|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm das best wel bizar.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Even Apeldoorn bellen... Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
quote: grappig... |
|
http://www.cnn.com/2003/TECH/space/02/01/shuttle.landing.ap/index.html Opvallend is dat er blijkbaar al iets mis gegaan was met liftoff, waar een stuk insulatie afgebroken was en tegen de linkervleugel is geknald. Volgens NASA was er echter geen serieuze schade aan het hitteschild. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
hoor net dat ie neergestort is? |
|
wow |
|
D'r kunnen brokstukken neervallen op Texas, dus het lijkt me zo klaar als een klontje... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
lijkt me behoorlijk kut als er ineens een stuk spaceshuttle vleugel op je huis valt. |
|
Sjah ... 't boeit me weinig. Als je miljarden dollars / euro's / wat dan ook wilt uitgeven aan onderzoek etcetera... dan kunnen er zulke dingen gebeuren, terwijl er op deze aarde 1.000.000.000 hongernegers rondlopen die snakken naar een graankorrel ... Lekker belangrijk ja Ik, Wil Schuurman |
|
fukk ontwikkelingshulp |
|
Lijkt me in dezelfde orde van vervelendheid als bij een vleugel van pak-hem-beet een DC-10... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Die hongernegers sterven toch aan aids, dus die verdienen de centen niet nee... Maar jezus, geef die miljarden lekker uit aan het onderzoeken van nog lekkerder bier ofzo ... maar niet een kankerrakket die neersodemietert !! Ik, Wil Schuurman |
|
spaceshuttel= geen raket |
|
Wat heel erg bizar is... Er is/was een joodse astronaut aan boord, en t ding is misschien neergestort in Palestine(!), Texas in Amerika... |
|
quote: Ja, dat viel mij ook al op. Die Israelier aan boord was overigens ook een van de piloten die tijdens de Golf Oorlog aan een aanval Irakeze nucleaire installatie heeft meegedaan. Toevallig. In ieder geval weer genoeg voer voor de Conspiracy-theorists. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
mmm een ooggetuige op CNN zegt dat er een 'commercial airline plane' vlakbij ('awfully close') de shuttle vloog voordat het neerstortte. |
|
quote: Awfully close lijkt me onwaarschijnlijk. Commerciel airlines vliegen op 35.000 ft. De shuttle zat op 200.000 ft. Da's een verschil van 165.000 ft (oftewel 50km) "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: |
|
quote: ze kruisden elkaar natuurlijk.. maar die achterlijke amerikaan dacht dat ze bijna botsten |
|
Wat heel erg bizar is... Op cnn.com staat er bij het nieuws dat de space shuttle breekt BREAKING NEWS vermeld... Hoezo lomp! Zenial |
|
quote: HAHAHA! Lijkt me trouwens best vervelend, zo'n brokstuk op je kop. |
|
Die is gecrashed, weinig, zo niet geen hoop voor overlevenden. De tweede shuttle die vernietigd is na de lancering van de Challenger van 22 januari 1986, ze lieten hem opstijgen nadat het hard gevroren had, de rubberen dichtingen sloten niet af met als gevolg dat er brandstof uit lekte, van het één komt het andere en na dertig seconden was het al afgelopen met de Challenger, boosterraketten, hoofdraket en bemanningsleden, een heel groot mediagebeuren die eindigde in een ware ramp. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Sodeju, als je die beelden ziet op CNN, vuurwerk, en plotseling wat meer Space Shuttle onderdelen... Zal weinig meer aan te doen zijn. Triest om zo aan je eind te komen... Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
joepie daar gaat weer ee stukje amerikaans geld Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |