IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nieuwe cd Gorgoroth Vorige pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-06-2003 15:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2003 14:57 schreef Norgaath het volgende:
Idd een promo versie die ik even meegekregen heb van iemand die bij een magazine stage loopt. Normaal komt hij uit op 21/7, zo staat het op die promo
Ben zelf zeer benieuwd naar de nieuwe Gorgoroth.Ken ze al vanaf het begin

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-06-2003 22:54 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

De Krieg minister wilt dat Gorgoroth weer lekker smerig en ranzig word.
Geen geouwehoer zoals Incipit Satan, het zal me een worst wezen, als de produktie maar lekker door klauwtert, en Gaahl weer ouderwets zijn krijs de mensen uit de slaap houd. Bij mij weten zijn de buren er weer klaar voor. Ik ook, anders blijft het bij Antichrist en consorten.

Sater
Usericon van Sater
Posted 01-06-2003 23:37 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Under the Sign of Hell is anders ook geniaal

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Hub de Gallier
Posted 03-06-2003 20:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vind alle cd's goed van Gorgoroth

Hub de Gallier
Posted 18-06-2003 20:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb vandaag de promo ontvangen.Het was effe wennen in het begin maar de cd heeft iets meer tijd nodig om te ontwikkelen.Momenteel vind ik de cd behoorlijk knallen
Muzikaal ligt het een beetje in het verlengde van de vorige cd

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-09-2003 19:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Zo, ik heb Twilight of the idols nu ook eens goed beluisterd en ik vind hem, op een aantal missers na, toch behoorlijk goed.

1 - Procreating satan
Zo mag ik Gorgoroth graag horen, lekker snel en kwaad. De produktie is niet ral maar wel schel en rauw.

2 - Proclaiming mercy
Een langzaam nummer maar nogsteeds lekker smerig. Vooral de strot van Gaahl klinkt heerlijk.

3 - Exit through carves stone
Dit nummer doet door zijn slepende tempo een beetje aan Bathory denken. Lekker duister nummer.

4 - Teethgrinder
Op dit nummer haak ik af. Dit is het 3e trage nummer en mijn aandacht begint af te slappen. Daar komt ook nog eens bij dat Gaahl hier zijn raspende krijs verwisseld met een soort gemompel/gekreun. Dit nummer slaat wat mij betreft de plank mis.

5 - Forces of satan storms
Dit nummer trekt alles weer recht. Hier gaat Gorgoroth weer tekeer als een wilde pitbull. Schitterend gewoon.

6 - Blod og mine
Midtempo nummer met wat meer melodie. Maar nogsteeds lekker smerig. Ook erg mooi.

7 - Of ice and movement...
Weer een lekker uptempo nummer. Ragt heerlijk voort. Alleen dat outro...

8 - Domine...
Hier kan ik helemaal niks mee. Een of ander clavecimbel nummer dat me aan The adams family doet denken.

Omdat het al geen erg lange cd is vind ik het outro van nummer 7 en geheel nummer 8 pure verspilling. Jammer gewoon.

Zo, dat krijg je als je je verveelt
Nou eens kijken wat jullie ervan vinden.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com