|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
fijne opmerking... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Bedankt mensen dat jullie zo serieus reageren maar niet heus! wij zitten hier met een serieus probleem en hebben onze redenen om dat niet op dit forum neer te zetten. Omdat we dan waarschijnlijk een hoop onzin reacties krijgen van mensen die dit niet snappen. Achteraf maar beter dat ik het niet heb neergezet want zelfs nu al lopen jullie alleen maar te ouwehoeren. En nee, natuurlijk hebben wij geen email of telefoonnummer van haar anders ga ik dat hier niet vragen! Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Misschien wil je haar wel verkrachten, wie weet. Zolang ik niet weet waarom je haar zoekt, zoek ik niet mee. |
|
quote: welke bedoel je eigenlijk ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: deze... sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Vaag verhaal.... Maargoed ik ken dr niet dus kan jullie toch nie helpen |
|
quote: inderdaad... Je moeder. |
|
quote: ik begon al te denken dat het aan mij lag Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik zou zeggen ga naar Bibelot, (daar was het toch?) En vraag rond Dit slaat nergens op. |
|
quote: En dan zeggen dat ik een fijne opmerking maak....... |
|
quote: ja joh... euh... zo gaat dat Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
wij zijn hier gek op lange verhalen!!! kom maar op... quote: If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:ik wil me nergens mee bemoeien maar, als jij ze dan weer es tegen komt kun je op zijn minst haar aanspreken,en zeggen dat ze gezocht word,geef haar anders het mail adres of tel.nr. van die gast die haar zoeken zodat ze zelf contact kan zoeken |
|
quote: opsporing verzocht?...... |
|
quote: Ik ken haar alleen van zien, damn als ze er uit ziet als een zwerver gaak dr echt niet aanspreken en zo vaak zie ik haar niet. Als ik niet weet waarom ze gezocht wordt ga ik echt niets zeggen. Strax willen die mensen met haar afrekenen ofzo... En hee als je je nergens mee wilt bemoeien doe het dan ook niet "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
*kijkt naar foto* Hoe bedoel je zwerver?Kijk eerst naar jezelf voor je iemand afkraakt.Bah! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: LoL Ik weet hoe zij eruit ziet,maar goed daar gaat t niet op. Maar om hetgene waarom ze haar zo nodig willen hebben. Dan komen ze zelf maar naar bibelot "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Waarom noem je haar dan lelijk en zwerver als het daar niet omgaat? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Misschien wordt ze gezocht omdat ze is gaan zwerven. Dat zou een verklaring kunnen zijn. |
|
quote: Weer dat soort loze opmerkingen .Wat maakt het eruit hoe ze eruit ziet.Misschien is ze wel erg aardig maar daar zal je met zo'n instelling nooit achter komen.Het gaat er niet om hoe ze eruit ziet.Het gaat erom dat die gasten haar zoeken! |
|
het gaat erom dat ze niet willen zeggen waarom ze haar zoeken... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ja wat arachnia zegt klopt ja! Maar ik zal ze ook wel helpen als dat lukt. Heb hun adressen neem ze van het weekiend mee en mocht ze daar zijn zalk ik hjet briefje aan haar geven an vragen of ze hun wilt meelen. OK? Klaar dus! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Kijk zo ben ik zelfs tevreden over je.Goed werk |
|
quote: Ik ben heus wel beetje lief hoor , maar ben gewoon nieuwsgierig waarom ze haar nodig hebben en niet willen vertellen waarom... Strax doen ze haar iets aan ofzo, en dat verdient niemand "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |