|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook al een jaartje of twee.. |
|
quote:Het 2de album wat er aan komt heeft in ieder geval ook al die nummers er op staan, maar dan in een betere kwaliteit. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-09-2006 11:09] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Er bestaat toch al een eerder album (met een niet aan te horen productie). Ik weet zo alleen de titel niet, was volgens mij wel via een label uitgekomen. |
|
Holland is made of tofu toch? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 25-09-2006 11:10] |
|
Oja, mijn fout Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: wat is er niet aan te horen dan? vind er weinig mis mee. You can either agree with me, or be wrong. |
|
Hebben ze inmiddels al een nieuwe gitarist? |
|
Volgens mij wel ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Frank KD ftw!!1! :synthetisizersmiley: |
|
quote: Klopt, ben de naam van die knakker vergeten, maar het klonk erg bekend. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wees eens even lief dan en zoek het op wil je? |
|
Anders kijk je één post onder die van mij en boven die van jou, dan hoef ik ook niet lief te doen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dan zou ik je oren toch maar eens uit laten spuiten, een betere vraag is wat er niet mis mee is . De gitaren klinken kut en super dun, de drumcomputer klinkt vreselijk nep en slap. De zang is amateuristisch gemixed. Ga zo maar door. |
|
De nieuwe of de oude nummer bedoel je? die van holland is made of tofu klinken idd wat funky. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ja daar ging het over (mijn commentaar tenminste dan). De spullen die daarna zijn uitgekomen klinken een stuk beter naar wat ik gehoord heb. |
|
Dat nieuwe spul zit haast aan een productioneel plafond, erg goed gedaan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je kunt er van zeggen wat je wilt, maar ik vond holland is made of tofu een heel aardig stukje huisvlijt. |
|
Als je van de stijl houdt zijn de nummers inderdaad zeker wel in orde. Dat hoor ik er ook nog wel doorheen ondanks dat het niet helemaal mijn muziek is en de productie vreselijk is. |
|
quote: Wie is Frank KD dan? |
|
quote: Deze bedoelde ik dus Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Jezus Kristus zeg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
:D |
|
beeld ik me dat nu in of is er een nothing else matters covers van deze groep? signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |