|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.mystifier.com.br/ Dit is dus gewoon een black metal band met 3 zwarte leden! Heb er een mp3 van, klinkt behoorlijk vaag, op het absurde af. Iemand anders van deze band gehoord? |
|
Kutband, heb er de dubbelcd van om te Immortal Pride |
|
blasphemy is veel beter... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Duh! |
|
Had vroeger hun "Goetia" CD en nog wat tapes nix bezonder maar in't algemeen wel geinig Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
black metal band met 3 zwarte leden! scheelt enorm in de paint kosten. Oud Vuil. |
|
Sommige mensen nemen alles ook zo letterlijk... nog even en we krijgen een stel lijken dat death metal tracht te spelen... Life doesn't get much better than this! |
|
Negers + Black Metal = OVENS |
|
quote: ? ? ? |
|
quote:Dat was een grapje. Ik ken ze niet eigenlijk. |
|
Helaas is dat geen grap... |
|
quote: Beetje hersenloos grapje als je het mij vraagt! |
|
Dan ben ik in ieder geval niet de enige die hersenloos is! |
|
quote: Nee, er zijn er inderdaad nog meer die domme dingen posten. Maar jij bent er ook goed in! |
|
Insgelijk Inside-Lie! |
|
Heb er een album van op mp3, vond het erg uitzonderlijk kut. Zenial |
|
"Negers + Black Metal = OVENS" luister BLASPHEMY maar eens mannetje.... die band rost nog steeds menig black metal bandje er uit, zeker al die crappy gespeelde ns rommel... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: hoor ik daar een ban? |
|
Niet nodig, ben nl. al weer weg. Negers + Black Metal vind ik hetzelfde als Blanken + Rap: gewoon gaar. |
|
quote: Nu we toch bezig zijn aten we gelijk Beherit met Varathron vergelijken |
|
Black metal en negers vind ik nou ook niet echt bij elkaar passen maargoed.. |
|
"Beherit met Varathron vergelijken " ik had het over NEGERS! ik had ook SUFFOCATION kunnen zeggen, maar das death metal.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Black metal gespeeld door negers vind ik het zelfde als een slimme belg en een eerlijke turk! dat bestaat niet. Immortal Pride |
|
ga blasphemy dan eens luisteren... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
En weer een nutteloze discussie die het forum verder naar de kanker helpt. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |