|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is niet perse erger... het is gewoon dieptriest dat zoiets gebeurd...Die man heeft gewoon godvergeten veel pech dat ie onder behandeling voor kanker is en dat ie nog eens in elkaar getimmerd wordt ook Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Wat mij betreft maakt het uit omdat die man zichzelf nauwelijks kon verdedigen. Dat maakt het nog laffer dan wanneer ze bijv. europees kampioen kickboxen in elkaar gaan trappen... Zenial |
|
quote:Die jongeren wisten waarschijnlijk niet dat hij kanker had Niet dat dat er iets aan verandert natuurlijk quote:Kijk dit vind ik dus erger dan iemand met -volgens sommige mensen- politiek incorrecte avatars [Dit bericht is gewijzigd door AgonY op 03-02-2003 1:17] |
|
Euhm volgens mij missen de mensen hier een beetje de intentie van de post van Faceless Unknown... Zenial |
|
mijn punt ging niet over zijn intenties, ik heb hem wél door |
|
weer in en in laf zeg (je leest de laatste tijd niets anders meer in die krantjes: mishandeling, verkrachting etc.) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Als je net uit een chemokuur komt zie je er niet helemaal top-fit uit... |
|
Je ben idd echt gewoon zwaar ziek als je zoiets doet jah. En al helemaal bij een weerloos persoon als een kankerpatient They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
dit soort dingen wordt ik dus echt zo boos van Kankerlul |
|
quote:Ik denk dat ik wat meer sarcasme in mijn post moest hebben gegooid . . . There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Of een pasfoto Zenial |
|
Wat nogal triest is, is dat zodra er weer eens iemand mishandeld is in Nederland er onmiddellijk een topic komt die vol wordt gezet met ongenuanceerde prietpraat. Wat een navelstaarderij. Een slopende oorlog in Tjetjenië, een -voor ons meesten- onbekende oorlog in voormalig kongo dat in 5 jaar miljoenen mensen het leven kostte, een dreigende hongersnood in Ethiopië waar geen geld meer voor binnenkomt, dat interesseert niemand wat. Wat zijn we toch kleinzielig geworden met z'n allen. Let wel: hiermee keur ik niets goed, daar gaat het mij niet om. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ik snap je punt wel maar dingen dichter bij de deur spreken je toch meer aan. Snap jij bijvoorbeeld dat ik meer over mijn katten inzit dan over Afrika? Ik ben geen mensenhater en wens iedereen het beste maar het is voor mij nu eenmaal zo. Ik vind dit geval extra tragische. Ik weet bijna zeker dat die gastjes"zien dat zo een man extra zwak is en daarom hem mishandelen. Dat vind ik zo een laffe streek , vandaar de extra aandacht. Overigens, als jij een topic over Tsetjenië start zou ik dat zeer interessant vinden en zeker mee discusiëren. |
|
In oorlog zit meestal nog een vorm van reden in (we willen land terug, we willen die religie bal bla) maar dit soort geweld is puur random, geen aanleiding, dat is het erge ervan. |
|
quote:Inderdaad There is no religion higher than Truth! |
|
Het gaat mij op de manier, waarop (vooral afgelopen jaar) Nederland en zijn inwoners meer en meer naar binnen gekeerd lijkt te zijn geraakt. Misschien voer voor een nieuw topic... [Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 03-02-2003 15:07] Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Maar dat zijn vieze buitenlanders Zenial |
|
quote: da's echt schandálig! .... en over het verschil dat het een kankerpatient aan de chemo betreft; zo'n iemand ziet er niet bepaald vitaal uit en is dus een makkelijker slachtoffer voor laffe types; exxtra triest dus... ... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
het is gewoon ontzettend zielig. En wat betreft dat gedoe dat t allochtonen zijn, ik zeg altijd zo: er zijn zat allochtonen die gewoon "normaal" meedoen hier in nederland, alleen de groep die zonodig rotzooi moet trappen, komt gewoon naar voren, hetzij in het nieuws, hetzij in de krant. En dan krijg je al gauw, goh... het zijn die allochtonen weer. En dan bedoelen ze eigenlijk nog mensen met een andere kleur ook, want een belg is net zo goed een allochtoon als een turk. Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |