IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Tiamat/Treblinka Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 02-02-2003 16:24 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 16:22 schreef Cryptogram het volgende:En die zogenaamde NSBM Treblinka, is dat die band uit Amerika?


Ik zou niet weten waar ze vandaan komen...kwam toevallig wat muziek van ze tegen.
Dank voor de tracklists!


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 02-02-2003 16:28 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Ondanks dat ik die Sign of The Pentagram-demo niet gehoord heb, zullen de eerste drie tracks van die demo vrijwel identiek op het sumerian cry- album terecht zijn gekomen.

Kent er iemand trouwens nog een band die een beetje Black/Death metal maakt zoals op Sumerian Cry? (met van die krankzinnige solo's )


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 02-02-2003 17:48 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 5:25 schreef Zenial het volgende:
Als ie niet rare is wil ik ook wel graag weten waar je die kan bestellen...

*slik*
blijkbaar is die toch enkel limited verschenen, ik dacht dat het een van de major releases was. Ik zal van de week eens kijken in de winkel waar ik hem gehaald heb.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Killed Hero
Usericon van Killed Hero
Posted 08-04-2003 19:49 by Killed Hero Wijzig reactieProfiel van Killed HeroQuote dit bericht

He Ger dit is zeker wel de perfecte plek voor jou om es ff lekker de metalnerd uit te hangen?


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 08-04-2003 20:48 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Ik heb hier Treblinka-Treblinka, niet de pre tiamat band denk ik met titels als: "ENEMY OF YOUR JEWISH RELIGION" "HIMMLER(MAN OF HONOR)" em "WHITE ARYAN RESISTANCE"


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-04-2003 20:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 8 april 2003 20:48 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Ik heb hier Treblinka-Treblinka, niet de pre tiamat band denk ik met titels als: "ENEMY OF YOUR JEWISH RELIGION" "HIMMLER(MAN OF HONOR)" em "WHITE ARYAN RESISTANCE"

Goh ik zou haast zeggen dat dat de NSBM Treblinka is

Ik zag trouwens op de platenbeurs nog de "Winter Shadow" 7" EP van Tiamat (uit 1990)... voor 45 fucking euro...


Zenial


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 08-04-2003 21:56 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Da's idd een hele andere Treblinka;
Laatst kwam iemand op e-bay nog aanzetten met de Treblinka - 7 inch (Severe abonimation) 99 fucking dollar.
En een demo tape (Crawling in Vomits)die ik op het net zag was ook niet bepaald laag geprijsd...


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-08-2003 19:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Laatst, volgens mij op waldrock ofzo, nog een EP van treblinka gezien voor 110 Euro..


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-08-2003 19:14 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
De laaggestemde gitaren, de grunt van Johan Edlund (wat een vocalen, half fluisterd soms, gruntend maar toch articuleren op een hele weirde manier).



is dat niet de zanger van Nevermore.. sinds wanneer grunt hij?

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 09-08-2003 19:15]


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-08-2003 19:25 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 19:10 schreef Valorian het volgende:
Laatst, volgens mij op waldrock ofzo, nog een EP van treblinka gezien voor 110 Euro..


Geef me dan maar de mp3's.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-08-2003 19:29 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 19:14 schreef Tormented soul het volgende:
is dat niet de zanger van Nevermore.. sinds wanneer grunt hij?
dude...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-08-2003 19:33 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

sorry ben ookmaar een leek


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-08-2003 19:34 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Het blijkt. Maakt niet uit hoor.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-08-2003 19:34 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

O ww8 eens das niet die gast vasn Nevermore maar van... ehm... kut het ligt op het puntje van mn tong.... aarg ik heb het pas nog gezien....


help!


Sater
Usericon van Sater
Posted 09-08-2003 19:35 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

van Tiamat dus, lees het topic dan


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-08-2003 19:36 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Tiamat? Die ken ik helemaal niet?












I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-08-2003 19:39 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 19:35 schreef Sater het volgende:
van Tiamat dus, lees het topic dan


nee nog meer...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-08-2003 19:53 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

treblinka en lucyfire dus ja.



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-08-2003 14:51 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Afgelopen zaterdag een luistersessie gehad van de nieuwe Tiamat getiteld "Prey" (relasedate 27 oktober 2003). Voor alle azijnpissers onder u: naar mijn persoonlijke smaak is dit het beste Tiamat album sinds "Wildhoney". Voor het eerst sinds tijden staat er weer een wat heftiger nummer op. Van de week komt de promo binnen en dan kan ik nog eens beter gaan luisteren.. O ja, Jonah Edlund zou me ook nog even bellen..



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-08-2003 14:53 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 augustus 2003 14:51 schreef Judge M. het volgende:
Afgelopen zaterdag een luistersessie gehad van de nieuwe Tiamat getiteld "Prey" (relasedate 27 oktober 2003). Voor alle azijnpissers onder u: naar mijn persoonlijke smaak is dit het beste Tiamat album sinds "Wildhoney". Voor het eerst sinds tijden staat er weer een wat heftiger nummer op.
Ik ben zeer benieuwd!

quote:
Van de week komt de promo binnen en dan kan ik nog eens beter gaan luisteren..
*schuift een biertje richting Judge*

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-08-2003 14:53]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-08-2003 15:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 augustus 2003 14:53 schreef helmet het volgende:
*schuift een biertje richting Judge*
Breng een hele krat mee en kom hem hier luisteren zou ik zeggen!



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-08-2003 15:22 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 18 augustus 2003 14:51 schreef Judge M. het volgende:
Afgelopen zaterdag een luistersessie gehad van de nieuwe Tiamat getiteld "Prey" (relasedate 27 oktober 2003). Voor alle azijnpissers onder u: naar mijn persoonlijke smaak is dit het beste Tiamat album sinds "Wildhoney". Voor het eerst sinds tijden staat er weer een wat heftiger nummer op. Van de week komt de promo binnen en dan kan ik nog eens beter gaan luisteren.. O ja, Jonah Edlund zou me ook nog even bellen..


Als de Sun Caged fotoshoot was doorgegaan was ik daar ook geweest, maar die is helaas afgeblazen.. Volgende keer beter..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-08-2003 15:24 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 augustus 2003 15:17 schreef Judge M. het volgende:
Breng een hele krat mee en kom hem hier luisteren zou ik zeggen!
Zodra ik die financiele ruimte heb dan!


I'm not being rude. You're just insignificant.


veldsla
Usericon van veldsla
Posted 18-08-2003 15:27 by veldsla Wijzig reactieProfiel van veldslaQuote dit berichthttp://extermination.net

Ja, wederom heeft Tiamat mijn verwachtingen waargemaakt: deze plaat is nog overbodiger dan hun vorige die al net zo overbodig was als een extra schaamluis in het oerwoud tussen Sharon Dijksma's benen. Of niet natuurlijk, aangezien zo'n beest zich weelderig kan voortplanten in dat vochtige edoch weinig rein riekend plekje. En geen kans om van gastheer te verwisselen aangezien geen man dat wijf zal neuken, zelfs niet met speciaal gedimd licht en 3 flessen Jack Daniels.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-08-2003 15:29 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 18 augustus 2003 15:27 schreef veldsla het volgende:
Ja, wederom heeft Tiamat mijn verwachtingen waargemaakt: deze plaat is nog overbodiger dan hun vorige die al net zo overbodig was als een extra schaamluis in het oerwoud tussen Sharon Dijksma's benen. Of niet natuurlijk, aangezien zo'n beest zich weelderig kan voortplanten in dat vochtige edoch weinig rein riekend plekje. En geen kans om van gastheer te verwisselen aangezien geen man dat wijf zal neuken, zelfs niet met speciaal gedimd licht en 3 flessen Jack Daniels.




Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen