|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Klote kut spider queen . |
|
quote: die heb ik nog niet gezien, doettie je de das om? Oud Vuil. |
|
quote: Zij. En er komen allemaal andere spinnen bij de hele tijd. En het loopt ook niet echt lekker bij me, dit spel. Maar het is wel OK. Maar die pleurisqueen gaat ZO HARD STERVEN (ergens volgende week, vermoed ik). |
|
Is het nou eigenlijk dezelfde engine als 2k3?? Of is deze nog zwaarder?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Volgens mij is het dezelfde engine, maar alles ziet er zoooooo vet uit. Grote landschappen worden zonder horten of stoten (mits je in het bezit bent van een aardige pc) vertoont. Ik heb spel uitgespeeld in 1 dag, het is dus veeeeeeel te kort. Ik hoop dat ze snel met mods en een gratis uitbreiding komen, want dit spel is een aanfluiting voor de gehele Unreal serie ! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
wacht maar tot doom 3! "hahahahaha" en natuurlijk Quake IV! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Idd, Doom III gaat vet heerschen Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
de engine is wat aangepast, het is niet helemaal hetzelfde als ik het goed heb. Ik heb em kort geleden uitgespeeld en ik moet zeggen dat het wel aardig was, niks bijzonders, maar een aantal missies zijn wel leuk en grafisch is het allemaal zeer mooi gedaan! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hehe Dwaal doodgegaan bij de spiderqueen?? *pief paf poef* and she's down.. |
|
kheb nog geen spider gezien. die zijn natuurlijk allemaal veuls te bang voor mij. ik vind het een geweldig spel, maar stiekem had ik er toch meer van verwacht. naja, doomIII zal zeker heerschen..... .... hoop ik. Oud Vuil. |
|
Dan ben je nog niet ver dus die spin komt nog wel... ik ben niet zo weg van 't spel, maar 't ziet er wel mooi uit verder.. |
|
ik doe altijd gruwelijk lang met dit soort spellen, check elk plekje, heeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig elk hoekje om, en wentel me in de pracht der graphics. ik hou dan ook absoluut niet van dat snelle multiplayer gedoe. rustig aan. Oud Vuil. |
|
|
|
quote: Ouwe lul. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: okeej, dat wel, had ik al verteld dat ik standdard alleen op easy speel? waar blijft de eerste shooter waar je ook met een rollator aan de gang kunt? Oud Vuil. |
|
quote: 'Huise Roest Rust Holokaust', ken je die? |
|
quote: heb ik wel van gehoord, die is toch voor 65+, xxxxxx-rated? gaafh. Oud Vuil. |
|
Kvond hem in eerste instantie ietwat tegenvallen (te hoge verwachting?!) maar gaande weg vinnik um toch wel erg gaaf. Dutch Assault |
|
Zeg, zijn er meer mensen bij wie het spel om de 5~15min. crasht?? Ik word er zo moe van. Heb vannacht de hele nacht Memtest86 laten draaien en mijn RAM is 100% in orde. |
|
bij mij loopt ie inderdaad ook na een tijd vast.. half uur ofzo... niet erg hinderlijk hier, hij valt gewoon uit.. |
|
Jip, hier ook wel vaker. |
|
Doe je EAX uit, daar crasht ie bijna bij elk systeem op! Bij mij ook. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Bedankt voor de tip. Ik zal het next time proberen. Mij bekruipt het gevoel dat U2 versneld de deur uit is ge-pusht want er mankeert meer aan het spel; fout "clippen" met deuren en muren, schoten die zich in de lucht "te pletter slaan", niet geleidelijk "pannende" L/R geluidsbronnen (= je hoort OF links OF rechts wanneer je je draait) en meer.... |
|
Er is inmiddels een "voorlopige" EAX patch, aan een volledige patch die wat meer foutjes moet fixen wordt gewerkt. Unreal II EAX Patch GAMERSHELL |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |