|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
waarom heet jij glassjaw dat is de meest &*%&$#&#%%$$#% band die er is.... ooit gezien in het voorprogramma van Soulfly wat een bagger Of is je naam niet van de band afgeleid? Welkom op dit formun trouwens Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Stoner rock is veel meer up-beat. Happier. En het heeft ook meer fuzz gitaartjes i.p.v. zware metal gitaren. En wat mij betreft is Jack frost gewoon trage doom die zelfs wel wat van een minder melodieuse My Dying Bride weg heeft. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Als je van stevige heavy metal / true metal houdt: Wizard - Head of the Deceiver Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
true metal ??????????? wtf is dat nou weer voor fucking bullshit .. |
|
wauw, ik hou van stevige true metal |
|
Aanrader: De schijf van Psychic Pawn. Ik wou dat ik die op CD had... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
fans van strakke, steriel klinkende black metal: Tsjuder. |
|
Nou , ermmm, het staat op de sticker op het album: True Power Speed Metal ... ermm, tja, ik verzin het niet hoor hehe, maar het is wel goed Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
De laatste God Dethroned |
|
CULT OF LUNA is de aanrader van dat lijstje! wat een cd, duister, zwaar maar toch zweverig. heb er een recensie voor geschreven op http://www.codex4.org ik vind dit tot nu toe de beste plaat van het jaar en als je van Neurosis of Isis houdt moet je dit zeker checken, persoonlik vind ik dit echt veel beter dan die 2 bands. |
|
quote: Ik heb er ondertussen een aantal gehoord: Deinonychus: Verschrikkelijk heerschende depressieve doom metal. Pracht album! Golden dawn: Ik heb alleen Masquerade gehoord en dat was een bagger album. Symphonische gothic met wat black elementen erin. Verder wel leuk gedaan maar de zang en gitaren zijn gewoon domweg vals. Cult of luna: SUPER!!! Lijkt wel een beetje op Neurosis maar dan beter en zo mogelijk nog grimmiger. Thou art lord: Ook prachtig! Klinkt als een kruising tussen Necromantia en Septic flesh. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Goed dat ik het weet -- ik hou het wel bij 'The Art of Dreaming' dan... |
|
Die heb ik nogsteeds in bestelling staan. Maar jij zou Cult of luna ook eens moeten uitchecken. Ik meen me te herinneren dat je nogal onder de indruk was van Neurosis toch? Probeer deze links even: http://www.earache.com http://www.cultofluna.com I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Yeah, ik heb 'Times of Grace' van Neurosis en die vind ik ERG gaaf. Cult of Luna, hmm, aansprekende bandnaam ook wel. Komt op het lijstje van 'HEY!! da's waar ook'. Want ik heb gister net CD's van Biosphere en King Crimson aangeschaft en vooral van KC moet er nog heeeel veeeeel meer geluisterd worden . |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 01-03-2003 12:06] Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Oeewww jaaa die is errug lekker Heerlijke kuistermuziek vind ik het |
|
quote: Op de frontpage staat een review van mij over deze CD. Ik vind het echt geweldig!! |
|
quote: Toch nog iemand hier die die cd tof vind? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Heb paar nummers gehoord .. hij is erg anders .. ééne keer vindt ik em tof, andere keer kut .. voor een echte menig moet ik em nog beter luisteren .. |
|
quote: Zekers! Ik vind hem echt te gek, hij is veeel beter als Ravenous (viel ietwat tegen), en kan zich toch wel een beetje gelijk trekken met Bloody Blasphemy en The Grand Grimoire, althans... Vind ik |
|
Ik las in het topic over God Dethroned dat iedereen hem hier zo'n beetje kut vond. Maar hij is inderdaad geweldig en qua niveau vergelijkbaar met "Bloody Blasphemy". I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Heb er meer mensen positief over gehoord hoor, en ik draai hem graag. |
|
welke cd van sear bliss raden jullie mij aan? No meat is sweater |
|
Sear bliss – Grand destiny Mijn absolute favouriet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |