|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
working on it vandaag en gisteren wat wezwen experimenteren met bas en zang moeten we nog wat aan doen maar loopt vandaag even niet zo hehe maar er is al ongeveer een half uurtje aan nieuw materiaal zo goed als rond. wat kortere en rauwere nummers ( www.geocities.com/vazalgenocide voor meer info) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-02-2003 16:09] Je moeder. |
|
ja wij hebben ook alweer een nummer klaar. maar ik denk dat nog wel ff duurt voordat er weer wat uitkomt, aangezien we nog wat optredens moet ritselen om de volgende onames te bekostigen. En er moeten naturlijk genoeg nummers komen No meat is sweater |
|
jah, dat Vazal dat wordt nog wel wat, en dat half uurtje nieuwe muziek is rauwer dan voorheen, maar het klinkt echt Vazal en zo hoort het daarom plakken we er nog een keer een weekendje achteraan als ik de bassen een beetje onder controle heb We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: experimenteren....brrrr, nergens voor nodig. gewoon keihard alles inspelen. en vooral niks aan de stijl veranderen. Ik vind het zelf wel op Burzum lijken, en dat bedoel ik als compliment. Infaustus, hebben jullie maar 5 nummers in totaal?? gewoon vier geschreven en gelijk opgenomen?? dan is het helemaal knap. meestal gaat het toch van, eerst veel nummers schrijven en dan de beste 4-5 opnemen. |
|
quote: we hebben nu in totaal 11 of 12 nummers waar we de beste 4 van hebben uitgekozen om op te nemen. No meat is sweater |
|
quote: We hebben wel meer nummers hoor Je hebt inderdaad gelijk wat betreft het uitzoeken. Onze eerste nummers zijn wat anders qua stijl. Het was gewoon een beetje zoeken wat we wouden (dit is de eerste band voor mij en Infaustus). De nummers op de promo begonnen al wat van stijl te veranderen en Victimized is een beetje de stijl die we op willen gaan. Verder; veel plezier ermee en bedankt voor de reactie [edit] what Infaustus said [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 02-02-2003 20:25] 11.45: restate my assumptions |
|
quote: voor de rest ook hoor. No meat is sweater |
|
quote: Jurjen heeft wel vaker opgetreden in een band hoor en Roel heeft toch ook wel veel met Parnas enzo gespeeld? 11.45: restate my assumptions |
|
met welke band heeft jurjen opgetreden dan? No meat is sweater |
|
quote: geen idee, dat moet je hem vragen 11.45: restate my assumptions |
|
Ok, voor geinteresseerden is er nu nog een nummer te downloaden van http://www.intestterror.com; Meatgrinder Mutilation. 11.45: restate my assumptions |
|
dank voor de GOEDE reacties Trieste gast |
|
Attila ... Covered in Ashes al beluisterd ? (zie link in mijn undersign) |
|
quote: jezus jenje zoiets doe je niet in eeb vazal/intestterror topic. No meat is sweater |
|
Gaaf! wat denkt iedereen van een Zware Metalen Tour? Vazal Intestterror Katafalk CiA Judgement Day [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-02-2003 17:05] |
|
quote: heeft katablaster een eenmans bandje??? No meat is sweater |
|
hoempa, volgende editie van zm-fest maar! [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 05-02-2003 17:07] Trieste gast |
|
zei iemand iets? |
|
Zou een optreden met die bands niet mogelijk zijn? Zou wel tof zijn in ieder geval.. 11.45: restate my assumptions |
|
yeah, lijkt me idd wel gaaf! maar waar dit te organiseren? niet weer in de Atak oid |
|
wordt nogal moeilijk... moeten we eerst een sessie drummer zoeken en een sessie zanger... en toch geen tijd/zin om te oefenen Je moeder. |
|
homeau's |
|
quote: Hoezo niet? Wat is er mis met de Atak? 11.45: restate my assumptions |
|
Doe 't dan in utrecht ... dan kom ik misschien ook kijken Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Utrecht.. Zijn daar leuke zalen? 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |