|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind die nieuwe wel aardig, maar iets te tralalie tralala. Ga hem weinig draaien ben ik bang. |
|
Iemand Stronghold Oath Bound Nightshade Forests Lost Tales Let Mortal Heroes sing your Fame hebben? Kost geen moer. CDs. |
|
quote: Interesse. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
nieuwe is te doen. Niet waaw, wel nice signature |
|
Als ik het goed begrijp kun je dus alleen maar aan die twee bonus tracks komen wanneer je of die suffe box koopt of vinyl koopt? Er komt geen normale CD met bonustracks zonder vlag, ketting en patch? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vrij terecht wel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Juist niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zeker wel. Deaud aan de commies! Niet voor niets zo'n belachelijk hangertje gekocht. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Wat hebben commies er precies mee te maken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De nieuwe Summoning is ondertussen al gelekt, volgens mij met bonus nummers. Een aantal staan al op youtube. Zelf heb ik hem nog niet gedownload. Wel een liedje op youtube geluisterd, White Tower. De lijn van het vorig album (Oath Bound) vond ik in dit nummer wel voorgezet, toch is er wel verandering in te speuren. Vond het weer een heerlijk nummer, dus ik ben benieuwd naar de andere nummers. euu? |
|
Jammer van het lekken van die bonusnummers. Laat ecommies toch eens ergens voor betalen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nog een paar kansjes gegeven. Driemaal raden wat ik er van vind |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-04-2013 14:35] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-04-2013 14:35] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-04-2013 14:35] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-04-2013 14:35] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-04-2013 14:35] |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-04-2013 14:35] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-04-2013 14:36] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Volgens mij nog nooit een nummer gehoord van deze band. Wel een leuk topic om te lezen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jawel. Toen je vroeger je eerste Casio keyboard had heb je dit gehoord. De dag die je wist dat zou komen. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-04-2013 6:28] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 29-04-2013 13:38] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Gisteren binnengekregen, staat nu voor het eerst aan. Op het eerste gehoor klinkt "Old Mornings Dawn" als erg in het verlengde van "Oath Bound"; wellicht iets té gezien de zeven jaar die het geduurd heeft, je vraagt je af wat ze in sauronsnaam gedaan hebben die tijd. Aan de andere kant is "Oath Bound" mijn persoonlijke favoriet, waardoor er voor mij eigenlijk niet veel aan de hand is. Vrolijke martial-percussie, vriendelijk/soft D&D-sfeertje, epische, keyboard georiënteerde composities, eigenlijk dus gewoon wat je gewend bent en verwacht. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |