|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hm, dat wordt dus voortaan Croky kopen.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: dat worden dus geen inkomsten voor de kerk |
|
Straks krijg je flippo's met Jezus, Apostelen, David etc |
|
Gaaf, als nu nog niet duidelijk is dat je in de kerk vieze vette dingen gevoerd krijgt die slecht voor je zijn, weet ik het ook niet meer. |
|
ik ga pas naar de kerk rond de tijd dat ze gratis bier verstrekken en behoorlijke muziek draaien |
|
quote: Vergeet niet dat ze tevens kankerverwekkend zijn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: LOL ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Toevallig zag ik vanavond nog een vreselijk irritant spotje over 'de kerk helpt' in de derde wereld. Weer zo'n manier om de mensen de kerk in te krijgen, zodat ze hun schuldgevoelens kunnen afkopen. Gadverdamme Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
mogen ze ook wel bij mij doen hoor |
|
Wat dacht je van die Jehova getuigen dan, die dringen je het geloof gewoon op. Als het er niet met de paplepel is in gegoten krijg je het er echt now way in bij de mensen. Ik dacht dat de kerk juist wel wist dat je mensen in hun waarden moet laten en mensen nemen zoals ze zijn. Maar ze doen gewoon het tegenovergestelde en willen mensen het geloof opdringen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Hoe verzinnen ze het! Don't blush when I rip you open |
|
Dat hebben ze al eeuwen lang gedaan. Eerst met bedreiging van de dood en nu met kletskoek. En straks krijg je een zakje chips in de kerk in plaats van zo een wit geval |
|
Wat nu? Hebben de priesters te weinig jongetjes om zich aan te vergrijpen? |
|
"Deze mis is gesponserd door Lay's" |
|
|
|
Hmmz Bazzio Attacks!!! |
|
*proest* Don't blush when I rip you open |
|
Ach ja.. laat de kerken maar.. t lukt ze toch niet "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Don't blush when I rip you open |
|
Zitten al die kinderen in de kerk zo hard te crunchen en te munchen op die chips dat ze de mis toch niet verstaan "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Flippo's met bidprentjes If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:Waar ouwe dametjes dan weer in gaan stikken==> meer begrafenisdiensten==> weer meer geld voor de kerk: Triest, die fanatieke aanpak van de christenen tegenwoordig I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: (herinnerd zich de grap van Geert Hoste erover ) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: MUAHAHHAHAHAAAAAAAAAA!! |
|
Lay's: Tested savely on Christians since 2003 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |