, wat de allochtoon niet kan, dat het de maatschappij ten goede komt voor een vredige sfeer. Ik heb ook ergens gelezen dat de allochtoon een inferieure intelligentie "spanwijdte" heeft, wat ook een mogelijke verklaring zou kunnen zijn voor hun middeleeuws en barbaars gedrag. Mee eens Snagger? Voel je je thuis in deze theorieën? [Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 01-02-2003 11:44] There is no religion higher than Truth! |
|
quote: ----> stormfront.org |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
quote:Voor de mensen die mij kennen, en het zijn er twee als ik me niet vergis, is het zo helder als daglicht dat Stormfront geen geschikte organisatie voor mij is . . . There is no religion higher than Truth! |
|
quote: ok |
|
quote: Hahahahahaha... neuh... niet geheel nee Zenial |
|
quote: There is no religion higher than Truth! |
|
Ik zeg Lex Talionis! Oog om oog, tand om tand. The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
Hmz, voortaan maar wat beter op gaan letten als ik weer naar Gouda ga.. Trieste actie, gebeurt dagelijks, mensen moeten voor de rest van hun leven op een onbewoond eiland worden geplaatst met soortgenoten. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
oog om oog tand om tand is bullshit Maar dit is gewoon te ziek voor woorden, iemand die terug komt van chemokuur in elkaar trappen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Jij wilt ze ff over hun bolletje aaien en zeggen 'niet meer doen'? |
|
quote: *Agrees |
|
misselijk makend nieuws. No meat is sweater |
|
Het is verschrikkelijk dat zulke dingen gebeuren Hieronder ff een ander berichtje van in wat voor een losgeslagen samenleving we leven.. ROTTERDAM - Een twaalfjarige jongen is zaterdagavond neergeschoten op een parkeerdek bij metrostation Slinge in Rotterdam. Het slachtoffer werd aan het hoofd geraakt en is in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis. De aanleiding voor de schietpartij is onbekend, aldus de politie. De jongen stond rond tien uur met een groepje anderen op het parkeerdek toen er plotseling op hen werd geschoten. De groep dook weg maar de jongen werd geraakt. Over de dader is niets bekend. (www.nu.nl) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
A-ME-RI-KA Het antwoord, de reden |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |