![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ze zijn dr gewoon kwijt.. ik ben ook iemand kwijt ![]() ![]() |
|
Ik hoop echt dat haar niets wordt aangedaan ofzo..ik vind het echt zo'n vreemd verhaal ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Ben het met je eens,ik vind het wel vreemd hoor maar ik ga liever uit van het goede in de mens en niet meteen van dingen als verkrachting. ![]() |
|
quote: Met zo een houding ga je op een dag toch eens wakker worden met een geweldige pijn in je hol. ![]() ![]() |
|
quote: Bied je je aan?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Dat ik van het goede in de mens uitga hoeft niet te betekenen dat ik me ongewenst laat palen.... ![]() |
|
Mijn punt was dus: Door mensen te betrouwen ga je dikwijls lelijk bezeikt uitkomen. OK, niet iedereen is slecht, maar de meerderheid van de wereldpopulatie bestaat toch uit klootzakken, gespuis en ander ongedierte. ![]() |
|
quote: das waar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Zwartkijker. Wees blij!! ![]() Ik ben blij, en ik luister naar de bee gees. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: jij bent wat vergeten ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben blij. t is namelijk ( bijna) week-end. Tijd om dat ongedierte een beetje te gaan uitlachen op café. ![]() ![]() |
|
Even voor de duidelijkheid.. Ik ben gevonden!! ![]() Verder interesseert het mij vrij weinig hoe ik eruitzie mensen die mij niet mogen op het eerste gezicht blijven lekker uit mijn buurt en om gebrek aan POSITIEVE ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Leuk dat je terecht bent ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
SLOTJEUH ![]() |
|
En wat was er nou aan de hand? ![]() |
|
Er is niets belangrijks aan de hand voor zogenaamde buitenstaanders want die begrijpen er toch niets van.. dat blijkt wel uit de reacties van sommige "onnadenkende" mensen die er gelijk allerlei onzin uitflappen.. Maar laten we het erop houden dat er geen sprake is van een afrekening of brute verkrachting en al dat soort narigheid ok??!!?? Trouwens bedankt nog voor de normale en leuke reacties (degene die ik daarmee bedoel weten wel wie het zijn) ![]() ![]() ![]() |
|
Slotje! ![]() |
|
quote: Als je er geen commentaar op wilt hebben, post het dan ook niet op een forum En nu dichtmieteren dit topic ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |