IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : lords of chaos Volgende pagina
blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 03-02-2003 9:32 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

er is nu ook een dubbel cd uit van het boek lords of chaos waar zowel muziek opstaat als audio opnamens van zowel anton levay opstaan
alle info over deze dubbel cd vind je op
www.prophecyproductions.de/lords
er staat zelfs een unrealsed track op van ulver

[Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 03-02-2003 9:33]

welcome to hell,fuckin, hell yeah

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-02-2003 19:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb de eerste druk van dat boek al een paar jaar maar veel van wat daar in staat klopt niet met de werkelijkheid!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 03-02-2003 19:19 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 3 februari 2003 9:32 schreef blacksoul666 het volgende:
er is nu ook een dubbel cd uit van het boek lords of chaos waar zowel muziek opstaat als audio opnamens van zowel anton levay opstaan
alle info over deze dubbel cd vind je op
www.prophecyproductions.de/lords
er staat zelfs een unrealsed track op van ulver

Spelvauten zijn troehoe!!!

Dit slaat nergens op.

Koud
Usericon van Koud
Posted 03-02-2003 21:26 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 9:32 schreef blacksoul666 het volgende:
audio opnamens van zowel anton levay

Het kan bijna niet anders dan dat dit om je scheel te lachen is

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 04-02-2003 18:32 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Er zou toch ook een film van komen?

Geldklopperij..

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-02-2003 18:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Overhypen van iets onbekends, waardoor 'de massa' er weer eens een vertekend beeld van kan maken.

Hub de Gallier
Posted 04-02-2003 19:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 18:33 schreef aerodis het volgende:
Overhypen van iets onbekends, waardoor 'de massa' er weer eens een vertekend beeld van kan maken.

In het boek zelf is al een vertekend beeld weergegeven van de werkelijkheid.

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 04-02-2003 20:39 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Hoewel ik het niet gelezen heb, ben ik nu al allergisch voor dat boek....welk non-metal persoon koopt zoiets nu met de instelling 'ik wil er wat over te weten komen', metaalmenschen kennen het verhaal natuurlijk allang...

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 05-02-2003 0:02 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 4 februari 2003 20:39 schreef Nibiru het volgende:
Hoewel ik het niet gelezen heb, ben ik nu al allergisch voor dat boek....welk non-metal persoon koopt zoiets nu met de instelling 'ik wil er wat over te weten komen', metaalmenschen kennen het verhaal natuurlijk allang...

Ik denk ook niet dat een non-metal persoon het boek wil aanschaffen... alhoewel ik in mijn kennissenkring (waarvan er een heleboel niet-metal zijn) dat boek wel eens van mij willen lenen...

Verder denk ik dat het wel interessant is voor studenten in de psychologie e.d.

Die cd mogen ze trouwens wat mij betreft lekker houden...

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 05-02-2003 10:28 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Hmmm, Hub, wil je eens wat van die fouten sommeren?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-02-2003 11:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

een grote fout is natuurlijk dat veel van wat de geinterviewden zeggen maar half waar of soms helemaal niet waar is.. Maar veel valt niet te achterhalen door de interviewers, en er is genoeg wederhoor toegepast dus dat kan je hen niet aanschrijven.. bovendien hoort elke nuchtere persoon zo'n boek relativerent en vooral skeptisch te lezen..
Die lui hebben gewoon opgeschreven wat er gezegd werd door de 'scene', dat die lui nou grote verhalen vertelden en flink wat opbliezen, ach ja.. het is niet anders..

Er staan ongetwijfeld ook wel echte fouten in, gemaakt door de journalisten.. ik geloof dat er op burzum.com ooit al die reacties van Varg stonden..

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-02-2003 13:00 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 4 februari 2003 18:32 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Er zou toch ook een film van komen?

Ik zou dat echt erg grappig vinden. Met Brad Pitt als varg ofzo...

Zenial

Hub de Gallier
Posted 05-02-2003 17:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 10:28 schreef Inside-Lie het volgende:
Hmmm, Hub, wil je eens wat van die fouten sommeren?
Een aantal dingen aangaande Jørn Inge Tunsberg en Varg Vikernes die in het boek vermeld staan kloppen niet en/of zijn verdraaid en uit verband gerukt.Onder andere de feiten die genoemd werden bij de brandstichtingen en diefstallen die zij samen gepleegd zouden hebben.
Ik ken zelf veel mensen daar in die regio en veel dingen weet ik toch wel uit eerste hand,dus niet uit magazines,boeken en videodocumentaires zoals er ook enkele zijn gemaakt.
Ik ken Jørn tenslotte al jaren.
Ik moet wel toegeven dat ik alleen de eerste druk/eerste persing heb.Laatst is er dan een nieuwe uitgave van gekomen met cd erbij en hier zouden enkele fouten in verbeterd zijn maar heb deze druk dus nog niet gelezen.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 05-02-2003 17:39 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

ben nu wel kings of chaos aan het spelen

wait for me dragon, we'll meet in the sky

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 05-02-2003 20:38 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 13:00 schreef Zenial het volgende:
Ik zou dat echt erg grappig vinden. Met Brad Pitt als varg ofzo...
Daar zal het niet over gaan maar wel over de jongeren die "geïnspireerd" werden door wat er in noorwegen gebeurde en zelf in de US wat kerken in brand staken ofzo

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 06-02-2003 9:08 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Nou... denk je? Omdat er al een documentaire bestaat nav Lords Of Chaos...

Dan zou het natuurlijk kunnen dat het zo'n waargebeurd verhaal ala Daniella Steele (of hoe heet die muts waarvan vaak van die draaaammaaaafilms op RTL4 worden uitgezonden) worden...

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-02-2003 9:50 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 februari 2003 9:08 schreef Sarjenka het volgende:
Dan zou het natuurlijk kunnen dat het zo'n waargebeurd verhaal ala Daniella Steele (of hoe heet die muts waarvan vaak van die draaaammaaaafilms op RTL4 worden uitgezonden) worden...

Hahaha of erger nog, zo'n film als "Black Circle Boys" (wel / niet een kijktip omdat ie over metal en satanisme gaat en zooooooooooooo waanzinnig slecht is)

Zenial

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 06-02-2003 10:50 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Black Circle Boys is echt de overtreffende trap van ongelofelijk kut! Vooral die bijeenkomsten in het bos....

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 26-02-2003 18:24 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 5 februari 2003 17:35 schreef Hub de Gallier het volgende:
Een aantal dingen aangaande Jørn Inge Tunsberg en Varg Vikernes die in het boek vermeld staan kloppen niet en/of zijn verdraaid en uit verband gerukt.Onder andere de feiten die genoemd werden bij de brandstichtingen en diefstallen die zij samen gepleegd zouden hebben.
Ik ken zelf veel mensen daar in die regio en veel dingen weet ik toch wel uit eerste hand,dus niet uit magazines,boeken en videodocumentaires zoals er ook enkele zijn gemaakt.
Ik ken Jørn tenslotte al jaren.
Ik moet wel toegeven dat ik alleen de eerste druk/eerste persing heb.Laatst is er dan een nieuwe uitgave van gekomen met cd erbij en hier zouden enkele fouten in verbeterd zijn maar heb deze druk dus nog niet gelezen.

Ik geloof ook niet dat al die interviews en 'feiten' waar zijn, en wat dan nog, who gives a fuck.

Gewoon lekker je Burzum ceedeetje opzetten en meebrullen.

(en als je je bord leeg eet, mag je ook nog een kerk in de fik zetten )

Dit slaat nergens op.

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 29-05-2003 20:42 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.

Lies
Usericon van Lies
Posted 29-05-2003 22:42 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 20:42 schreef Ragnarok het volgende:
http://www.zombiebloodbath.com/news5.html

Haha, zal fantastisch worden zo...

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-05-2003 22:58 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Het is echt een super slecht boek. Zo slecht geschreven dat ik hem niet eens uit heb gelezen.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-05-2003 22:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 22:58 schreef Dunne_Hein het volgende:
Het is echt een super slecht boek. Zo slecht geschreven dat ik hem niet eens uit heb gelezen.

Heu, dat viel toch wel mee? Ik vond het best okee, die Moynihan vond ik niet echt een slechte schrijver.

Ik vond het wel wat te sensatiebelust, maar om nu te zeggen dat het complete bagger was, nee. Teveel Vikernes en teveel brand/vuur/bloed/dood, dat wel.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-05-2003 23:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 mei 2003 22:59 schreef Dwaallicht het volgende:
teveel brand/vuur/bloed/dood, dat wel.

dat kun je nooit teveel in een boek hebben.

maarre, ik heb het ook ooit gelezen, vond het geinig om te lezen en dat was het.

Oud Vuil.

Hub de Gallier
Posted 30-05-2003 10:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Puur sensatie waardoor het oog op de werkelijk verloren is gegaan

R.
Usericon van R.
Posted 07-07-2003 22:55 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Zal iemand toevallig een webschijt waar dit boek in html/tekst staat met mij willen delen, aangezien ik krap bij kas ben en dit boek erg graag zou willen lezen.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 07-07-2003 22:58]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com