|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ondanks dat ik die Sign of The Pentagram-demo niet gehoord heb, zullen de eerste drie tracks van die demo vrijwel identiek op het sumerian cry- album terecht zijn gekomen. Kent er iemand trouwens nog een band die een beetje Black/Death metal maakt zoals op Sumerian Cry? (met van die krankzinnige solo's ) "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
quote: *slik* blijkbaar is die toch enkel limited verschenen, ik dacht dat het een van de major releases was. Ik zal van de week eens kijken in de winkel waar ik hem gehaald heb. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
He Ger dit is zeker wel de perfecte plek voor jou om es ff lekker de metalnerd uit te hangen? |
|
Ik heb hier Treblinka-Treblinka, niet de pre tiamat band denk ik met titels als: "ENEMY OF YOUR JEWISH RELIGION" "HIMMLER(MAN OF HONOR)" em "WHITE ARYAN RESISTANCE" |
|
quote: Goh ik zou haast zeggen dat dat de NSBM Treblinka is Ik zag trouwens op de platenbeurs nog de "Winter Shadow" 7" EP van Tiamat (uit 1990)... voor 45 fucking euro... Zenial |
|
Da's idd een hele andere Treblinka; Laatst kwam iemand op e-bay nog aanzetten met de Treblinka - 7 inch (Severe abonimation) 99 fucking dollar. En een demo tape (Crawling in Vomits)die ik op het net zag was ook niet bepaald laag geprijsd... "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Laatst, volgens mij op waldrock ofzo, nog een EP van treblinka gezien voor 110 Euro.. |
|
quote: is dat niet de zanger van Nevermore.. sinds wanneer grunt hij? [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 09-08-2003 19:15] |
|
quote: Geef me dan maar de mp3's. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:dude... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
sorry ben ookmaar een leek |
|
Het blijkt. Maakt niet uit hoor. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
O ww8 eens das niet die gast vasn Nevermore maar van... ehm... kut het ligt op het puntje van mn tong.... aarg ik heb het pas nog gezien.... help! |
|
van Tiamat dus, lees het topic dan one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Tiamat? Die ken ik helemaal niet? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: nee nog meer... |
|
treblinka en lucyfire dus ja. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Afgelopen zaterdag een luistersessie gehad van de nieuwe Tiamat getiteld "Prey" (relasedate 27 oktober 2003). Voor alle azijnpissers onder u: naar mijn persoonlijke smaak is dit het beste Tiamat album sinds "Wildhoney". Voor het eerst sinds tijden staat er weer een wat heftiger nummer op. Van de week komt de promo binnen en dan kan ik nog eens beter gaan luisteren.. O ja, Jonah Edlund zou me ook nog even bellen.. |
|
quote:Ik ben zeer benieuwd! quote:*schuift een biertje richting Judge* [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-08-2003 14:53] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Breng een hele krat mee en kom hem hier luisteren zou ik zeggen! |
|
quote: Als de Sun Caged fotoshoot was doorgegaan was ik daar ook geweest, maar die is helaas afgeblazen.. Volgende keer beter.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Zodra ik die financiele ruimte heb dan! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ja, wederom heeft Tiamat mijn verwachtingen waargemaakt: deze plaat is nog overbodiger dan hun vorige die al net zo overbodig was als een extra schaamluis in het oerwoud tussen Sharon Dijksma's benen. Of niet natuurlijk, aangezien zo'n beest zich weelderig kan voortplanten in dat vochtige edoch weinig rein riekend plekje. En geen kans om van gastheer te verwisselen aangezien geen man dat wijf zal neuken, zelfs niet met speciaal gedimd licht en 3 flessen Jack Daniels. |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |