|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
SOLARISIS, de band die jullie in september vorig jaar massaal naar Wenen hebben gestemd, heeft een demo uit getiteld "Towards Extinction". 5 nummers afwisselende en melodieuze death metal, in de Aardschok van februari uitgeroepen tot 'demo van de maand'. Om te bestellen, mail: info@solarisis.nl Samples te downloaden op http://www.solarisis.nl [edit: algemeen Solarisis-topic van gemaakt ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-09-2005 11:07] |
|
O, hij kost €5 plus €2 verzendkosten! |
|
En als je in Enschede woont ? Treden jullie binnenkort weer eens op in Enschede? |
|
Sturen jullie hem nog op naar ZM? |
|
Ik wilde het al voorstellen |
|
Als je hem komt halen in Enske, Jenje, dan krijg je hem gratis voor een review op ZM, deal? Mail even met info@solarisis.nl voor het adres en shit. |
|
quote:Doen we! |
|
Ik heb de MP3s al geruime tijd en de demo wil ik ook nog wel graag hebben Gijs... Ik mail je nog wel... |
|
Good stuff, Effete! |
|
Damn, klinkt goed Gijs! Lekker bruut! |
|
*schop* Solarisis heerscht |
|
Hoe staat het daarmee? Al veel te lang niks van ze gehoord, hebben ze nu eindelijk een keer een deal or what? |
|
quote:Jammer gast is aardig geniaal als het op metal aankomt ... |
|
quote: nogal ja, perfecte balans tussen hakken en melodie imo |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 16-08-2004 14:51] |
|
yesssssss relaxede shizzle! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: da fizzle DIZZLE! en shit |
|
En nog steeds album niet uit, hoewel de merchandise al meer dan een jaar klaar is Maaaar de nieuwe nummers klinken in ieder geval erg goed live! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Afgelopen vrijdag een soort van prémix gehoord ( één van de gitaristen speelt ook bij mij in de band) En ik moet zeggen zowel Gijs als Paz (ground zero) hebben zichzelf overtroffen! Complimenten. |
|
quote: Waar ben jij van, dan? Behalve het ter ziele gegane Nobbasak. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
premix van een volledig album of een mcd? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Het eerste lijkt me, gezien ze met een volledig album bezig zijn. quote: Goed werk, Lain Ik wilde er al om gaan zeuren, maar was te lui [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-09-2005 13:09] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ah, Solarisis! Ik ken alleen 'Towards Extinction', maar vind ik toch wel een van de betere metalwerkjes van Nederlandse bodem. |
|
quote: check ook Holland is made of Tofu, fijn schijfje |
|
quote: Ik speel de drums bij N.O.S en ben schreeuwert bij Bloodsin. www.bloodsin.nl/ |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |