|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ken alleen die eerste, die is wel aardig, beetje te doorsnee om indruk te maken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Op hun site is een mp3'tje van het nieuwe album te downloaden. Ik moet zeggen, op basis daarvan ga ik dat nieuwe album aanschaffen. Vette shit hoor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Klinkt erg goed. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-09-2004 22:41] |
|
Mwa.. doet me niets. In ieder geval niet genoeg om er gelijk een cd van te kopen headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
pff, wat een kutnummer.. No meat is sweater |
|
Hmmmm, ik vind Perdition Insanabilis een geweldige schijf! Lekker strak en snel!!! Niet zulke herkenbare nummers als Hell Injection maar zeker wel de moeite waard. There is no religion higher than Truth! |
|
Heb die nieuwe cd hier ook liggen. Strakke shit! |
|
Vette band dit! Is er een site van ze want ik ben wel benieuwd naar hun discografie; 'In sperma infernum' [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-01-2005 14:53] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Bang that head that doesn't bang! |
|
quote: die laatste is idd ondergewaardeerd. Wat een ritmesectie!!! Subliem, gevarieerd en toch geen brei. AANRADER!! de rest is matig signature |
|
Nog maar eens Schoppen niemand kent Perdition Insanabilis, compleet ten onrechte. En ik gebruik slecht sporadisch hoofdletters signature |
|
Die staat bij mij in de kast, wel geinig plaatje, niets bijzonders IMO. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Net even die mp3 gedowned uit je eerdere post. Het begin klonk veelbelovend, maar in het midden van het nummer weggeklikt. |
|
ARKHON INFAUSTUS Complete Pre-Production For New Album - Apr. 12, 2006 French black metallers ARKHON INFAUSTUS have completed the pre-production for their fourth album, tentatively due before the end of the year via Osmose Productions. The nine-song pre-production recording was made at the Andromeda Studio under the watchful eye of Mathrien. The band will enter the studio in May to begin tracking the final album, which will be the follow-up to 2005's "Perdition Insanabilis". A limited-edition gatefold double EP will precede the album, featuring a song from the upcoming CD plus some extra material exclusive to the EP. Member of the iso-betawuste crew!! |
|
crap, ik loop alweer bijna 2 platen achter! Hell Injection en Filth Catalyst, maar eigenlijk ook die In Sperma Infernum demo, zijn zeer goed te pruimen. en gelukkig zie ik de vergelijking met de latere Behemoth niet zo, want dat vind ik maar niets, om het zacht uit te drukken. hmm, even wachten op die nieuwe dan, en gelijk samen bestellen. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Insabalis is zaaaaaaaaaaalig en binnenkort de nieuwe, maar eerst nog een EPtje signature |
|
godvert , weet iemand of die EP al uit is? signature |
|
De nieuwe Arkhon Infaustus - Orthodoxyn is uit!!!!!!!! signature |
|
quote:Staat in bestelling Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ligt hier int bakkie |
|
Orthodoxyn, het nieuwe album van Arkhon Infaustus is echt aller-keizers goed!!! Wie houdt van death metal met een gitzwart randje moet dit zeker checken. Deze fransen waren al geweldig op hun vorige album en de lijn van briljantie wordt gewoon doorgezet op dit nieuwe album. Ultra snelle blast passages zorgen voor de agressie en de blinde woede terwijl trage, plechtige doom passages zorgen voor de aardsdonkere sfeer die nog eens extra dik aangezet wordt met dissonante riffs. Veel meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken. Luisteren zul je! Beste death metal plaat van dit jaar (dit keer overdrijf ik niet). http://www.myspace.com/arkhoninfaustusofficial I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: + vette 1 dit wordt' em! signature |
|
Nieuwe plaat heerscht inderdaad! Gitzwarte black/death metal, die zelfs zware postcore invloeden kent. Lekkerrr Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb het een paar dagen geleden voor het eerst beluisterd, maar dit is zeker niet verkeerd. Orthodoxyn nogmaals luisteren, goede kanshebber voor de top 10. De rest maar eens zien te scoren. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |