|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ventje zat bij mij op school. Best wel heel ernstig verkankerd is dit allemaal. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ziekelijk |
|
|
|
Tsja, ik neem aan dat die man zo snel geen sneeuwballen voorhanden had? Dit soort dingen ga je dus krijgen als de politie meer met parkeerbeleid en snelheidsovertreders bezig is dan met de veiligheid van de burgers die ze zouden moeten beschermen. Ach ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik kan helemaal nix meer uitbrengen godverdomme! |
|
kheb al gelezen dat dat jochie is overleden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: stil maar zm |
|
gaat nergens meer over tegenwoordig Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: dat stond al in de post |
|
quote:Ik heb dat ook gelezen, Hein. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: maak er maar een grapje van |
|
quote: Ooops, sorry I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: is ook geen grapje ik vind het hartstikke erg dat zulke dingen kunnen gebeuren! |
|
quote: Er zit ook iets goed mis als je vanwege een sneeuwbal op je auto mensen neer gaat schieten. Ik ben niet snel voor de doodstraf maar in dit geval wil ik wel een uitzondering maken. Maar het is dan ook veel te makkelijk om aan wapens te komen tegenwoordig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
het is toch gewoon te ziek voor woorden? ik bedoel wat is een SNEEUWBAL nou? damn... hij had die jongen best met rust kunnen laten, zo erg is een sneeuwbal toch niet? |
|
quote: Met rust laten?? Iig had ie ff kunnen vertellen dat ze uit moeten kijken, plotseling een sneeuwbal op je voorruit is ook niet goed voor de verkeersveiligheid. Maar meteen erop los knallen...... Kankerzooi ook. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Gebeurde er een paar maanden niet iets soortgelijks ?? Bericht komt me nog al bekend voor namelijk. Enne.. natuurlijk verschrikkelijk dat zoiets gebeurd, geeft precies aan hoe het gesteld is met de mensen. Zint het ze effe niet, bam, dood jij !!! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote:Iedreen reageerd anders, maar wacht eens tot jij een auto hebt, waar je belachelijk veel voor moet betalen, en kijk of jij het leuk gaat vinden om sneeuwballen tegen je auto aan te krijgen. Nee, het is nog geen reden om een ander kapot te schieten, maar het is wél vernieling van andermans eigendommen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
*zucht* En ik wil ooit kinderen op deze wereld zetten....I think not. Op deze manier wordt de mens een met uitsterven bedreigd ras: niemand wil het kinderen nog aandoen om in deze wereld terecht te komen...Maargoed, not that the extincion of human kind is a BAD thing... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Hmm, zal ik maar proberen voor een keer mijn ratio te gebruiken? nee. dit kan ik echt niet begrijpen. |
|
Is zo .. Maar om dan iemand of te knallen gaat ook wel weer ver. Is weer gevolg van het afnemend verantwoordelijkheids gevoel van mensen, en dan met name ouders en justitie |
|
13...da's even oud als mijn zusje!!! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Tjah, het slaat gewoon nergens op. En wat greycloack zegt; vernieling van een auto ? Denk je nou werkelijk dat die kinderen met het gooien van die sneeuwbal het vernielen van die auto als doel hadden ? Nee, dat denk ik niet. 't is gewoon idiot. Is er overigens al iets bekend over de afkomst van de automobilist ? Ik, Wil Schuurman |
|
Bang dat het een buitenlander is zeker ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: ik heb zo me vermoedens die ik natuurlijk niet mag uiten hier.. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |