|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Te gemakkelijk in het gehoor? Te goeie melodien zeker... In Summoning zit een stijgende lijn. Let Mortal Heroes Sing Your Fame vind ik de beste cd, daarna de voorganger Stronghold. Maar elke cd heeft wel zijn goeie nummers. Prachtband. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik kan eigenlijk niet kiezen wat ik nou de beste Summoning plaat vind. iig Dol Guldur, Stronghold en Let Mortal Heroes Sing Your Fame en ook de mini Nightshade Forests vind ik de beste. Minas Morgul is natuurlijk ook heel gaaf, terwijl Lugburz weer hele andere koek is. De laatste mini (met oude instrumentale nummers) Lost Tales viel me enigszins tegen. Stronghold heb ik iig het vaakst gedraaid van allemaal. De productie is elke CD weer iets helderder geworden. Dit heeft op de kwaliteit van deze muziek eigenlijk geen invloed gehad. Elke plaat heeft wel weer zijn eigen karakter hierdoor. Wat een ontzettende heerschmuziek is dit toch... *kippenvel-smiley* Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee die nieuwe mini-cd ben ik ook niet van onder de indruk. Jammer wel. Maar goed, het waren ook oude nummers dus is het hopelijk niet representatief voor ander nieuw werk. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik vind Let Mortal Heroes... echt een superplaat. Kan m niet vaak genoeg horen. Stronghold vind ik wat minder. Waarom gaan die gasten nooit toeren ofzo? Dat zal helemaal heersend zijn. |
|
Magistrale titel: The Rotting Horse on the Deadly Mountain! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Da's juist ook wat ik vind. Alles goed behalve Stronghold. |
|
quote: Detail: het is 'The Rotting Horse on the deadly GROUND' |
|
Summoning is erg goed! |
|
Complexe muziek, erg goed en sfeervol. Een aanrader What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
*schop* Dit is denk ik toch wel 1 van m'n favo-bands (ben het de laatste tijd weer ERG veel gaan luisteren) ook de sfeer die vastgelegd wordt en "vertaald" worden uit de boeken van Tolkien vind ik erg knap gedaan. Gisteren "Lugburz" besteld! |
|
Ik ken alleen het album Stronghold goed, dat vind ik echt super bruut, geweldige sfeer en goeie productie |
|
Minas morgul is persoonlijk mijn favoriet! Ik heb zelf: Lugburz Minas morgul Nightshade forest Dol goldur Let Mortal Heroes Sing Your Fame Verder heb ik een aantal demo's van bands die een soortgelijke muziek maakt als summoning zelf. Voor degene die hier nog in geintresseerd zijn, ik wil best wel een kopie maken van de cassete. Demo's Druadan Forest - minas tirith (mix van black en ouderwetse techno(!) Druadan forest - Mirkwood ( van ex drummer azaghal, heerschend goed!) Olgerd - ? (Slechte geluidskwaliteit!) Valar - Where dragons forever war (rukdemo van een rukband van een azaghal lid) Ik heb een tijdje dit soort muziek gespaard [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 25-07-2003 23:41] |
|
quote: quote:Ik heb alles op dit moment quote:GRAAG! mail me maar |
|
Wat ik overigens nog niet in 1 van de summoning topics ben tegengekomen is welke stijl dit nu is... Black: Te melodieus? Death: Hahahahaha! Thrash: Zie boven Doom: Te snel? |
|
Welke stijl? Geen. Niet te definieren. Maar wel een "band" welke me nu langzaam uit een stemming haalt waarbij ik me voor de eerstvolgende trein wilde gooien. Ik wil gewoon het volgende Summoning album horen. Stemmige Tolkien-geinspireerde melodieuze black metal met dark wave en synthesizer muziek geladeerde metal misschien? Summoning |
|
U heeft totaal gelijk! Ondefineerbaar (hoewel het bij veel maatschappen onder de noemer "black metal" valt) ik ben zowiezo gek op Tolkien (smartpants: de boeken dus) en ik vond deze band een aantal jaar geleden bij toeval. Ondertussen heb ik alle cd's bij elkaar gezocht en ben erg benieuwd hoe de nieuwe klinkt. Als hij namelijk beter klinkt dan de laatste: HULDE! |
|
Ik ga dit eens aan een vriendin van me laten horen, die totaal nooit naar metal luistert, maar wel gek is van Tolkien/Lord of the Rings. Kijken wat ze zegt, of ze het inderdaad terughoort in de muziek. |
|
Ik denk het wel, maarja; ik ben verstokt aan metal EN aan Tolkien Maar ze hebben vooral met hun laatste album "Let Mortal Heroes Sing Your Fame" goed bewezen dat ze de sfeer kunnen vastleggen! |
|
Elfensteen, ik mail je morgen, ok? Ik ga nu namelijk op bed (morgen weer vroeg aan h't werk...) |
|
haha! is goed! (morgen moet ook ik werken) ik lees het morgenavond |
|
quote: waar het ook onder hoort te vallen.. je moet het tenslotte toch ergens kwijt Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Nu, ik zat dichtbij... Je kan me de bout hachelen! |
|
Cool m,n vriendin is totaal niet metal, maar The Return Of The Mountain King vond ze wel te pruimen This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
door dit topic ben ik eens aan het downen geslagen, kmoet zeggen: wat ontzettend gaaf zeg!! khad er al wel vaker over gehoord maar nooit wat mee gedaan! Nu wel, en ik ben blij!! I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |