|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Foto's!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat was zeker en vast een gevolg, op een foto heb ik kunnen vaststellen dat er scheurtjes zaten in de linkervleugel en toen de temperatuur te hoog werd is het toestel daar beginnen openscheuren en doordat die scheuren groter werden is ook de drag beginnen strijgen aan de linkerkant, het was geen clean wing meer maar een contaminated wing, de lift viel ook weg doordat de opengescheurde scheuren de grenslaag doen loskomen en zo turbulentie veroorzaken. Dus, verlies van lift + verhoging van drag + scheuren + extremisch hoge temperatuur + drukcabine = vuurwerk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
NASA = Need Another Seven Astronouts |
|
lol |
|
quote:Ik vond het een paar dagen geleden al een leuke grap, ben blij dat je hem nu ook kent. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarom crashte de shuttle? ze miste het gat in de ozonlaag "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
De chrash is bijna zeker het gevolg van een beschadiging aan het hitteschild van vleugel (links) die bij de start is ontstaan. Er is van die enorme rode tank waar de shuttle op staat bij lancering (die zit dus nokkie-vol met waterstof en zuurstof) een stukje van de huid afgebroken (of wat dan ook) en dat heeft de vleugel geraakt..en daarmee dus het hitteschild beschadigd. De shuttle heeft een hitteschild tegen de extreem hoge temperaturen (er ontstaat plasma!) bij re-entry van de dampkring (frictie dus) Nu ontstaat er oiv de hitte een steeds grotere scheur -> vuurwerk .. Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip. |
|
quote: Las anders net dat het waarschijnlijk is gekomen door ruimte-afval (wat mij ook een stuk waarschijnlijk lijkt).. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Zie mijn post, van het ene komt het andere. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: denk ook eens aan al die straing die zal vrijkomen trouwens, het klinkt wel verdacht zo: een israelier, een oorlog op komst (space shuttle ongeluk = afleiden) en dan dit: "je weet gewoon dat het ooit weer fout gaat" (post van.. zoek ik zo op) als het tijdens de lancering al fout gaat... (dan kan "houston" er nog met z'n fikken aan zitten) en vooral dat het zooo in het nieuws is... typisch amerikaans oonderwerp verschuiven = afleiden van de oorlog die ze willen voor de olie, omdat de reserves voor de "winter" bijna op zijn. zeker weten dat het propaganda schtig is bedoelt, want alle media in amerika is in handen van de grootste bedrijven... dus, als bush die oorlog gaat beginnen, dan hebben die bedrijven weer een hele hoop werk, dus die bedrijven zullen zeer nauw samenwerken met de overheid. kortom, het is een groot ROT land dat amerika... van mij mag die astreoide (die een tijdje geleden is voorspeld, en ongeveer een werelddeel wegvagen kan) neerkomen op... amerika dus... p.s. het zou van irak het meest verstandige zijn om die wapens gewoon weg te gooien ( zonder *boem* ) en samen te gaan werken met china ofzo... china is al goed bezig met het bezuinigen voor de "winter" ze willen de populatie ook al erg inkrimpen... nou, genoeg stof voor vandaag Groeten! Mordon sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote: post van hem dus... ("het gaat ooit fout" ) sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Ja, ik las het vanochtend ook.. maar dat moeten ze gemerkt hebben, want als dat afgebroken isolatiemateriaal van die externe peut-tank het hitteschild niet kan beschadigen (dat zeggen ze iig), dan zal het eerste het beste frutseltje dat er tegenaan knalt dat ook niet kunnen. De oorzaak moet je gemerkt hebben lijkt me, want of de massa of de snelheid van de impact moet je in de balans hebben gemerkt (en niet in een verhoging van drag -dat moet een gevolg geweest zijn-, maar puur in bij voorbeeld een rotatie) ..but then again: ik ben geen shuttle-expert Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip. |
|
quote: Dat is heel simpel: dat zal het einde van het leven op aarde zijn. Of het 'verdampt' ons allemaal in 1 klap (is nogal wat overdreven), of anders doet onze eigen zon dat wel. Huh? -> de invloeden van die supernova zijn funest voor o.a. onze 'ozonlaag' en als die eenmaal verdwenen is, doet de zon de rest. (als je er zelf niet dood van gaat, ga je dat wel omdat je niets meer hebt om te eten) Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip. |
|
Je kunt het natuurlijk ook nog "Evil Aliens" als oorzaak geven: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26037 dan zijn die aliens in ieder geval wel moslims. |
|
hmmms je hoort ook niks meer over die shuttle "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: CNN moet zich aan het contract houden. (De berichtgeving moet dus weer gaan over Irak) |
|
quote: ? Ik mis iets? Welk contract? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: PERSBERICHT De Amerikaanse president Bush zal Irak niet aanvallen zolang de onderhandelingen over televisierechten niet zijn afgerond. Vandaag werd bekend dat de onderhandelingen tussen de Amerikaanse overheid en de nieuwszender CNN zijn afgebroken omdat geen overeenstemming werd bereikt over de verkoop van de televisierechten. Bush betreurt de gang van zaken. "Met het huidige bod van CNN vallen wij Irak niet binnen", zo meldde hij de pers vandaag. "We hebben overwogen de aanval te verplaatsen naar goedkopere locaties als Cuba of Ivoorkust, maar daar gingen onze shirtsponsors niet mee accoord." Eerder dit jaar bereikte de regering-Bush al een akkoord met Nike over de tenues van paratroopers en mariniers. United Airlines sponsort de luchtaanvallen. De filmrechten en de titel 'Sadamned' zijn inmiddels verkocht aan Walt Disney. Met de belangrijkste sponsor CNN kon echter geen overeenstemming worden bereikt. Tot verrassing van velen buigen de onderhandelaars van de overheid zich nu over het bod van NBC. Zou NBC de televisierechten krijgen, dan verwachten insiders dat de oorlog live vanuit New York gepresenteerd zal worden door showhost David Letterman. In de woestijn van Nevada oefenen Amerikaanse militairen inmiddels op oorlogvoering met reclamebreaks. De militairen krijgen via een in hun helm ingebouwde mobiele telefoon door wanneer ze moeten stoppen met schieten om plaats te maken voor reclame. Het voorstel van de VS om de commercial break in de Conventie van Geneve opgenomen te krijgen vindt vooralsnog geen steun bij de VN. De Irakese leider Saddam Hoessein eist dat de reclameblokken in het Irakees worden ondertiteld. Aanvullend bericht: Zojuist meldde een woordvoerder van Microsoft dat deze onderneming in samenwerking met het Massachussets Institute of Technology een softwareprogramma heeft ontwikkeld waarmee de Amerikaanse bevolking rechtstreeks en interactief het verloop van de oorlog kan beinvloeden. Het idee is om de software gratis via internet ter beschikking te stellen. Is deze war-dedicated software eenmaal geinstalleerd, dan kunnen deelnemers via diverse opties kenbaar maken welke troepenverschuivingen moeten plaatsvinden, inzet van materieel, vliegtuigen, bommenwerpers en vaartuigen. Via 125 mobiele webcams en satellietcommunicatie kunnen de gevolgen van de beslissingen in iedere Amerikaanse huiskamer worden waargenomen. "De gedachte achter het programma is om de betrokkenheid van de Amerikaanse burgers bij de oorlog nog meer te vergroten", aldus de woordvoerder. Navraag bij analisten leert dat Bill Gates de software hoogstwaarschijnlijk gratis aanbiedt om het publiek en de overheid in deze moeilijke tijden bij te staan en hen zodanig positief te beinvloeden dat zij afzien van verdere rechtsvervolging inzake de antitrustzaak tegen Microsoft. De beurskoers van Microsoft is inmiddels gestegen met 3 punten. |
|
quote: Oud 11.45: restate my assumptions |
|
Maar wel gaaf Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip. |
|
oohw, van mij mogen ze... de oorlog zal vast en zeker vastlopen, want microsoft levert de software... sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote: |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |