|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat Aida wijf is me wel een lekk0r ding. (...teach her to drive the joystick in her bunk tonight) |
|
ik vond deel1 nogal saai, duurde telang en er gebeurde niks. Deel2 heeft veel meer een verhaal en een doel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Lekker lijfje heeft ze wel ja, maar een lelijke tattoo, een lelijk kapsel, en belachelijke lippen . En dat geheupwieg is vooral erg grappig Het straalt allemaal de typische gayheid uit waar 13jarige gamers (of zo) voor vallen, net als die prachtige dialogen trouwens. Gelukkig heb ik al vijf artifacts, zijn we daar binnenkort ook weer vanaf . |
|
quote: Zou ik niet doen. Ik zou gewoon "half-life'(nog) eens spelen. Dat is toch een van de meest briljante spellen ooit potverdriedikkeme. Of anders natuurlijk Rayman 3-D |
|
Half-life is gaaf ja . En het enige spel dat ik op enige regelmatige basis speel (een keer per week of zo) is Natural Selection, de meest heerschende half-life mod ooit: http://www.natural-selection.org Kom het testen bij cs.mofo.nl:27025 (en eerst langskomen op het forum via http://cs.mofo.nl , is leuk ende gezellig, en dan kan je ff checken of er mensen op de server zitten) |
|
ja hoor, het is weer zover, ik zit VAST. ik zit bij die nuclear plant, heb dat ding aangezwengeld, en nou weet ik niet meer wat ik moet doen. die vent van het videobewakingssyteem is net dus gekilled, en de reacor heeft buitenaards leven ontdekt in de reaktor. ben alle deuren al in geweest, zelfs een ontsnappingsluik gevonden, maar toen??? argh, moet ik weer mappen op papier gaan uittekenen. Oud Vuil. |
|
Gvd, zit je DAAR PAS ?????????????? Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik vind em idd toch wel leuk worden. Ik ben nu bij dat stuk dat je die technician moet verdedigen om die data te halen. |
|
quote: erg leuk voor je dat je daar al bent, maar... HELP ME NOU!!!!! Oud Vuil. |
|
quote: Oh... je moet die reactor openmaken. Nadat het mannetje gedood is en die engerd naar beneden is gesprongen, kan jij idd een beetje in dat complex waar dat jochie zat, rondlopen. Ergens vind je een button om de reactor open te maken, volgens mij. Vervolgens ga je terug naar buiten en spring je naar beneden die reactor in (ik heb niet naar ladders of liften gezocht, gewoon springen ). Dan moet je die engerd doodmaken, artifact pakken en dan ben je een stoere pik. |
|
kijk, aan dwaallicht heb je tenminste wat. ik heb idd in dat gebouw 2 knoppen omgezet om de reactor * INTO THE REACTORRRRR - Carnivore + aan te zetten, nu moet er dus ergens een button zitten, om dat rooster open te pletteren? okeej dan, thanx ! Oud Vuil. |
|
Dat weet ik niet meer helemaal precies. Het is ook alweer een week of zo geleden . Eh, volgens mij maak je met een knop die reactor open, of zo. Of neem anders ff een kijkje daar, misschien kan je er alweer inspringen? |
|
Het spel is idd erg kort zeg!! Ik vond het einde wel OK. Het beste stuk uit die hele slome pleurisverhaallijn komt daar naar voren. Ook wel (een klein beetje dan) hectisch. Maar, uiteindelijk, veel te makkelijk, veel te kort, veel te lam verhaal, maar het ziet er poepiegeil uit. Echter, Epic/Legend Entertainment doet een beetje stoer van 'nieuwe dingen in een single-player shoot'em up' zoals mensen begeleiden, en doelwitten verdedigen, zo van 'het is anders dan een normale single-player shoot'em up' maar eh, Half-life had dit natuurlijk allang. |
|
hoe kennnen jullie zo ver komen hey?? beetje snellen pctjes? HEERSCHT |
|
hmmz, ik ben nog niet verder gegaan na die spiderqueen, maar als Dwaal em zelfs al heb uitgespeeld zal 't niet lang meer duren dak verder ga |
|
die dude die je speelt loopt trouwens als een aars zeg zelf met autorun gaat die dude zo langzaam als een deurknop..terwijl die space monkey krengen dik snel zijn w HEERSCHT |
|
quote: Hehe. Die Spider Queen vond ik het moeilijkste uit het hele spel (dat wil zeggen, daar ging het de eerste keer wel mis). Ik ben echt niet goed of zo (witness @ de ZM Unreal Tournament server), maar het is gewoon poepie makkelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 17-02-2003 22:03] |
|
quote: er zullen wel een hele rits nieuwe levels etc komen. Oud Vuil. |
|
Hoelang is het nog na die spider queen? |
|
Mmmmja die Spider Queen is nog vrij vroeg... ik denk dat je dan op een vijfde of zo van het spel zit, zoiets. |
|
oww, nog wel een stukje te gaan dan |
|
dan al op een 5e tering, da's een introtje man!!! morge maar es uitspelen dan.. |
|
ow, dan heb ik nog wel een half jaartje of langer te gaan. Oud Vuil. |
|
Die spider queen is heel makkelijk, gewoon bovenaan die pijpen staan, die 3 daar waar je binnenloopt. En dan maar granaten loppen naar beneden, ff wat knallen. Dood, simpel als wat, ze kan namelijk niks doen als je daarboven zit "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |