|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hee slet, tis nog altijd studentenhuisBM ja Je moeder. |
|
quote: |
|
Cliteter- een brute sideproject van de zanger van Inhume |
|
|
|
quote: What? |
|
4 vrij onbekende Black metal bands: Hati Endstille Blessmon Dark fortress Is dit wat? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Als u van Dimmu Borgir en de oude Thyrane houdt wel. |
|
quote: Heb er wel eens een nummer van gehoord. Vrij standaard primitieve black metal. Heeft wel wat weg van Nargaroth. Niks speciaals. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Walpurgisnacht-Moerasghesomp (Reclame maken ) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Kan iemand mij vertellen of Serpent obscene - Devastation een aanrader is? Komt het bijvoorbeeld een beetje in de buurt van Hypnosia? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
niden div 187 vooral die mini Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Decrepit Birth - ...and Time Begins Immortal - Plague of Evil (live in USA 2001) Paths of Possession - Legacy in Ashes Aanraders??? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Atrox - Orgasm (Volgens Displeased een kruising tussen Arcturus en Cynic)??? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
blodulv: kristkrossare tape blodulv : blodulv bloodline: werewolf training blacklodge: login satan Niden division 187: alles vooral impergium Raven: F.M. Urfaust: geist ist teufel Sacrilegium: split met north,sleeptime en Wicher alledrie briljant leprechaunium:gore splatter gore collection |
|
quote: Wat is dit??? Ik neem aan een bootleg o.i.d. Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord.. Als hij te bestellen is of jij weet hoe ik eraan kom, dan hoor ik dat graag! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Displeased heeft 'm. Het zijn opnames van een concert in Amerika in 2001. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: En hoe kom ik aan dit kleinood? Stuur bij voorkeur een mail met instructies, kan zijn dat ik het hier misloop. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Die zit ook mijn kant op te komen, ben benieuwd. Op je knie en pijp voor genade! |
|
gwahgwah, nieuwe Memorial cd als we toch reclame mogen maken maaruh nieuwe King Diamond en Luciferion zijn zeker aanraders Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
zwaars heersende muziek is toch wel ISIS... hun "Oceanic" cd is zeer goede trip muziek.. live is het al helemaal vet Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hier heb ik nog lp's van te koop. Is wel goed te pruimen! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Isis ja, hoe vaak ik die cd wel niet gehoord heb gister... We don't take it, we just fake it... |
|
Ik vindt de nieuwe cd van Consortium Project III van Ian Parry (o.a Elegy) echt heel erg goed klinken, er spelen dan ook echt wel behoorlijke figuren qua instrument beheersing op mee. Zoals de gitarist van Vanden Plas, de drummer van Kamelot en nog meer "bekenden". De cd klinkt ook echt als een klok, heerlijke productie. Lekker staaltje prog/metal Kortom.... aanrader!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: I en II zijn ook prima! Ben benieuwd naar III, zal eens kijken of ik die ergens op de kop kan tikken. Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |