|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeggen dat je iets niet goed vindt is nog tot daar aan toe maar dan moet het wel gegrond zijn. Als de nieuwe Exmortem al ergens een rip-off van zou zijn (wat niet zo is) dan zou het nog eerder van Immolation zijn dan van Morbid angel. En dan nog...Morbid angel heeft al jaren geen goed album meer uitgebracht. Ze laten de markt zelf braak liggen. Liever een goede kopie dan het slechte origineel. Maar nogmaals, Funeral phantoms is absoluut geen kopie van Morbid angel. Dus eerst luisteren en daarna pas kritiek uiten. En dan graag fatsoenlijk onderbouwt en niet zomaar wat roepen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nu vraag je toch het onmogelijke van mental, XnegativeX. |
|
quote:Ja, dat is namelijk net zoiets als van jou goede grappen verwachten. Fuck the world and fuck you |
|
Goed argument. |
|
Giseren "Funeral phantoms" even binnengehaald, en ik vind het echt een geweldige schijf. De Morbid angel invloeden hoor ik wel degelijk, maar ik vind dat totaal niet storend om dat "Blessed" en "Covenant" van MA tot mijn favorieten behoren. Maar, damn, wat een vette schijf. Deze gaat zeker onder de kerstboom eindigen dit jaar! |
|
nog steeds geen reünieplannen? signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |