|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:*wast handen* Zo, die is ook opgeruimd I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Yep.. eentje... Al bijgehouden hoe lang dat geleden is? |
|
Stoer hoor, je band noemen naar een Nazi vernietigigskamp en als een band zichzelf Auswitz gaat noemen brult iedereen moord en brand |
|
Blijkbaar zou er een europese tour aankomen met oa Sirenia. Iemand een idee wat Tiamat (live) nog voorstelt en welk materiaal ze spelen ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Dan kan je Treblinka gerust laten voor wat het is; ik daarentegen vind die 'obscure oefenruimte sound' sfeer geniaal The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Idem. Oud Vuil. |
|
quote: Heb ze voor het laatst gezien in 2001 en was aangenaam verrast. Was een redelijk boeiend optreden. Klonkt lang niet zo braaf als op CD. |
|
die ouwe treblinka shit is geweldig... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik heb op Wacken die nieuwe Tiamat DVD "The Church of Tiamat" gehaald, is erg tof. Behalve een concert staan er ook 15 clips op, met veel oud spul Zenial |
|
Ow? Klinkt goed, heb je een tracklist of is dat teveel gevraagd vanwege het late tijdstip? |
|
|
|
Hm, ik ken eigenlijk alleen In A Dream en The Sleeping Beauty. Laat maar dus. Ik dacht aan meer ouder materiaal. Maar thanks. |
|
quote: In de metalmarkt hing ook nog een oud shirt van Tiamat, in ieder geval nog uit de tijd van het oude logo (met omgekeerde kruizen)... |
|
Hehe ja 'oud' is relatief natuurlijk. Maar er staan ook wat nummers op van de Clouds cd Zenial |
|
quote: Ik heb hier nog 2 longsleeves liggen met dat logo. En nummers van clouds, ja. Die 2 die ik noemde dus. |
|
quote: Hehe vrijdag op wacken had ik dus dit shirt aan: Zenial |
|
Je hebt echt een probleem met e gezicht, hè? Daar heb ik dus de LS van. |
|
quote: Ja het is een beetje blokkerig. Misschien te veel achter de pc gezeten Maar die van mij is ook een LS trouwens Zenial |
|
Met de tourdata achterop. Waar ik dan ook ben geweest bij één van die concerten en de ls heb gekocht. Mooie tiamat tijden waren dat. Noorderligt, dacht ik. Maar dat is uit het blote hoofd (niet blokkerig). |
|
quote:Als verzamelaar wil altijd het origineel,110 euro voot Severe Abominations is nog goedkoop, gemiddeld kost de single nu 150 euro. |
|
dan liever de originele cd releases The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
..wat een dood topic.. zonde! Iemand de nieuwe cd Amanethes al gehoord? Inter faeces et urinam nascimur |
|
goeie tip... van de week effe bestellen! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: op koninginnedag met trouble, conception en skyclad.. ja man daar was ik ook als klein kutventje zwaar onder de indruk van die gasten In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |