|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26018 japanse wetenschap willen een Mammoet klonen. Lukt ze niet denk ik. en als het wel lukt wat dan..? voer voor discussie lijkt me. |
|
ga dan vliegende dino's kloonen |
|
meer eten. |
|
Doet me wel een beetje aan Jurassic Park denken, maar of dit vooruitgang is BLASTBEATS FOREVER |
|
Geweldig! Nu kunnen we alle diersoorten dus zo vaak laten uitsterven als we zelf willen. |
|
ziektes meeklonen? Volgens mij mis je hier s_s. Maar die mammoet kunnen ze wel op de noordpool zitten toch. Is daar ook weer wat meer fauna. |
|
S_S, al brengt dat beest ziektes mee, het gebeurt toch in Japan, andere kant van de wereld, hebben wij misschien wel geen last van Maar ja, best zinloos op zich om dat beest te klonen. Misschien handig om te onderzoeken hoe die beesten leefte, maar verder? |
|
Ze gaan uit de dna van dat beest klonen geen virussen. |
|
Het is op zich geweldig! Maar ik vind niet dat wij als een soort God moeten gaan leven... Niets heeft het eeuwige leven dus als de tijd van de mammoet voorbij was, waarom zouden WIJ er dan voor zorgen dat dat beest weer terugkomt? [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 08-02-2003 13:19] FREEZE |
|
quote: Maar stel dat er in dat DNA van dat beest een Virus zit? |
|
quote: sinds wanneer kan dat? |
|
quote: weet ik veel, heb er niet zoveel verstand van maar dat beest kant toch aan een ziekte gestorven zijn waardoor het in het DNA komt, of kan dat niet? |
|
quote:Tuurlijk niet, neem je biologie boek is door. |
|
quote: heb geen biologie meer |
|
quote: Moordlustige Hamster heeft geen biologie meer ... Ik daarin tegen wel, en inderdaad: een virus kan niet zo maar in het DNA van een beest komen... tenzij dat DNA is gemuteerd, dan kan het wel weer FREEZE |
|
quote:Dat mag ik hopen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hmpff, ik graaf ze liever op wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dit is leven creeren om het vervolgens op te sluiten.. Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip. |
|
Ik zou het wel vette humor vinden als ze een virus 'wakker' maken dat gewoon een flink deel van de mensheid afmaakt. Dat zal ze leren stelletje prutsers |
|
mjah wat zal ik dr over zeggen.. ookal zou je het er niet mee eens zijn, je kunt er toch lekker niets ana doen. dus... laat maar gaan zouk zeggen |
|
LOslaten dat beest |
|
quote: a la "de beproeving" of "the stand"van stephen king :D wat een gave idee-en... sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
jah loslopende mammoet is wel hip, doe ook maar weer een sabeltandtijger ofzo erbij |
|
Dit is weer typisch zoiets dat totaal niet nodig is, maar puur om een daad te stellen, "kijk eens wat wij kunnen!". Leave the long-lost past alone! En doe iets beters met dat geld en die kennis. |
|
en wat komt hierna? De uitgestorven dodo klonen? Dino's? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |