|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Hoe meer ik over de kerk kom te weten, hoe erger mijn kerkfobie wordt .... |
|
De kerk heeft nog maar zo'n kleine groep 'echte' aanhangers (mensen die dus werkelijk elke week naar de kerk gaan) want er zijn ook heel veel gelovigen die niet een kerk binnengaan.... |
|
Nog ff en we hebben orthodoxe chips met pijp krullen Dit word dus geen lays meer voor S_S [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 04-02-2003 11:32] Wiegen Meister ! |
|
*In afwachting van het Jezus happy meal* |
|
quote: Vraag me af wat voor cadeautje er bij zit. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Condooms natuurlijk. |
|
In Nederland zijn er misschien steeds minder kerkaanhangers, maar in andere landen zijn er nog genoeg (teveel). |
|
Ik lust geen christelijke chips. |
|
quote: nee dude! Jezus action-figures |
|
quote:Flippooos met alle heiligen erop Kun je met andere kristenkindjes ruilen tot je de set kompleet hebt. Er komt ook een bijbel waar je alle heiligen in kunt doen |
|
quote: Jammer, die grap was al gemaakt, volgende keer beter. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Zoiets? http://www.jesuschristsuperstore.net |
|
quote: En, snap je hem nu wel? |
|
quote: OMFG ja! ROFL! |
|
God Almighty: includes Kingdom-Come Kalashnikov AK-47 assault rifle |
|
cool, dus straks krijgen we niet marco borsato in de lays reclame, maar jesus die een zak chips van een oud omatje steelt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Beetje onlogisch....Gij zult niet stelen...... er kunnen natuurlijk ook kraskaartjes in die zakken zitten waar je een special edition Bijbel kan winnen.... Do or do not. There is no try. |
|
whaha, gristentuig |
|
gaan ze er stiekum hosties tussen stoppen? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Jah, die zak komt gewoon vol te zitten met hosties met een smaakie. Paprika hostie, hamkaas hostie, hostie a la bolognese etc. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 07-02-2003 15:30] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |