|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Goaf! Ik zit al een hele tijd te wachten op die nieuwe Gaahlskag. Ik geloof dat ie Av norront blot gaat heten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Klopt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gaahlskagg is echt geweldig. Ik heb "Erotic Funeral" en vooral die vocalen zijn goed! Doet Gaahl nog iets met Trelldom? En wie weet er iets van de band Sigfader? Ook een project van Gaahl. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Trelldom staat voorlopig op non-actief. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
quote:je kon t niet laten . naja leuk ik wil t beide wel horen. |
|
Waarvoor zit de knakker eigenlijk precies in de gevangenis. Je hoort van alles! Immortal Pride |
|
Ik heb gelezen: "torture-like violence" Maar ergens anders stond dat hij: "zijn vuist op het verkeerde moment in het verkeerde gezicht zat" Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
De eerste klinkt wel er stoer maar lijkt me onwaarschijnlijk. Volgens mij was het gewoon een "bar-fight". I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Originele titel, helaas heeft de band The Lord Weigh Slow Feg ook al een album met die naam !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Zoiets ja, hij had toch een homo half-dood geslagen ?? In ieder geval iets in die koers... BLASTBEATS FOREVER |
|
Tuuuuuuuuurlijk Laat die BM gasten nou maar gewoon normaal doen. En lekker hun cd'tje uitbrengen. Want door deze stommiteit moet ik weer eeuwen op Av norront blod wachten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dat was toch standaard om "true" te zijn ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
Mensen moeten niet meteen alle geruchten geloven. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Fuck al die geruchten. Het is net het Shownieuws van SBS6. Het gaat in metal toch meer om de muziek dan het imago? En de muziek is geweldig! [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 13-02-2003 21:57] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
De meesten zijn inderdaad alleen maar op sensatie belust en verliezen te snel de realiteit uit het oog. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 13-02-2003 22:00] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Pfff.... wat een gemiep. Natuurlijk moet je geen geruchten geloven! Wat daar nu zo briljant aan is, snap ik niet. |
|
Er is niks briljants an geruchten,heb je helemaal gelijk in. Wie verzint er nou weer een verhaal over het halfdood slaan van homo's haha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind het een ruktitel!! Maar ja, eerst maar es luisteren! |
|
Afgelopen week weer eens met Kristian(Ghaal) bijgekletst.Komende week moet hij nog voor 3 maanden de gevangenis in dus we moeten nog effe wachten op live-optredens ter promotie van de nieuwe cd.Hij heeft wel al de nieuwe Trelldom cd klaar,alleen de zang moet nog opgenomen worden.Ben zeer benieuwd want Trelldom is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gaahlskagg kocht ik bij Berzerker Records. Die cd is zo hard, dat mijn moeder spontaan begon te zweten in haar step-in. Die cd was zo hard, dat zelfs de buurvrouw begon te zweten in haar step-in. Wat kan die man vunzig modileren, Zorn uit Duitsland doet ook zoiets, alleen minder goed natuurlijk. |
|
quote: Wat spookt die Gaahl toch allemaal uit? En Trelldom heerscht donders hard |
|
Trelldom, Gaahlskag, Gorgoroth, Sigfader.... die gast is GE-NI-AAL! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Gaahl is inderdaad Torture-like violence I welcome you to a world pitch black |
|
quote:De 3 maanden die hij nog moet zitten horen nog bij zijn vorige straf.Hij had verlof gekregen voor het Inferno festival. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |