|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijkt me op zich best humor als na wat klonen de dino's weer de Dominant Species worden Zenial |
|
Ja, fijn. Kunnen ze gelijk Bush opvreten! Zal wel niet smakelijk zijn. |
|
Sorry....! |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: daar dacht ik nou ook meteen aan toen ik het las... |
|
Ach Jurrasic Park was best een leuke film, dus dit moet dan ook genoeg materie hebben voor nog meer vervolgen!!! |
|
Ik vind het een mooi initiatief. De wereld ( lees: maatschappij) is toch al te rot om te redden. Kunnen ze net zo goed wetenschap gebruiken om van deze nutteloze dingen te doen. Een beetje decadent doen hoort erbij, zo dicht bij Ragnarok. |
|
quote: Olifanten leven in de bush (of hoe je dit ook schrijft) Overigens, als er ooit een Mammoet wordt gekloond hoop ik dat de eerst vette mammoetendrol boven op de kop van Bush en/of Balkenende zullen vallen. |
|
quote: heel weinig kans lijkt me zo. vind het wel een goeie zaak, da t klonen scheelt heel veel, donoren, eten medicijnen enz enz... jurasic park... SF or reality? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Misschien een idee om helemaal niet te klonen......... Blinded by Fear of Life... |
|
Blonde mannoets met blauwe oogjes. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
cool man, cloon een mammoet, wat holbewoners, zet daarbij wat sabeltandtijgers, een paar van mijn collega's en je kan zo de oertijd doen herleven, kicken !!! E.T. zonder beltegoed is nooit grappig |
|
quote: NEE, er kan geen virus in DNA zitten, wat wel kan is dat er virus DNA in het DNA van de mammoet gebakken zit. Dan zouden levende Mammoet cellen virusjes kunnen gaan bouwen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |