IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Exmortem Vorige pagina | Volgende pagina
mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-04-2003 22:16 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 april 2003 22:04 schreef Heer Krieg het volgende:
Beste mörke, ik dacht dit alleen te horen vanwege de enorme snelheid en de smerige gitaren, maar misschien heb je wel gelijk.
Maar Pestilence empire is toch echt duizend maal beter. En nu al een klassieker in de genre.

Kzal hem eens gaan luiteren

Dit slaat nergens op.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-04-2003 23:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En hij wordt verdomme steeds beter ook! Damn, wat een schijf. Dit blaast echt alles omver
Wel vaker luisteren (met de volumeknop driekwart)

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-01-2005 13:05 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 14 april 2003 23:33 schreef NecRobert het volgende:
En hij wordt verdomme steeds beter ook! Damn, wat een schijf. Dit blaast echt alles omver
Wel vaker luisteren (met de volumeknop driekwart)

Nihilistic Contentment bedoel je?
(Pestilence Emire moet ik nog wat beter luisteren..heb ze net)
Zo zEG! Deze plaat beukt echt hard. Wat ik me van Berzerker legions herinner was, nogal de snelheid van de drummer. Deze plaat is natuurlijk ook behoorlijk snel alleen, meer uit gedacht. De nummers zijn toffer geschreven en klinken logger, zwaarder en harder op je bek IMO

Wat ik uit het boekje opmaak is dat ze gebruik maken van en sessie drummer. Am i Left?

Suck my piss

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-01-2005 13:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Heb de promo ook al een aantal weken, het klinkt wederom niet verkeerd

"This one is older than shit, heavier than time!"

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-01-2005 14:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 13:05 schreef skullfuck het volgende:
Nihilistic Contentment bedoel je?
(Pestilence Emire moet ik nog wat beter luisteren..heb ze net)
Zo zEG! Deze plaat beukt echt hard. Wat ik me van Berzerker legions herinner was, nogal de snelheid van de drummer. Deze plaat is natuurlijk ook behoorlijk snel alleen, meer uit gedacht. De nummers zijn toffer geschreven en klinken logger, zwaarder en harder op je bek IMO

Wat ik uit het boekje opmaak is dat ze gebruik maken van en sessie drummer. Am i Left?
Ten eerste check de datum van mijn post (ik had het dus over Pestilence Empire).
Het drummerverhaal is een beetje vaag (zie recensie op frontpage + reacties). In de bio en op de website van hun label Wicked World staat dat Reno het album heeft ingedrumd. Op de Exmortem website staat Michael. Wat ik iig zeker weet is dat ze nu een gloednieuwe drummer hebben genaamd Morten Siersbaek.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-01-2005 14:22 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 29 januari 2005 14:19 schreef NecRobert het volgende:
Ten eerste check de datum van mijn post (ik had het dus over Pestilence Empire).

ergens wist ik het wel hoor Info was welcome. Dank

Edit, ik moet de frontpage vaker lezen..

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-01-2005 14:24]

Suck my piss

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-03-2005 21:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Berzerker legions vond ik altijd wel een lekker, snelle death metal plaat. Nooit echt meer gevonden dan dat. Pestilence empire viel me daarna wat tegen. Het kwam allemaal te klinisch op me over. Een kille productie en een hoop technisch gefreak maar geen echte nummers en geen sfeer.
Nihilistic contentment is daarintegen een geweldig death metal album. Nogsteeds spelen ze snelle death metal maar deze keer hebben de nummers ook echt een kop en staart en zijn ze van elkaar te onderscheiden. Ook wordt er gebruik gemaakt van dissonant gitaarwerk en dat levert een hele zieke, duistere sfeer op. Top death metal plaat!

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-03-2005 0:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Pestilence Empire ademt daarentegen weer een wat donkerdere sfeer uit dan de andere 2. Dit blijft toch ook een geweldige plaat imo, mede door de complexiteit waarbij je steeds weer nieuwe dingen ontdekt.
De laatste plaat heeft inderdaad meer pakkende nummers die sneller blijven hangen. Ze maken een meer volwassen indruk, zonder dat ze minder bruut zijn geworden. Gewoon een wereldschijf!

Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 04-03-2005 10:20 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2005 21:23 schreef XnegativeX het volgende:
Berzerker legions vond ik altijd wel een lekker, snelle death metal plaat. Nooit echt meer gevonden dan dat. Pestilence empire viel me daarna wat tegen. Het kwam allemaal te klinisch op me over. Een kille productie en een hoop technisch gefreak maar geen echte nummers en geen sfeer.
Nihilistic contentment is daarintegen een geweldig death metal album. Nogsteeds spelen ze snelle death metal maar deze keer hebben de nummers ook echt een kop en staart en zijn ze van elkaar te onderscheiden. Ook wordt er gebruik gemaakt van dissonant gitaarwerk en dat levert een hele zieke, duistere sfeer op. Top death metal plaat!

Ben ik helemaal met je eens!

Dit rost je buren het bed wel uit!

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 29-06-2005 23:54 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

08.09.2005 TBA NL
09.09.2005 Little Devil Tilburg NL
10.09.2005 Metropool Hengelo NL
11.09.2005 Staddijk Nijmegen NL

Support: Arminivs

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-06-2005 23:56 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2005 23:54 schreef Buried_Alive het volgende:
09.09.2005 Little Devil Tilburg NL

Heerschband! In de LD ben ik erbij.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-03-2007 10:23 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Berzerker Legions en Pestilence Empire draaien nog regelmatig rondjes in mijn cd speler. Hun laatste werkje moet ik nog steeds een keer aanschaffen.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-03-2007 12:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de laatste is zeker aanrader idd

lekkere grunt

signature

Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 09-11-2008 15:27 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Er staan 2 nieuwe nrs op hun myspace. Klinkt veel belovend. De duistere Immolation sfeer bevalt mij heel goed. Ik "vrees" dat ik Funeral Phantoms ook maar aan de collectie moet toevoegen.

www.myspace.com/exmortem

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-11-2008 15:29 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Wow, gaaf. Album van dit jaar?

Judas Spritz
Posted 09-11-2008 15:32 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2008 15:29 schreef Dentz het volgende:
Wow, gaaf. Album van dit jaar?

Ja, 27 oktober uitgekomen via Mighty Music. Heb hem nog niet in de platenzaak zien liggen.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-11-2008 15:34 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Bij Bol pas leverbaar vanaf 28 november. Eerst maar downloaden.

Judas Spritz
Posted 09-11-2008 15:38 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2008 15:34 schreef Dentz het volgende:
Bij Bol pas leverbaar vanaf 28 november. Eerst maar downloaden.

Dan pas? Kut! Bij Displeased is ie ook nog niet binnen. Laat even weten hoe de rest van de plaat is als je hem gedownload hebt. De reviews die ik lees beloven veel goeds.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-11-2008 15:44 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

De bekende torrent boeren hebben hem nog niet. Dan maar blind bestellen.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 29-11-2008 11:15 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik heb het album uit 2008 net gedownload.

Erg lekker wederom.Niet vernieuwend ofzo....maar dat maakt niet uit verder.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-11-2008 12:20 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2008 11:15 schreef Black Jew het volgende:

Erg lekker wederom.Niet vernieuwend ofzo....maar dat maakt niet uit verder.

Had ik wel verwacht. Maakt ook niet uit, zolang hetgen wat ze doen maar goed is. Wel benieuwd, ligt die in de lijn van zijn voorganger?

Judas Spritz
Posted 30-11-2008 14:27 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2008 12:20 schreef Dentz het volgende:
Had ik wel verwacht. Maakt ook niet uit, zolang hetgen wat ze doen maar goed is. Wel benieuwd, ligt die in de lijn van zijn voorganger?

Ik heb hem ook gedownload. Klinkte inderdaad erg lekker. Een tikje eigenzinniger dan de vorige platen. Ook meer logge trage stukken en een lekker duister Immolation sfeertje (dissonante riffjes). Gave drumsound ook. Funeral Phantoms moet ook maar aangeschaft worden. Waarschijnlijk wordt dit mijn favo Exmortem plaat.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-12-2008 12:01 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 29 november 2008 12:20 schreef Dentz het volgende:

Nee, absoluut niet.

Ik had me eigenlijk voorgenomen geen nieuw Exmortem album meer aan te schaffen. Ik heb Berzerker Legions en Nihilistic Contentment. Pestilence Empire heb ik een tijdje geleden weg gedaan omdat ik die te inwisselbaar vond met Nihilistic contentment. Ook het clinische geluid van Pestilence empire en Nihilistic contentment vond ik niet echt geweldig.

En nu is daar dan Funeral phantoms...

Nou, reken er maar op dat ik dit album ga aanschaffen! Exmortem heeft het roer omgegooid. Het clinische geluid heeft plaats gemaakt voor een zompig, donker geluid. De snelheid is een stuk terug geschroefd en de algehele feel is een stuk donkerder en minder hektisch dan hun vorige werk.

De Denen zijn op dit nieuwe album duidelijk geinpireerd door Morbid angel ten tijde van Blessed are the sick en door Immolation. Maar ook hoor je hier en daar Celtic frost invloeden. Het doet me zelfs heel in de verte denken aan de laatste Mayhem, qua sfeer.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-12-2008 13:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

matig album van een matig bandje.

Fuck the world and fuck you

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-12-2008 13:26 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ga jij als-je-blieft weer lekker tergend slechte mosh bandjes luisteren.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com